Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther
Hvorfor er Questbar så populære? Måtte kjøpe meg to for å smake på dem, men kan ikke si jeg skjønner hva som gjør at alle ser ut til å elske dem? o_O Jeg synes Goodlife og OhYeah smaker ti ganger bedre...

Fordi folk synes at de smaker godt? Jeg antar at du vet at folk liker forskjellige type mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det uheldig å spise _mye_ sylteagurk, daglig? Tenker på salt- sukker- og eddik. Feks 300 g daglig.

Som du sier, kan et høyt inntak av industrisyltede produkter, føre til et økt inntak av sukker og salt, og et høyt inntak av dette over lang tid, er ikke optimalt.

Så på en lang tidshorisont, er jo ikke dette bra. Men med mindre du har planer om å spise 300g sylteagurk hver dag de neste tyve årene, så er dette ikke noe jeg ville bekymret meg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan unngå å skrelle bort halve egget når man kan skrelle det? mister omtrent all hvitten jo:cry: har prøvd å skylle det en stund i kaldt vann, men det hjalp ikke noe særlig mer

Det som har hjulpet litt for min del er iskaldt vann med en gang de er ferdige.

Så knekke skallet litt og la de ligge noen minutter i vannet før jeg begynner å skrelle dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
ett dumt spm som passer inn i denna tråden.

hvor mye kcals skal en tjukk liten jævel på 120kg 182cm høy og 3-4 styrke økter i uka ha for og gå smått i underskudd?

har sett no formler osv, But I aint no rocket surgeon ;)

Estimert energiforbruk om du er rundt 30 (ren gjetning på alder) er 3399. Minus 500, så har du et fint utgangpunkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 så ikke verry dårlig tippa frk ;)

holy cow, skal jeg eta 2800-2900 :D i iz happy :D

har liggi på "latterlige" 16-1800 kcals, og det gir meg nada av noe som helst, ikke mye energi tillovers ikke noe lyst på trening(joda man går på trening selv uten lyst) men kjente etter en litt hard cheat day på lørdag att DAMN for ett trøkk jeg fikk på søndag, men da er saken "biff" jeg øker til 2500 siden jeg "fungerer" greit på 1800 så kan jeg jo funke bedre på 2500 og gå litt mer i minus :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Farge håret fra mørkt brunt til rødt, går det?

Du kan få et rødt skjær i håret, men det er vanskelig å få det helt rødt uten å bleke det først. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få et rødt skjær i håret, men det er vanskelig å få det helt rødt uten å bleke det først. :)

Det var det jeg var redd for ... Sier nei takk til bleking. Har gjort det før, aldri hatt så slitt og tørt hår noen gang!

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Det var det jeg var redd for ... Sier nei takk til bleking. Har gjort det før, aldri hatt så slitt og tørt hår noen gang!

Men takk for svar :)

Om du behandler håret pent er ikke bleking noe problem (: har bleknet mitt .. 5ganger og farget i 8år, mitt er overraskende friskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du behandler håret pent er ikke bleking noe problem :) har bleknet mitt .. 5ganger og farget i 8år, mitt er overraskende friskt!

Må du bleke det hver gang du skal farge etterveksten? Jeg ser at dette kan bli litt stress for min del, hvis jeg må både bleke og farge det hver gang jeg skal til frisøren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Må du bleke det hver gang du skal farge etterveksten? Jeg ser at dette kan bli litt stress for min del, hvis jeg må både bleke og farge det hver gang jeg skal til frisøren!

Tenkte ikke på etterveksten - da blir det litt stress, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...