Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo to sider av den saken. Den ene er som jeg skrev over at om man har mye muskulatur et sted og får fett oppå, så vil man som regel se fetere ut enn om man hadde samme muskelmasse uten fett under. Vi snakker da om folk som er fetere enn det nivået der man "fylles ut". Derfor syntes ikke *jeg* at utsagnet hører med her.

Når det er sagt, og til hun som la det inn sitt forsvar, så er det ytterst få som trener såpass tungt at de trenger å bekymre seg nevneverdig for å få *noe* muskler i det hele tatt. Jeg vil gå så langt som å si at over 50% har null nytte av det de gjør på helsestudio, 45% har en kardiovaskulær fordel, og godt under 5% trener tungt nok til å få noe særlig annet enn litt nevral adapsjon...så han karen trengte neppe å være redd for å få mer muskelmasse under spekket sitt ;)

Jeg har hørt at det å trene mage er viktig for ryggen, fordi vi trenger muskler i magen for å støtte ryggen, jeg vet ikke om dette er riktig, men jeg gjør det av den grunn. Og jeg trener ryggen også, selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Min søster fortalte meg her om dagen at man får sprettrumpe av armhevninger.........

Håper du fikk henne til å forklare logikken der? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Person 1: hvilke øvelser er best for å trene biceps?

Person 2: planken.

Person 1: åja, trodde den bare trente mage?

Person 2: nei, jeg har hørt at planken trener hele kroppen. Altså da inkludert biceps.

Person 1: åja, da kjører jeg på med planken!

Person 2: ja, det er den aller beste øvelsen hvis du vil ha store biceps!

:mellow:

årets kanskje:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det hele tatt blir jeg matt av folk som ikke spiser, eller spiser svært lite og kresent, men samtidig er 15-40 kile tyngre enn meg, alltid på slanker'n og det helt uten resultat. Og så synes de at jeg spiser så mye (ja 3 ganger i løpet av en arbeidsdag er jo en del) og skjønner ikke åssen jeg får det i meg. Nei nei, greit det - men uansett hvor mye jeg eter og slafser i meg så er det jeg som tåler å ta på meg bikinien, ikke LavKarboEllen eller SuppeDiettTurid.

Sannsynligvis, så spiser de, for det går bare ikke an å bli feit uten å spise (jeg vet det selv, jeg er litt tjukk, hehe). Men ofte velger overvektige folk å spise alene, for det er litt skam med i bildet, dessverre. De spiser også feil, naturligvis. Gjerne en kanelbolle og cola til lunsj, som sikkert inneholder mye mer kcl enn din lunsj, selv om det ser ut som mer mat. Når de kommenterer at du spiser så mye, så høres det mest ut som noe de sier for å føle seg litt bedre selv, en form for hersketeknikk om du vil. Dessuten kan de da opprettholde innstillingen om at "uansett hva jeg gjør, så blir jeg ikke tynn, det er bare sånn, akkurat som at hun på jobb liksom aaaldri blir tjukk, selv om hun spiser "kjempemasse"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om hun her jenta tuller, men det er verdt å få med seg likevel: Life of Barbie

"

Ingen klarer å skjønne hvordan jeg kan bruke pels, men likevel være vegetarianer/pollotarianer. Vel, jeg er ikke direkte for pels, men jeg er ikke imot det heller. Det ser bra ut, synd på dyrene er det, men når den likevel er i butikken kan man like gjerne kjøpe den. "

"

g normale vegetarianere er freaks som "synes det er så synd på dyrene" og bohoo! Get over it, det er normalt å spise kjøtt. Så hvorfor gjør ikke jeg det? Fordi Norge er et sært land som har mer fokus på kvantitet enn kvalitet.

"

"

så tenker jeg "Hva om det egentlig er menneskekjøtt i den indrefile-pakken? Det skjer ikke at jeg skal få i meg menneskekjøtt. Så inntil Norge begynner å fokusere på kvalitet, så spiser ikke jeg køtt. = Vegetarianer. Likevel, jeg spiser kylling og fisk, fordi det kan man se at er kylling og fiskekjøtt. Derfor er jeg vel mer en pollotarianer. "

"så kan jeg fortelle dere at det er mark i peanøttsmørret fra Mills.Det har en insider som jobber der fortalt meg. Greien er at mark kommer i de store sekkene med

peanøtter,og i stedet for å plukke ut larvene, sparer de tid ved å bare helle alt oppi. Bon apetite, folkens! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tilfeldigvis ikke miracle nudles da? De er nemlig karbofrie/kalorifrie :)

De crunchygreiene er atkinsvarer, og det samme er browniesene.

Vet ikke om det er Miracle Noodles. Med Crunchy greiene ser jeg på nå, det er ikke Atkins, de heter mer presisit Sol Crusli ser jeg nå. Og browniesene var hjemmebakst noen andre hadde med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis, så spiser de, for det går bare ikke an å bli feit uten å spise (jeg vet det selv, jeg er litt tjukk, hehe). Men ofte velger overvektige folk å spise alene, for det er litt skam med i bildet, dessverre. De spiser også feil, naturligvis. Gjerne en kanelbolle og cola til lunsj, som sikkert inneholder mye mer kcl enn din lunsj, selv om det ser ut som mer mat. Når de kommenterer at du spiser så mye, så høres det mest ut som noe de sier for å føle seg litt bedre selv, en form for hersketeknikk om du vil. Dessuten kan de da opprettholde innstillingen om at "uansett hva jeg gjør, så blir jeg ikke tynn, det er bare sånn, akkurat som at hun på jobb liksom aaaldri blir tjukk, selv om hun spiser "kjempemasse"...

Det er nok helt rett det du sier. Det er bare så frekt... som om jeg skulle begynne å dissekere lunsjen deres og fortelle hva som er i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma: "Jaha, du kan gjøre sånn der markløft, men du kan ikke bli gravid? Hvis ryggen og hoftene dine hadde vært så dårlige som du skal ha det til, hadde det jo vært motsatt!"

Meg: "Njæh, nå er jo markløft en av de øvelsene som er med på å gi meg muskler i ryggen, og jeg er så mobil i leddene som jeg ikke har vært på mange år. En graviditet vil jo ha motsatt effekt, og sende meg rett tilbake på krykker..."

Mamma: "Treneren min sier man skal bruke lav vekt og mange repetisjoner under markløft, og att man skal være rett i ryggen. Hadde du vært det, og ikke hatt så utrolig mye vekt på, så hadde du ikke vært sånn her nå, og da hadde du godt tålt en graviditet!"

Meg: "mamma, jeg hadde 40kg på stanga. Det var ikke vekta som gjorde det, men en kombinasjon av prolaps, skoliose, leddgikt, hofteleddsdysplasi og grøvvel."

Mamma: "40?!! Er du gal?? Jeg løfter ikke mer enn 10 kg i markløft fordi jeg er redd for ryggen min!"

Æ vettafan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...