Gå til innhold

Wirus

Medlemmer
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Ja dere har nok rett alle sammen. Har funnet på nett en napapat nå, som er tidligere idrettsutøver. Ringer mandag å bestiller time der. Gjør så vondt i egoet når man har jobbet hardt og systematisk og begynner få resultater, å bli satt helt tilbake. Fort gjort å grave seg litt ned da.
  2. Takk for tipset, den øvelsen skal jeg starte med med en gang(y) . Hvor lenge gjorde du den før du merket bedring? Har vært hos fysioterapaut, og han gjorde vondt verre hehe, så det beste ville være noe stalltips på hvordan man kan jobbe seg rundt dette og få kroppen på riktig spor igjen Lege har jeg ikke vært hos, ser for meg at han ikke kan by på så mye mer enn piller og henvisning til fysio.
  3. Kan jeg få henge meg på her å spørre dere om råd? For nå er jeg skikkelig frustrert. hoftebøyer området begynte gjøre vondt for snart et år siden. Det ble værre og værre, og jeg gikk fra å ta 60 kg i knebøy til å redusere vektene, til å kutte ut øvelsen helt. Fikk beskjed om at hoftebøyerne var "stresset " og trengte hvile. Fikk hvile de, stoppet seg selv når jeg til slutt ikke klarte ta en forbasket bøy øvelse av noen som helst variant. Når jeg fører kneet opp mot brystet er det vondt. Når jeg har sittet stille en stund å reiser meg så knaser det inni der og jeg er stiv og har ganglag so
  4. Wowhead er et kjekt oppslagsverk , der finner du ut svar på det Har aldri levlet noen char på ally så desverre kan jeg ikke hjelpe utover det.
  5. Boka er bestilt, gleder meg veldig til å komme i gang Tusen takk til trådstarter og til dere som har delt erfaringer
  6. - Alder: 36 - Kjønn: Kvinne - Høyde: 1.74 - Kroppsvekt: 68 - Hva ligger baseløftene på nå? 4x4 Mark =60kg. Knebøy 4x8=30kg, 4x8 Benkpress 22.5kg - Hovedmål med treningen: muskelvekst, styrke - Treningserfaring: Trent 1 år. Har fått nytt treningsprogram: Dag 1 Markløft: 4x4 nedtrekk:4x8 Stående roing:4x8 kne og håndstøttende roing: 3x15 TRX Biceps: 3x12 Stående bicepscurl: 2x8 Dag 2 Retraksjon og protraksjon av skuldrene i planken:2x10 Push ups i TRX: 4x10 Flat hantelpress:3x8 Skrå brytpress: 3x8 Flies med hantler: 3x15 Planken på ball: 2xmax Dag 3 Knebøy: 4x8
  7. Wirus

    Kjerringråd

    Dersom det er en helt hvit bomullsskjorte kan du legge den i en klorin løsning (3dl klor pr 10 liter vann) La den ikke ligge lengre i løsningen enn akkurat nødvendig. Metalldetaljer o.l kan ta skade. Skyll den godt i kaldt vann og vask den i maskina. Klor er suverent på hvitt bomullstøy.
  8. Jeg har gått på denne kuren og resultatet ble kjempebra. Kom meg lissom aldri ut av puberteten, men denne hjalp. Har prøvd alskens annet før det uten hell. Jeg hadde bivirkninger som tørr hud på hele kroppen, tørre lepper, tørre øyne og ubehagelig tørr i nesa faktisk. Men ville vært verd det om så bivirkningene var det dobbelte. Eneste jeg angrer er at jeg ikke gjorde det før. Må holde seg unna solen så det er lurt å vente til etter sommeren. Jenter må ta blodprøve 1 gang i mnd for å utelukke graviditet. Kjempeviktig å ikke bli gravid mens man går på kuren. utover det være forsiktig med A vita
  9. 9 år som singel. Blanding av frivillig og tilfeldig. Gidder ikke gå inn i noe bare for å slippe være alene. Har blitt sær og gammel i tillegg, og trives i eget selskap. Ungen min lurte på her forleden om jeg hadde byttet fil
×
×
  • Opprett ny...