Gå til innhold

"Jen Selter lever av sin egen rumpe"


Anbefalte innlegg

Er det kun jeg som ikke klarer å helt se hva som skiller denne stumpen fra veldig mange rumper blandt fitnessdamer, inklusive mange av dere fruer her på Fitnessbloggen? Jeg personlig elsker slike rumper, så misforstå meg rett, den er dritbra, men i mine øyne skiller den seg ikke spesielt ut blandt alle de fine der ute. Vet isåfall om mange som kunne levd av rumpa si.

Hva mener dere om den, er den virkelig verdt alt oppstyret?

LINK:

http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=11166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Noen sjekka Instagram konto'n hennes?? Virker som om hun kun trener rumpa!!! Det er posebilde-knebøy-squats-squats-squats-posebilde igjen-enda et posebilde-ellipsemaskin-knebøy-knebøy-knebøy-20 posebilder. You get my point. Aldri no stående roing eller biceps curl

Det handler vel om proporsjoner? Jo mindre overkropp og biceps er, jo større vil rumpa se ut til sammenligning?

Fair enough når en først har det som merkevare og tar et bevisst valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at denne jenta sikkert har vært litt heldig. Hun har fått en avtale med Nike. De var på utkikk etter ei som kan promotere de og de fant henne - evt. hun har gått på casting.

Nå promoterer hun de gjennom instagram. Også kalt "hemmelig" reklame. Hver gang ei jente ser henne og tenker: sånn rumpe vil jeg ha.

Så ser vedkommende også klærne hun har på seg. Dama ser jo smashing ut i tightsene (til og med jeg som ikke er fan av Nike tightser fikk lyst på sånne som hun har).

Nike velger selvfølgelig ei jente som har noe de fleste jenter ønsker og trener etter: - ei stor rumpe.

At hun nesten ikke trener overkropp tror jeg ikke er så viktig for Nike. De fleste jenter vil ikke se muskuløse ut. Hva flertallet ønsker!

Forøvrig så tror jeg jenta er litt genetisk heldig :) Den rumpa er virkelig stor og rund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at denne jenta sikkert har vært litt heldig. Hun har fått en avtale med Nike. De var på utkikk etter ei som kan promotere de og de fant henne - evt. hun har gått på casting.

Nå promoterer hun de gjennom instagram. Også kalt "hemmelig" reklame. Hver gang ei jente ser henne og tenker: sånn rumpe vil jeg ha.

Så ser vedkommende også klærne hun har på seg. Dama ser jo smashing ut i tightsene (til og med jeg som ikke er fan av Nike tightser fikk lyst på sånne som hun har).

Nike velger selvfølgelig ei jente som har noe de fleste jenter ønsker og trener etter: - ei stor rumpe.

At hun nesten ikke trener overkropp tror jeg ikke er så viktig for Nike. De fleste jenter vil ikke se muskuløse ut. Hva flertallet ønsker!

Forøvrig så tror jeg jenta er litt genetisk heldig :) Den rumpa er virkelig stor og rund!

jeg må ha sett på en annen instagram-konto enn deg, for jeg syntes jammen meg ikke den var særlig stor. godt trent? godt mulig.

men igjen, kanskje jeg bare er bortskjemt med bad-ass-tråden her på fitnessbloggen^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...