Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg av og til bestiller meg en hamburger så er det nesten uten unntak at jeg blir spurt om jeg vil ha ost.... JEG SA HAMBURGER IKKE CHEESEBURGER! Det med meny har jeg bare gitt opp

Jeg er enig, MEN du skal tro det er mange idioter av kunder som, når de får hamburger lurer på hvorfor der ikke er ost.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg mest er sånne "motivasjonvideoer/bilder" for folk som trener, herregud så lættis elendig.

Hvorfor må folkene i videon se ut som de dør og har det HELT forferdelig? Når ble det kult å SLITE seg til ett mål? Hvem tror at du får noe mer ut av livet ved å slite.

Lættis@strugglers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

haha motparten tenker nok det samme om deg;)

Haha, ja, men hadde en diskusjon her om dagen med en som mente det var 4000 kalorier i 200 g kjeks, og at det var like masse karbohydrater i vanlig lettmelk som i Litago sjokolademelk, og vedkommende ville absolutt ha meg med i butikken så han kunne vise at han hadde rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja, men hadde en diskusjon her om dagen med en som mente det var 4000 kalorier i 200 g kjeks, og at det var like masse karbohydrater i vanlig lettmelk som i Litago sjokolademelk, og vedkommende ville absolutt ha meg med i butikken så han kunne vise at han hadde rett...

Da ville jeg dratt til butikken med en gang! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været, været, det jææææævlig været nå i "sommer".

Jeg irriterer meg sanseløst over en overbefolket trikk,buss eller t-bane... jeg går heller et par timer enn å sitte på en sånn. Synd det ikke alltid lar seg gjøre.

Naboen over meg, som tramper og støvsuger rundt 01-tida nesten hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som flørter TETT, for deretter å gjøre en helomvending og be meg slette nummeret dems, OG dem sier det flørtende også. Jeg skjønner faen meg ikke kvinnfolk. Finnes det en google translate for hokjønn?

Sverger det er INGENTING i livet som bare kan gå på skinner. Må alltid være en eller annen fucking irriterende jævla faktor som nekter å bare la ting skje. HELVETE.

Her er en ting til. NSB. Akkurat brukt 2,5 timer fra jobben og hjem i et tog som ligna litt på detta;

train-in-pakistan01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommer og bestiller kaffe (jobber som barista) og starter setningen med "JEG SKAL HA...". Ikke et lite hei engang, jeez!

Trur jeg er en synder der :(

Jeg er egentlig ganske sosial. Men orker liksom ikke alltid ha en 5 min samtale når jeg kjøper noe. Husker når jeg bodde i Bergen, så ble jeg nesten gaaal. Alle skulle jo vite hva muttra, fattern, nevøen og bikkja gjorde før jeg fikk gå fra kassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg er en synder der :(

Jeg er egentlig ganske sosial. Men orker liksom ikke alltid ha en 5 min samtale når jeg kjøper noe. Husker når jeg bodde i Bergen, så ble jeg nesten gaaal. Alle skulle jo vite hva muttra, fattern, nevøen og bikkja gjorde før jeg fikk gå fra kassa.

Trenger ikke ha en lengre samtale om ingenting, men et hyggelig hei eller hallo holder i massevis, og at folk sier takk når vi sier værsågod ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...