Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Off, merker jeg irriterer meg over alt for mye. Det irriterer meg egentlig at jeg irriterer meg over ting i det hele tatt. Det verste jeg vet er min egen tiltaksløshet til tider og personer som aldri kan innrømme ting og være selvkritiske; jeg gir faen i om du er feit (synes egentlig at feite ofte er mer sympatiske og joviale enn "tynne"), om du ikke gidder å trene eller å gjøre fornuftige ting, men vær i det minste mann/kvinne nok til å innrømme at det er din egen feil og ikke skyld på andre!!! Jeg er selv tiltaksløs, har vært ganske feit og gjør mye som ikke er fornuftig (våknet f eks opp i en hage natt til søndag), men jeg har aldri skyldt på andre enn meg selv.

En annen ting (som går litt under det andre) er folk som alltid mener de har uflaks– man er sjeldent mer uheldig eller heldig enn man legger det opp til selv! Man har ikke uflaks om man ikke får jobb når man ikke har noe utdannelse, om man blir syk etter å aldri ha gjort et eneste tiltak for å ha en god helse, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx

Irriterer meg over alt og alle akkurat nå, fordi jeg er sulten:( Alt jeg har er en boks tunfisk og proteinpulver. Kan ikke gå på butikken da, så jeg er nesten litt sint nå... Vil ha maat, men tør ikke å gå på butikken nå:confused:

Men til vanlig så irriterer jeg meg sjeldent over andre. Hvorfor skal jeg gidde det.... Kan irritere meg selv mer enn nok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buss

I hine hårde dager brukte eg kollektivtransport ganske ofte, men så fekk eg tilgang på eget egna transportmiddel og heile verden åpne seg som ein blome i vårsola.

Siden slutten på 90-tallet og fremover har eg kjørt moped, bil og motorsykkel, men for ei lita tid tilbake måtte eg på ny oppsøke kollektivtransport for å få mine transportbehov dekket, og då blusset hatet opp i meg som ein nyttårsrakett i mai.

Nr1: Bussjåfører sikter på biler som prøver å kjøre forbi busslommer.

Nr2: Busser er trange

Nr3: Busser går aldri når og kor eg trenger dei.

Nr4: Folk på bussen snakker høgt

Nr5: Folk på bussen tar bussen fordi dei ikkje er skikket til å transportere seg sjølv.

Nr6: Bussjåfører kan enten ikkje norsk eller har tatt Josef Terbovens brevkurs i kundebehandling.

Nr7: Andre folk tar bussen.

Nr8: Det er mange folk på bussen

Nr9: Det er unger på bussen

Nr10: Det er gamle folk på bussen

Nr1: Som sagt kjører eg som oftest motorsykkel eller bil, kver gang eg kjører forbi ein busslomme med buss i kjører bussen ut når eg kommer opp på siden av den. Spesielt på motorsykkel føles dette ganske ubehagelig med tanke på at bussen kan gjøre lungemos av meg ganske kjapt.

Nr2: Ettersom eg har trent i nokre år og blitt brei over både ræven og skuldrene må eg gå sidelengs i bussen for å komme med bakover for å finne eit sete. Og når eg først finner meg eit sete er det berre plass til ei anorektisk 14år gammel jente ved siden av meg.

Nr3: Då eg skulle ta bussen sist(for første gang på 2 år) kom den ikkje når den skulle, og når den endelig kom gjekk den ikkje der eg skulle, men eg måtte til med busskift og måtte gå eit stykke for å nå målet mitt.

Nr4: Folk på bussen(gjerne med mørkere hudfarge enn meg) har ein tendens til å snakke i telefonen på bussen, gjerne høylytt på eit språk ingen nord for sahara forstår. Og dette gjer seg ikkje før mennesket går av bussen.

Nr5: Ettersom veldig mange folk snakker på bussen får eg med meg mykje av samtalene som foregår. Det er veldig lite fornuftig som kjem frem, og eg har helst lyst til å kastrere dei for å forhindre at dei formerer seg.

Nr6: På 70% av dei bussturane eg har hatt dei siste åra har eg trengt tolk for å kunne kommunisere med sjåføren og dei 30% siste har vore såpass sure og vanskelige at eg har forsåvidt hatt vansker med å kommunisere med dei også.

Nr8: Det er mange folk på bussen og dei er rare(se nr4 og 5). Ein fin blanding mellom folk på trygd, folk frå utlandet, gamle folk, unger og narkomane.

Nr9: Unger skriker, skråler, lukter rart(også uten bleier) og er generelt fryktelig irriterende. Eit kjapt slag med ein skjei i hovudet hadde kanskje gitt dei eit hint om å roe seg ned, men foreldra hadde då vore tilsvarande høglytte.

Nr10: Gamle folk bruker lang tid på det meste, gå inn på bussen, betale, gå bak i bussen og i tillegg lukter dei merkelig(her også både med og uten bleier).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som går sakte ned/opp karl johan eller generelt rundt i byen, og lager KØ. :mad:

Folk som ikke klarer å gjøre to enkle ting på en gang. som for eksempel: gå og snakke i telefonen samtidig.

Feite folk som setter seg ved siden av meg på toget.

Irriterende folk som snakker i telefon ved siden av meg på toget.

Jenter i skinn tights.

Hvis jeg tenker meg om kommer jeg sikkert på fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som går sakte ned/opp karl johan eller generelt rundt i byen, og lager KØ. :mad:

Folk som ikke klarer å gjøre to enkle ting på en gang. som for eksempel: gå og snakke i telefonen samtidig.

Feite folk som setter seg ved siden av meg på toget.

Irriterende folk som snakker i telefon ved siden av meg på toget.

Jenter i skinn tights.

Hvis jeg tenker meg om kommer jeg sikkert på fler.

... så feite folk skal ikke få lov til å sitte, men det skal tynne? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som klager over hveeeer minste lille ting, som f.eks at de har vondt i et hårstrå eller at de er forkjøla og dritsyke. Det går over!!!! Eller at de ikke kan gå ut og trene fordi det regner litt. Skjerp deg! Folk som absolutt skal trenge seg inn på bussen/toget før de som skal gå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er riktignok bare fem sider lang, men det kommer vel 10-15 sider til, og vi har fort dekket absolutt alle former for menneskelig oppførsel. Derfor vil jeg være først ute med å si "unnskyld" for alt galt jeg har gjort, og også på vegne av andre (som har gjort grusomme ting som å ytre meningen sin, være overvektig, står og snakker i telefon eller ha laget en popsang du ikke liker)

Er det bra nå :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...