Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke :cautious::( Tannlegen min er en eller annen plass i Oslo.. Så får ikke gjort no med den før tidligst slutten av september.. Men håper egentlig innen da at det har blitt mirakuløst borte eller no :dry::dead:

Hmm.. Det du kan gjøre er å kjøpe corsodyl gel, smøre det på tannkjøttet og la det virke 10 min. Gjør dette ca 2 ganger daglig. Om det er betennelse da selvfølgelig..

Mot smerter paracet+ibux. Funker fjell (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ringe tannfeen eller noe o-o

Liker å tro at den finnes :p Menne siden jeg gjerne vil fortsette å tro kan jeg ikke ringe hihi :p Da er det vel en smarting som opplyser meg :lol::cool:

Hmm.. Det du kan gjøre er å kjøpe corsodyl gel, smøre det på tannkjøttet og la det virke 10 min. Gjør dette ca 2 ganger daglig. Om det er betennelse da selvfølgelig..

Mot smerter paracet+ibux. Funker fjell (y)

Hehe smertestillende, da er jeg mer eller mindre døende :p Eneste som funker er Ibux så er ekstret forsiktig med å ta det :p Er nok det at jeg har fått hull i visdomstanna som gjør sitt beste for å vokse frem :p Såå litt dobbelt opp :p Meeen årner seg.. Bare er litt irriterende at de i det hele tatt ble oppfunnet :cautious::dry: Den personen burde fått sparken.. Evt flere spark :p:banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner, smartinger er no fun :p Du får være flink og holde ut, få ut litt frustrasjon når du går på trening ;)

Hehe trening er hjemme såe :p Men ja fikk da til 5 push ups i dag :D (aldri engang prøvd før :D:p) (ikke sånn ordentlig forsøk jaffal) :p

Nei smartinger som forteller meg at julenissen og tannfeen ikke finnes kan også gå å legge seg :roflmao: Liker den fantasien min jeg ass :X3::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe trening er hjemme såe :p Men ja fikk da til 5 push ups i dag :D (aldri engang prøvd før :D:p) (ikke sånn ordentlig forsøk jaffal) :p

Nei smartinger som forteller meg at julenissen og tannfeen ikke finnes kan også gå å legge seg :roflmao: Liker den fantasien min jeg ass :X3::lol:

Kan da vel få ut frustrasjon selv om man trener hjemme? ;)

nei det er ukult, virkeligheten er for kjedelig til tider, så må være lov å drømme seg bort med fantasien :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da vel få ut frustrasjon selv om man trener hjemme? ;)

nei det er ukult, virkeligheten er for kjedelig til tider, så må være lov å drømme seg bort med fantasien :p

Absolutt kult å ha fantasien intakt :D:love: Kan brukes til så mangt :D

Ja jo, tror ikke jeg fungerer sånn jeg :huh: Har i allefall ikke merka noe :p Men er altfor fersk på trening i utgangspunktet at det er ikke frustrasjonen som er først :p Men den går heldigvis fort over bare jeg får synes litt synd på meg selv til tider hihi :oops::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt kult å ha fantasien intakt :D:love: Kan brukes til så mangt :D

Ja jo, tror ikke jeg fungerer sånn jeg :huh: Har i allefall ikke merka noe :p Men er altfor fersk på trening i utgangspunktet at det er ikke frustrasjonen som er først :p Men den går heldigvis fort over bare jeg får synes litt synd på meg selv til tider hihi :oops::lol:

Du fungerer ikke sånn ENDA, bare vent og se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som er sure hele tiden

-Folk som er uhøflige, som himler med øynene eller ler og peker på andre

-Folk som mener de har rett på mer eller bedre behandling enn andre

-Folk som pruter på salgspris

-Folk som lyver og er uærlige

-Folk som bryr seg så mye om hva andre synes at de fremstiller seg som perfekt, på bekostning av andres ve og vel

-Folk som sniker i køene

-Folk som steller seg i en ubetjent kasse og forventer betjening(fremfor alle de andre som står i kø i de andre betjente kassene.)

-Folk som kjefter på butikk eller restaurantpersonalet

-Folk som som plyster, bjeffer eller vinker på servitører.

-Folk som ikke skjønner det med intimsone

-Folk som bare tenker på seg selv og tror verden sirkulerer rundt dem

-Folk som ikke forstår hva personlig hygiene er

-Folk som piller nedi barnevogner eller på barn som sitter i bæresele!

