Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Regner med at treningsprogrammet hennes ser sånn her ut:

Mandag - knebøy, glute bridge, hip thrust/good mornings, Goblet squat, Goblet squat

Tirsdag - knebøy, glute bridge, hip thrust/good mornings, Goblet squat, Goblet squat

Onsdag -knebøy, glute bridge, hip thrust/good mornings, Goblet squat, Goblet squat

Torsdag - knebøy, glute bridge, hip thrust/good mornings, Goblet squat, Goblet squat

Fredag - knebøy, glute bridge, hip thrust/good mornings, Goblet squat, Goblet squat

Lørdag - knebøy, glute bridge, hip thrust/good mornings, Goblet squat, Goblet squat

Søndag - knebøy, glute bridge, hip thrust/good mornings, Goblet squat, Goblet squat

Fortsetter under...

jeg må ha sett på en annen instagram-konto enn deg, for jeg syntes jammen meg ikke den var særlig stor. godt trent? godt mulig.

men igjen, kanskje jeg bare er bortskjemt med bad-ass-tråden her på fitnessbloggen^^

Proposjoner! Jenta har relativt tynne bein og armer. Tynn midje. Selvfølgelig ser den stor ut :)

Derfor det også selger så fordømt godt!

Knebøy i joggesko, vinglete knær og atg buttwink.. ikke mye teknikk å lære der i alle fall.

For ikke å snakke om en korsrygg som overekstenderes inn i evigheten. På ett tidspunkt der er det jo nesten 90 grader mellom brystrygg og korsrygg. Ouch!

Jeg syns den er stor i forhold til andre jenter på hennes størrelse. Det er ikke alle som har en slik rumpe, flat mage og er slank ellers.

De fleste jentene her på fitnessbloggen er som regel stor over alt om de har stor rumpe eller så er de "heldig" med posen, men det gjør jo ikke at rumpa er stor.

Annonse

Her tenker jeg: gener! :) Flott rumpe, men synes ikke hun ser spesielt trent ut ellers... Ja, hun er slank, men det stopper liksom der.

Heldig da, jeg vil og ha rumpe uten å jobbe for det! (nei, den treninga hun holder på med vil jeg ikke si er å jobbe for det, i forhold til oss som ikke ble utdelt bakende ved fødsel og må gjøre jobben selv :oops:)

Synes det er mange jenter her inne som jeg heller ville betalt for å trykke logoen min på! :cool:

Som nevnt handler det mye om proporsjoner da hun er lang og smal i overkroppen og resten av beina, men for all del må hun ikke finne på å rette opp bekkenet hos en kiropraktor, for da går nok karrieren og sponsoravtalen hennes i vasken :p

Har du ikke hørt? Bekkentilt er den nye rumpen.

(ikke hating på Jen. Hating på bekkentilt :D)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...