Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer an på hvor mye du bruker den. Jeg lader min annenhver dag eller sjeldnere, men jeg bruker den veldig lite i forhold til andre. Har en HTC One X.

Oj. Lurer på koffor det er sånn. Gammaldagse telefonar treng kun ladast 1 gong i veka ca eller skjeldnare, med mindre ein brukar den veldig mykje (eller batteriet begynner å bli gammalt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj. Lurer på koffor det er sånn. Gammaldagse telefonar treng kun ladast 1 gong i veka ca eller skjeldnare, med mindre ein brukar den veldig mykje (eller batteriet begynner å bli gammalt).

Batteriteknologien har ikke holdt følge med strømbehovet på smartphones, eller, den har vel ikke helt holdt følge med så veldig mye i grunn?

Edit: du har en ny telefon som ikke er smartphone? Hvilken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har noen stikkord som lurer i underbevisstheten min og forvirrer meg..

Varmende gel/spray, når skulle det brukes? Før, under eller etter trening, eller bare "medisinsk" formål? Husker at en (proff) massør nevnte det, for nakke og skuldre hos meg, men husker ikke hvordan jeg skulle bruke det, men hamstra på ferie i desember:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteriteknologien har ikke holdt følge med strømbehovet på smartphones, eller, den har vel ikke helt holdt følge med så veldig mye i grunn?

Edit: du har en ny telefon som ikke er smartphone? Hvilken da?

Ah, hehe, det kan vere noko i det ja:)

Nei, eg har ein gammal telefon, dvs den er ikkje så gammal runt 4år kanskje. Grunnen til at eg undrar, er at nestegong eg treng ny telefon, blir det gjerne ein smarttelefon (og det er ikkje nødvendigvis så lenge til, då skjermen, lyden og batteriet begynner å bære preg av å vere godt brukt). Så greitt å vite litt om kva ein går til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten.

Ojive

Du virker som typen som kan gi meg et godt svar.

Veit non hvor jeg kan spille Pokemon Snap (yeah, nostalgitripp), be it emulator eller online, hvor grafikken faktisk fungerer.

Flere emulatorer jeg har prøvd lar deg kjøre spillet helt fint, men når man skal se bildene man har tatt så er fila kuka... så man får ikke sett hva man har tatt. Og det er jo litt teit i et fotospill der du blir bedømt avhengig av hvor bra bildene dine blei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.

Ojive

Du virker som typen som kan gi meg et godt svar.

Veit non hvor jeg kan spille Pokemon Snap (yeah, nostalgitripp), be it emulator eller online, hvor grafikken faktisk fungerer.

Flere emulatorer jeg har prøvd lar deg kjøre spillet helt fint, men når man skal se bildene man har tatt så er fila kuka... så man får ikke sett hva man har tatt. Og det er jo litt teit i et fotospill der du blir bedømt avhengig av hvor bra bildene dine blei.

Beklager å måtte skuffe deg, men når det gjelder emulatorer så er jeg blank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google Apparatservice+din by

Det var det jeg gjorde da min vaskemaskin var ugrei i hvert fall. :)

Gjorde det.. Fikk opp et verksted som reparerer musikk instrumenter :shifty: Må nesten se om det er verdt det. Så at prisen på reperatør kan være mellom 1200-1500 :eek: I tillegg kommer eventuelle deler i tillegg. Jeebuz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det.. Fikk opp et verksted som reparerer musikk instrumenter :shifty: Må nesten se om det er verdt det. Så at prisen på reperatør kan være mellom 1200-1500 :eek: I tillegg kommer eventuelle deler i tillegg. Jeebuz..

Jep, jeg måtte ut med en del, og de måtte bare fikse en åpne/lukkemekanisme i døra - men de måtte bestille en ny dør.. bu. :cry: Hvitevare-streik er kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...