-Folk som er ute etter en krangel

-Folk som åpenlyst snakker dritt om noe/noen fremfor de/den det gjelder

-Folk som ikke eier respekt

-Folk som ikke har moral

-Folk som alltid har det verre enn andre

-Folk som snakker stygt om seg selv bare for å fiske etter komplimenter

-Folk som mobber

-Folk som Anders Behring Breivik

-Folk som begrunner grusomme handlinger som utøving av religion

-Folk som dømmer andre utifra en målestokk basert på dem selv

-Folk som favoriserer mennesker som smisker fremfor mennesker som faktisk er flinke i jobben sin

-Folk som gir foreldre dårlig samvittighet fordi de jobber og ikke er hjemme, ikke alle har økonomisk frihet til det.

-Folk som implementerer straff og belønningsystemer i barnehager og skoler - mitt barn er ingen hund..

-Folk som ikek slipper andre inn på motorveien med å bytte fil! U wanna kill someone?

-Countrymusikk, dansebandmusikk, Justin Beiber,

Det var det jeg kom på i farta:) Haha, skal noen lage en tråd om hva som gjør oss glade også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er da mange gladtråder her inne også ;) Dagens Glade.. Og er det vel en tråd som heter "ting som gjør deg glad" eller noe, husker ikke helt :p

Ja, merket bare at jeg hadde over gjennomsnittet mange irritasjonsmomenter, tenkte å gi fra meg noen positive vibber i en annen tråd... kremt... Men jammen var det godt å få luftet irritasjonene:)

-sokker som sklir under helen derimot- gaaah!

-når man bruker en time på middag også vil ingen ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som er sure hele tiden

-Folk som er uhøflige, som himler med øynene eller ler og peker på andre

-Folk som mener de har rett på mer eller bedre behandling enn andre

-Folk som pruter på salgspris

-Folk som lyver og er uærlige

-Folk som bryr seg så mye om hva andre synes at de fremstiller seg som perfekt, på bekostning av andres ve og vel

-Folk som sniker i køene

-Folk som steller seg i en ubetjent kasse og forventer betjening(fremfor alle de andre som står i kø i de andre betjente kassene.)

-Folk som kjefter på butikk eller restaurantpersonalet

-Folk som som plyster, bjeffer eller vinker på servitører.

-Folk som ikke skjønner det med intimsone

-Folk som bare tenker på seg selv og tror verden sirkulerer rundt dem

-Folk som ikke forstår hva personlig hygiene er

-Folk som piller nedi barnevogner eller på barn som sitter i bæresele!

-Folk som er ute etter en krangel

-Folk som åpenlyst snakker dritt om noe/noen fremfor de/den det gjelder

-Folk som ikke eier respekt

-Folk som ikke har moral

-Folk som alltid har det verre enn andre

-Folk som snakker stygt om seg selv bare for å fiske etter komplimenter

-Folk som mobber

-Folk som Anders Behring Breivik

-Folk som begrunner grusomme handlinger som utøving av religion

-Folk som dømmer andre utifra en målestokk basert på dem selv

-Folk som favoriserer mennesker som smisker fremfor mennesker som faktisk er flinke i jobben sin

-Folk som gir foreldre dårlig samvittighet fordi de jobber og ikke er hjemme, ikke alle har økonomisk frihet til det.

-Folk som implementerer straff og belønningsystemer i barnehager og skoler - mitt barn er ingen hund..

-Folk som ikek slipper andre inn på motorveien med å bytte fil! U wanna kill someone?

-Countrymusikk, dansebandmusikk, Justin Beiber,

Det var det jeg kom på i farta:) Haha, skal noen lage en tråd om hva som gjør oss glade også???

-Lange lister..

TL;DR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit, Hva blir du irritert over i hverdagen?

Enten det er trenings relatert eller ikke, kom med det. :)

Folk som ser på og fniser når albuen min plutselig nekter å samarbeide midt i en benkpress irriterer meg grenseløst. Det er greit om en ikke gidder å hjelpe en som må rulle stanga over hele kroppen for å få den av, men lat i hvertfall som dere ikke så det da... :/ (å være nybegynner suger rør... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Folk som går med musikk på øre på gangfelt og tror de er alena i verden, la oss vingle litt ekstra?

Nabokiden som tror han kan skate..Men bare lager helvettes bråk.

FOLK SOM KJØRER MED ØREPROPPER OG MEST SANNSYNELIG MUSIKK PÅ DEM!

WTF!!! DET ER HØYTALERE I ALLE BILER!! xD....Trenger du ny spiller? ska få en gratis av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...