Gå til innhold

maybe

Medlemmer
  • Innholdsteller

    166
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av maybe

  1. Kokoskrem (eksempel på oppskrift her) eller chiapudding på kokos/mandelmelk (2 dl melk, 2-3 ss frø, la stå over natten) er veldig godt
  2. Du kan jo lage havrebrød av havregrøten. Her er en oppskrift på det- og den består kun av vann og gryn, og så kan du drikke shaken ved siden av eller evt. bytte ut med noe proteinrikt pålegg. Kan også være godt å blande pulveret i grøten, spesielt om det er sjokolade eller vaniljesmak:)
  3. maybe

    Dagens Glade

    Kjæresten og jeg skal bli samboere, og bare to dager på jobb før to uker med (nesten) helt fri
  4. Du kan for eksempel ta med deg noe hjemmenfra: Kokte egg, kylling, fisk, middagsrester osv. og ha det sammen med salat fra salatbaren:) Det gjør jeg en del på skolen.
  5. maybe

    Dagens negative

    Hater microsoft word som skal gjøre det så utrolig vanskelig å lage innholdsfortegnelse og nekter å registrere alle overskriftene i innholdsfortegnelsen. Har sittet med det i over en time nå, og fortsatt bare tull:arghh:
  6. maybe

    Sunne smoothies?

    1 glass melk/kulturmelk/skyr naturell, 1/2-1 frossen banan, 1/2 avocado og isbiter, og evt litt spinat, blir en god grønn smoothie. Ellers er det veldig godt å lage sjokoladeshake: Melk/kokosmelk, frossen banan, proteinpulver (sjokoladesmak), evt litt kakao og mandler:)
  7. Pølser og potetstappeo_O Kan ikke huske sist jeg spiste det, men det var veldig godt da:)
  8. ^^Dietten din er så og si fettfri, så ville prøvd å få inn litt mer fett. E. eks. Avocado, laks, makrell (i tomat;)), nøtter, fete meieriprodukter, egg osv. Ville kanskje vært enklere med litt færre og større måltider. Les denne: http://fitnessbloggen.no/fett-kosten-er-viktigere-enn-du-tror/
  9. Disse havrekjeksene fra Linda Stuhaug er utrolig gode:)
  10. maybe

    Dagens Glade

    Endelig kunne jeg trene nesten helt vanlig igjen etter å ha bristet ribbenet:)
  11. maybe

    Dagens negative

    Har mest sannsynlig fått brist eller brudd i ribbenet. Det gjør vondt og jeg har lyst til å trene:(
  12. maybe

    Dagens Glade

    Etter å ha søkt på x antall deltidsjobber, fikk jeg til slutt den jeg hadde aller mest lyst på
  13. Lakseform er godt: Søtpoteter i bånn og laksefilet, kesam, cherrytomater og spinat og ost på toppen. Ellers smaker laks veldig godt med hjemmelaget pesto (veldig godt i salat med fetaost), eller så er lakseburger også veldig lett å lage:) Har jeg det travelt tar jeg bare på litt sweet chili- saus på laksen og serverer med ris, brokkoli/salat og salte cashewnøtter:)
  14. maybe

    Dagens negative

    Fått penger til å kjøpe kåpen jeg har lyst på, men så er den utsolgt i størrelsen min overalt
  15. Enig i at Kristine Weber sine er veldig bra, og det som er av stivelse er det jo også mulig å bytte ut, mange forslag til forskjellig tilbehør også. Ellers har Lille maane forlag mange ulike lavkarbokokebøker
  16. ^^Forskjell på tørr pasta (350-ish per 100 g) og kokt pasta (150-ish per 100 g).
  17. maybe

    Dagens negative

    Forsov meg, mistet alle sukettene på gulvet og på vei hjem var buss og tog forsinket i tilsammen 40 minutter.
  18. maybe

    Mager Kesam

    Som yoghurt med frosne bær og hakkede nøtter, i smoothie, som rømme/dip til middagen (passer til alt), til tzatsiki, i vafler/rundstykker/scones osv
  19. ^^Mange ganger (spesielt ved spiseforstyrrelser) anbefales det at man venter med å begynne med trening til kroppen har nådd en tilnærmet normal vekt. Likevel forstår jeg godt at du har lyst til å begynne, og jeg var også undervektig når jeg begynte med styrketrening, og det gjorde at jeg faktisk godtok en vektoppgang. Mine tips er hvertfall å bruke litt penger på PT-veiledning, så unngår du å gjøre noe feil (viktig å være åpen om utfordringene dine), sørg for at du får i deg nok hver dag, også når du ikke trener (kan være en ide å registrere), og unngå kardiotrening. Lykke til
  20. I dag lagde jeg denne, veldig god: Cultura naturell (1,5 dl), 1/2 avocado, 1/2 banan, 2-3 puter spinat, søtning. [ATTACH]157267[/ATTACH] Også er sjokoladeshake alltid en vinner: 1 glass melk (blanding av vanlig melk og kokosmelk), 1/2-1 banan, 30 g Mocca proteinpulver, 5 mandler og 1 ts kakao:)
  21. Jeg vil:) Bare å si i fra:)
  22. maybe

    Dagens negative

    Trodde jeg hadde studiedag på fredag (og planlagt tidlig trening), men så hadde jeg ikke det likevel:(
  23. Chiapudding/grøt med cottage cheese og cashewnøtter
  24. Kyllingspyd med bulgur og tzatsiki:)
×
×
  • Opprett ny...