Gå til innhold

Anbefalte innlegg

haha, jeg følger den tråden allerede :p Kan sikkert prøve å finne frem til noe der. jeg bare tenkte om noen hadde en FAVORITT, dvs noe som er ekstra digg ;)

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
haha, jeg følger den tråden allerede :p Kan sikkert prøve å finne frem til noe der. jeg bare tenkte om noen hadde en FAVORITT, dvs noe som er ekstra digg ;)

Gresk yoghurt med honning og en C&C questbar .. fyfader så godt :love:

Og i og med at det er tråden for dumme spørsmål: I morgen du har bursdag? :D

Aah!

Vaniljehavregryn kokt med melk, med en god dæsj cc, syltetøy, valnøtter og kanel <- Min favoritt:)

Gresk yoghurt med honning og en C&C questbar .. fyfader så godt :love:

Og i og med at det er tråden for dumme spørsmål: I morgen du har bursdag? :D

Nice:love: Hørtes sykt digg ut! Takker :D

Det stemmer på en prikk. Derav dumt spørsmål fra min side ;)

Har time med Mauricio til å med:happy: Han snakket om persing... :D

Annonse

Eggerøre,bacon og toast.

Smoothie/is av mager vanilje kesam, blåbær, banan, mandler og litt jus oppi i en skål, mens jeg fyller på cottage cheese, linfrø og gresskarkjerner på toppen :)

Aah!

Vaniljehavregryn kokt med melk, med en god dæsj cc, syltetøy, valnøtter og kanel <- Min favoritt:)

Oioioi, tror jeg må lage meg hotelfrokost i morgen jeg! Så masse godt:love:

Da skal jeg gratulere deg i morgen, også får du ha lykke til på timen med han om jeg ikke får sagt i fra før! :D (jeg har påtvunget treningsfri i morgen og HELE HELGEN. Teite coachen.)

Ååå, tusen takk Ina!:)

Det syns jeg nesten var litt slemt av han:(

Favorittfrokosten min:

En boks cc, en halv boks mager kesam - blandes sammen. 100g mandler/valnøtter hives oppå.. en 300g pose med frosne skogsbær varmes i en kjele sammen med tagatesse eller sukrin og helles over toppen.

Er knallgodt!:love:

faktisk så godt at jeg har spist det hver dag på jobb de siste tre ukene:love::p

Annonse

Noen her som er gode på kroppens funksjoner og symptomer, innvendig og utvendig?

Hva skjer i kroppen ved disse følelsesutbruddene:

- Gråting (ekte). Snakker tårer, råde prikker i ansiktet, hovne høyne, og tusen andre ting.

- Skjelve av sinne

- Rødming fordi man er flau

Hva utløser dette, hormoner, jeg aner ikke? Vet jo at dette er psykiske greier, skuespillere klarer jo få frem slike uttrykk relativt naturlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...