Gå til innhold

Megan

Medlemmer
  • Innholdsteller

    331
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Megan

  1. Fitness - if it came in a bottle, everybody would have a great body.

  2. Det er forskjell å bli smigret på trening og oppleve direkte creeps på trening og her er min episode igår: Så en mann jeg husker var kunde på jobben min et par år tilbake som kom innom nesten hver dag, alltid i min kasse og glante. Igår var han på treningssenteret. Fikk litt panikk da jeg merka han var fucking overalt hvor jeg var på senteret. Han kom veldig ubehagelig nærme da han "tilfeldgivis" skulle "gå forbi". Han sto enten rett bak meg eller rett ved siden av for å pumpe. Uansett hvor jeg flyttet meg var han rett ved og stirra. Den siste øvelsen jeg hadde satt han rett vedsiden av me
  3. Huh, sprettrumpe hvor? Moren min har mer sprettrumpe enn Tone og hun trener ikke:wub: . Hun er for all del en slående vakker jente, men rumpa er ikke noe å skryte av.
  4. Takk for det Ja jeg husker sluttresultatet dagene etter oppkarbing, det var ikke verst!. Men jeg mener alt vannet så samlet seg på tiden etterpå . Egentlig tror jeg alle de ekstremdiettene jeg har vært borti har fucka opp metabolismen min...kroppen min holder myyye vann konstant og virker som den er i et slags evigvarende sparebluss i panikk for at den ikke får mat. Når jeg spiste dobbelt så mye, da slapp fettet taket og kroppen ble glad. Så skal nok øke betraktelig i kalorier for å redusere så kraftig på dem igjen funker ikke på meg lenger. NEI jeg går faktisk ikke ned etter 2 uker med 1200
  5. Noen som har testa en midertidig løsning som gjør at du får denne "woosh" effekten ved tørr oppkabring? Altså spise en del karber en dag og drikke lite. Store mengder vann har nemlig ikke hjulpet meg disse ukene. Så kort oppsummert – hva skal du gjøre hvis du ikke går ned i vekt på kaloriunderskudd? Vær tålmodig! Hvis problemet er vannretensjon eller trege metabolismeveier, løser det seg med tiden. Vannloading eller oppkarbing kan normalisere væskebalansen i kroppen og trigge en whoosh. Hvis du har utelukket 1 og 2, må kaloriinntaket justeres ytterligere ned og/eller aktivitetsnivået øke
  6. Ja det er jo greit, men er allikevel skeptisk. Hvis jeg da under dietten ikke mistet muskelmasse, hvordan gikk jeg da like fort opp igjen. jeg spiste som jeg gjorde før jeg begynte, kutet ut masse karbs og økte gradvis i kaloriene:unsure: Jeg gikk bare ned i vannvekt, så veldig ekstremt effektiv var den ikke. Minner meg om resultatene jeg fikk av en juicediett en gang i tiden. Fy meg. Er ikke meningen å virke krass mot denne dietten , men alt som heter diett på mitt språk holder jeg meg laangt unna nå. Var ikke langt unna en spiseforstyrrelse da jeg var yngre, så derfor må jeg passe meg li
  7. En ting jeg er litt nyskerrig på psmf.... Er det proteinmengen som er faktoren her som er med å fjerne dette med at det er ekstremt underskudd og en usunn diett? Altså ingen eksetremdietter kan ha rykte på seg for å være bedre enn andre? Er det fordi proteiner gjør deg mettere og du slipper sulten som gjør den "bedre" eller? Man kan da gå like mye ned i vekt med mer karbs og mat man faktisk har lyst å spsie med samme underskudd ca 800 - 900 kcal. Altså du kan variere mer enn å spise deg matlei på kjøtt og grønnsaker. Over en kort periode tenker jeg da. Du kan jo velge annen næringsrik mat. Bar
  8. Man kan fint ha kosedager/spisedager eller hva du nå vil kalle det uten å fråtse totalt fra morgen til kveld da. Du kan også telle kaloriene dine slik at du også ligger rundt basalforbrenning eller litt i overkant denne dagen. Jeg har aldri en spisedag der jeg hiver i meg alt jeg kommer over. Da faller jeg bort i gamle uvaner. Å skylde ned sjokoladen med cola fra morgen til kveld er ikke måten man skal gjøre det på og her missforstår mange. Jeg gikk ned flere kilo med 1 lørdag i uka jeg spiste hva jeg ville alt fra pasta, smågodt til iskrem. Er viktig å kunn begrense seg uansett når man er
  9. Nei jeg er fullt klar over det, fy meg. Har vært litt dårlig de siste dagene, ikke helt i toppform når det kommer til matlyst. Kvalm etter trening og særlig etter jeg nettop prøvde ut kreatin monohydrat av typen. Begynt på kreatin alkalyn selv, og litt dumme bivirkninger her i gården. Noen som vet hva dette kommer av? Skal få i meg mer næring!
  10. Har ikke troen på at det finnes noen mirakel mage øvelse egentlig. Hvilke mageøvelser mener du er de mest effektive da?
  11. At man går opp flere kilo i vannvekt iløpet av en svært kort periode (typisk sydentur og utskeielser), men ikke ser et gram større ut i speilet. Er umulig å gå opp 5 kg fett på 7 dager.
  12. Shiit! Sykt bra jobba. Oppskrift på kosthold + trening? :whistling:
  13. Wooow! For en fremgang....du bør være stolt! Tørr jeg spørre...kjenner eksen deg igjen i det hele tatt? syyyk forandring.
  14. Ang koffein, dette holder på vannet i kroppen eller er dette en myte? Protein + kaffe samler vann i musklene eller noe syns jeg at jeg leste:oops: Går på kreatin alkalyn nå..dette skulle jo ikke samle vann. Prøvde monohydrat av typen, og det var sannelig ikke lurt.
  15. Jeg sliter også med masse vann i kroppen etter ferien! Blir egentlig aldri helt kvitt det. Noen flere tips til å kvitte seg med vannsamlinger i kroppen? Trener 6 ganger i uka, for det meste styrke, spiser mye mindre karbs og drikker mye vann og kaffe.
  16. Ja jeg har visst lenge at sit-ups ikke funker. Men kan det hjelpe å kutte ut mageøvelser helt 100% fra treninga? Han mener direkete mageøvelser "presser" fettet eller magen frem: How to Lose Stubborn Belly Fat, Get Flat Sexy Six Pack Abs the Right Way
  17. Eat clean, train mean, get lean. Dette er en ny livsstil, ikke en midlertidig diett. De som ikke gir opp vinner!

