Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Rødskjær er vel det absolutt vanskeligste å dekke over;) Tviler på at du vil få full dekke av en hjemmefarging:(

Har ikke fått det hos frisøren heller. Noensinne. Så begynner å bli temmelig lei. Farget det svart en gang for å se om kanskje det kunne hjelpe, og frisøren garanterte det.. Haha so much for frisørfarging :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, dårlig frisør da;)

Ei venninne av meg som sliter med det samme pleier å først ta en avfarging/lys minicolour, for så å ta en blanding av brune og mørke brune striper;) Men noe så omfattende bør gjøres av frisør;)

Huff... tror jeg gir opp det der ass. Får bare velge noe :p Men tenkte mer på merke enn på selve fargen igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så du mener bulking ikke egentlig funker så bra? Jeg kjenner flere av det motsatte kjønn som er på bulk nå, og de legger jo på seg store mengder fett, selv om det sikkert blir litt mer muskler samtidig.

En annen ting er jo hvor usunt de spiser når de først er på bulk. Det er ikke snakk om gode, rene kilder med mye fett, men gode næringsstoffer som kroppen trenger. Det går heller i noen tonn cheeseburgere og masse kake. Hadde det ikke vært mer optimalt med "bedre" mat?

Denne filmen forklarer alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...