Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Takk for tipset :) Men skal prøve den blå balanseputa PhoenixCircle anbefalte først :)

Vi har to typer pussy pads på senteret, den som det er linket til ovenfor og en som er bedre polstra. Og jeg syns ingen av de hjelper. Det eneste som har gjort hip thrust til en smertefri øvelse for meg er den balanseputa.

Nå skal det nevnes at min smertetoleranse er lav :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Er det noen andre som blir støl i obliques etter å ha jogget fort/løpt intervall?

Jeg vet ikke en gang hvordan man bruker den muskelen, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, føler meg teit som i det hele tatt spør, men det er i rett tråd i alle fall...

Så at jeg hadde så grusomt synlige blodårer i hånden mens jeg dusja, dette er fordi blodårene utvider seg ved varme?

Blodårene utvider seg når du blir varm - ja. Eller rettere sagt - mer blod går ut til huden for å kvitte seg med varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to typer pussy pads på senteret, den som det er linket til ovenfor og en som er bedre polstra. Og jeg syns ingen av de hjelper. Det eneste som har gjort hip thrust til en smertefri øvelse for meg er den balanseputa.

Nå skal det nevnes at min smertetoleranse er lav :p

Jeg har egentlig ganske høy smertetoleranse, men når jeg på 70kg med en tykk ullgenser og en joggebukse under fortsatt får vondt, da er det på tide med noe bedre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...