  18. Hehe, jeg skal ikke si noe, jeg er søtmons og matvrak selv. Må bare slutte med diverse spisedager/kosedager for å ha damage control på meg selv. Noen kan spise en par biter sjokolade og være fornøyd. jeg unngår det helt for setter du skåla foran meg er sjokoladen borte på 2 sekund. Derfor holder jeg meg helt vekke for ikke å trigge meg selv for øyeblikket. Men advarer dere mot min tabbe, fråtsingen er ikke verdt et in the end. Særlig når jeg nå måtte jobbe beinhardt for å komme meg NED i vekt igjen. Jeg gikk fra 63 kg til 68 kg på cruisturen med mye fråtsing og en haug med alkohol og drink
  19. Ja jeg unngår brød, men har jeg lyst på tar jeg det. Er ikke så ofte da. Går som regel i havregrøt og frukt som karbs. Rugsprø med kremost er kjempegodt, men metter ikke magen min særlig. Blir sulten igjen etter 2 sek, så har begynt med PeriodiskFaste nå i ferien å unngår mellommåltider. Holder blodsukkeret mitt veldig stabilt! Idag måtte jeg bare tvinge i meg noe som fristet...og brød var det eneste jeg kom på. Å være for streng med seg selv ender bare i katastrofe for meg.
  20. Æsj ingenting frista...måtte legge meg nedpå en stund, litt kvalm. