Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Damer som flørter TETT, for deretter å gjøre en helomvending og be meg slette nummeret dems, OG dem sier det flørtende også. Jeg skjønner faen meg ikke kvinnfolk. Finnes det en google translate for hokjønn?

Sverger det er INGENTING i livet som bare kan gå på skinner. Må alltid være en eller annen fucking irriterende jævla faktor som nekter å bare la ting skje. HELVETE.

Her er en ting til. NSB. Akkurat brukt 2,5 timer fra jobben og hjem i et tog som ligna litt på detta;

train-in-pakistan01.jpg

Bruksanvisning på gutter hadde ikke jeg forakta :p Sååe om du hoster opp en sånn en kanskje jeg kan hoste opp på jenter (meeeen mest sannsynlig ikke gitt :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grenseløst over såkalte "folkefester" som føkker opp livet mitt med folkemengder og støy. Eks. på Aker brygge i helga. Byen (altså de steder der jeg skal ferdes med sykkel) fylles opp med et uoverkommelig antall åndsfraværende fotgjengere som virrer rundt med en snittfart på 2 km/t før de plutselig spretter sidelengs med firedobbel fart. Helt uten å se seg rundt. Egentlig skulle jeg bare ønske byen var like stor som den er, men med kanskje 1/3 så mange tilstede. Grrrrrrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruksanvisning på gutter hadde ikke jeg forakta :p Sååe om du hoster opp en sånn en kanskje jeg kan hoste opp på jenter (meeeen mest sannsynlig ikke gitt :p)

Her har du en generell ide.

Ja = JA

Nei = Nei

Veit ikke = Veit ikke

Og eventuelt Sigh/uff/pfffff = Gi meg en klem

Skal jeg prøve meg på damer?

Ja = NEI

Nei = NEI, med mindre vi ombestemmer oss uten å si i fra.

Veit ikke = NEI

Sigh/uff/pff/etc. = Dette burde du faen meg allerede skjønne.

Er jeg på god vei? Ser dere hvor det begynner å bli vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du en generell ide.

Ja = JA

Nei = Nei

Veit ikke = Veit ikke

Og eventuelt Sigh/uff/pfffff = Gi meg en klem

Skal jeg prøve meg på damer?

Ja = NEI

Nei = NEI, med mindre vi ombestemmer oss uten å si i fra.

Veit ikke = NEI

Sigh/uff/pff/etc. = Dette burde du faen meg allerede skjønne.

Er jeg på god vei? Ser dere hvor det begynner å bli vanskelig?

Stemmer ikke på meg :unsure: Jeg er like lett å lese som en åpen bok.. Noe som er ganske kjipt :lol: Siden jeg ikke er like flink til å lese andre selv :p

Menne tror ikke gutter alltid sier det de mener/tenker heller i grunn :p Men sikkert oftere :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er damer i trønderlag faen meg verst spør du meg. Kvinns på HIST og NTNU tar kurs i å forvirre østlendinger. Jeg er overbevist.

Hihi jeg er uansett bare skaptrønder sååe tar ikke den så tungt :p:lol::LOL: Men ja... Sjekk med AnetteK og hun kan gå god for at jeg er en åpen bok :huh: Eneste måten er om jeg hadde hatt en sånn :bag: over hodet.. Men er temmelig sikker på at øya og stemmen hadde avslørt meg :p:ROFLMAO:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi jeg er uansett bare skaptrønder sååe tar ikke den så tungt :p:lol::LOL: Men ja... Sjekk med AnetteK og hun kan gå god for at jeg er en åpen bok :huh: Eneste måten er om jeg hadde hatt en sånn :bag: over hodet.. Men er temmelig sikker på at øya og stemmen hadde avslørt meg :p:ROFLMAO:

Hahaha jeg skjønte ikke hvorfor du hadde tagget meg i et innlegg i "hva irriterer du deg over" ...lurte på om jeg hadde gjort noe galt jeg nå :o:p ....men ja, du er som en åpen bok XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...