Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
haha, jeg følger den tråden allerede :p Kan sikkert prøve å finne frem til noe der. jeg bare tenkte om noen hadde en FAVORITT, dvs noe som er ekstra digg ;)

Gresk yoghurt med honning og en C&C questbar .. fyfader så godt :love:

Og i og med at det er tråden for dumme spørsmål: I morgen du har bursdag? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresk yoghurt med honning og en C&C questbar .. fyfader så godt :love:

Og i og med at det er tråden for dumme spørsmål: I morgen du har bursdag? :D

Nice:love: Hørtes sykt digg ut! Takker :D

Det stemmer på en prikk. Derav dumt spørsmål fra min side ;)

Har time med Mauricio til å med:happy: Han snakket om persing... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Da skal jeg gratulere deg i morgen, også får du ha lykke til på timen med han om jeg ikke får sagt i fra før! :D (jeg har påtvunget treningsfri i morgen og HELE HELGEN. Teite coachen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggerøre,bacon og toast.

Smoothie/is av mager vanilje kesam, blåbær, banan, mandler og litt jus oppi i en skål, mens jeg fyller på cottage cheese, linfrø og gresskarkjerner på toppen :)

Aah!

Vaniljehavregryn kokt med melk, med en god dæsj cc, syltetøy, valnøtter og kanel <- Min favoritt:)

Oioioi, tror jeg må lage meg hotelfrokost i morgen jeg! Så masse godt:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittfrokosten min:

En boks cc, en halv boks mager kesam - blandes sammen. 100g mandler/valnøtter hives oppå.. en 300g pose med frosne skogsbær varmes i en kjele sammen med tagatesse eller sukrin og helles over toppen.

Er knallgodt!:love:

faktisk så godt at jeg har spist det hver dag på jobb de siste tre ukene:love::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som er gode på kroppens funksjoner og symptomer, innvendig og utvendig?

Hva skjer i kroppen ved disse følelsesutbruddene:

- Gråting (ekte). Snakker tårer, råde prikker i ansiktet, hovne høyne, og tusen andre ting.

- Skjelve av sinne

- Rødming fordi man er flau

Hva utløser dette, hormoner, jeg aner ikke? Vet jo at dette er psykiske greier, skuespillere klarer jo få frem slike uttrykk relativt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...