Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, jeg har noen stikkord som lurer i underbevisstheten min og forvirrer meg..

Varmende gel/spray, når skulle det brukes? Før, under eller etter trening, eller bare "medisinsk" formål? Husker at en (proff) massør nevnte det, for nakke og skuldre hos meg, men husker ikke hvordan jeg skulle bruke det, men hamstra på ferie i desember:p

Ingen som vet...?:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før..Anbefaler egentlig ikke pga noen av de er så sterke (som feks linnex) at du kan få strekk/andre ubehag/smerter som du ikke merker pga den. Bedre å ta på en dag hvor du slapper av og har rehabøvelser som rulling, tøying etc.

Thænx:)

Har vært litt skeptisk til å bruke den før trening, fordi sprayen lukter så intenst Big Red:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer vel an på hva du prioriterer. Hvis du skal bli sterk å prøve å bygge litt muskler er det vel dumt å brenne vekk energi på lavintensitets cardio. Heller en kort oppvarming, fokusere på vektene, og heller ha egne cardio dager eller bare gerilja intervaller på mølle. kort og brutalt:)

Thanx :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an å åpne en makrell i tomat boks uten at det spruter saus ut over hele kjøkkenbenken/veggen/deg selv? Vet det skjet hver gang og prøver å unngå det men søl blir det alltid:(

Oppbevar den i kjøleskap, så blir innholdet litt fastere? Er ikke et problem jeg har hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på kneskader?

Prøvde meg på litt tung bøy igår og idag er kneet helt forferdelig. Så og si helt umulig å bøye venstre kne ut og det ser ut til at det har samlet seg væske/hevelse på venstresiden av kneskålen. Jeg har også noe som kjennes ut som et strekk i øvre del av legg på samme fot som også oppstå imorges.

Noen som vet hva det kan være?

Ole-Mats Moskvil Stapedius ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe mer info? Kjente du noe under treninga? Beskrive eksakt hvor smerten sitter, gjerne med bilde?

Kjente ikke noe under treningen, men det knekker veldig mye rundt patella i kneet mitt om jeg bøyer meg fremover eller belaster knærne når de er kald. Jeg får også vondt når jeg vrir fotbladet innover.

[ATTACH]130084[/ATTACH]

Markert med en liten svart dott.

[ATTACH]130085[/ATTACH]

Smerten i øvre del av legg gjør at jeg ikke kan belaste noe særlig på venstre fot uten at det kjennes ut som jeg skal rive av noe.

post-3399-14440967695803_thumb.jpg

post-3399-14440967696043_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...