Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvor får man kjøpt musegift?

Edit: Glem det

Bland 125 gram mel, 200g sukker og 125g bakepulver i en bolle.

Sett ut i ei lita skål der hvor musene holder til.

Det er brutalt og ikke veldig hyggelig. (og inhumant, ikke minst)

(basically, de dævver av at de blir for oppblåste)

Bland 125 gram mel, 200g sukker og 125g bakepulver i en bolle.

Sett ut i ei lita skål der hvor musene holder til.

Det er brutalt og ikke veldig hyggelig. (og inhumant, ikke minst)

(basically, de dævver av at de blir for oppblåste)

Litt usikker på hvor de faktisk bor :p Jeg så en på gulvet bare.

Musefeller er mye mer humant.

Det jeg skreiv om er... vel... hvis du absolutt skulle gått for gift.

Mus (og rotter) er dårlige på... flatulens.

Få dem til å spise bakepulver, og... vel... de blir oppblåste og dævver av forstoppelse og/eller at de revner.

...

Jeg ville gått for musefeller.

(bak kjøleskap er ofte smart)

264883.jpg

En sånn en? Ser i så fall ut som de kaller det sissy squat :p

Jaaaa!! Haha, tidenes mest pinglete navn da. Må kalle den noe annet i loggen tror jeg. "Hulk squat" eller noe sånt! :jimlad::jimlad:

Annonse

Dumt spørsmål men... var og trente rimelig tungt i går, og har overskudd til å hale ræva ned på trening i kveld og...

men hva skal jeg trene? her får DERE muligheten til å bestemme økten min.

Kriterier; Helst ikke for mye kardio eller for mye/for tungt bøybenkmark. Senteret er et vanlig kommerst EVO-senter, med alt det impliserer. PhoenixCircle KamillaK

Dumt spørsmål men... var og trente rimelig tungt i går, og har overskudd til å hale ræva ned på trening i kveld og...

Kriterier; Helst ikke for mye kardio eller for mye/for tungt bøybenkmark. Senteret er et vanlig kommerst EVO-senter, med alt det impliserer. PhoenixCircle KamillaK

Rein kroppsvektøkt. Pull ups/chins. En variant av front lever og back lever, enten tucked eller så langt ned fra vertikal du klarer å komme. L-sit. Push ups i slynge. Inverted rows i slynge. Pikes på ball eller i slynge. Pistol squats eller box jumps for bein.

Har ikke peiling - jeg bare liker at jeg er nevnt her! Stjerner i boka til deg. Burde redigere dagens negative til mannfolk, minus Christian.

Rein kroppsvektøkt. Pull ups/chins. En variant av front lever og back lever, enten tucked eller så langt ned fra vertikal du klarer å komme. L-sit. Push ups i slynge. Inverted rows i slynge. Pikes på ball eller i slynge. Pistol squats eller box jumps for bein.

Hadde jeg bare klart pullups/chins/front lever/back lever/L-sit/ eller pistol squats/vist hvordan man gjorde øvelsene,så skulle jeg gjerne kjørt på:) Men akkurat nå er jeg redd jeg er for feit og utrent:/

Men akkurat nå er jeg redd jeg er for feit og utrent:/

Nope.png

Pullups/chins kjører du eksentrisk om du trenger.

L-sit har masse progresjoner:

Back lever tucker du så mye du trenger:

Samme med front lever:

Inverted rows i slynger kan gjøres med høy slynge eller beina bøyd

Pistol squat kan avlastes i slynge:

Push ups i slynge kan kjøres på knærne.

Sånn, ut å leke med kroppsvekta di nå! Tor og Ulrik blir stolte av deg.

Kriterier; Helst ikke for mye kardio eller for mye/for tungt bøybenkmark.

HVORFOR nevner du meg for et spørsmål som utelukker bøy og mark????? DET er dagens spørsmål!

Men okei, hvis du insisterer... Bicepcurl på ett ben, med stang, på bosuball. Førti minutter. GO!

Eventuelt benkpress, gående utfall, sittende roing, skulderpress/push press og andre festligheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...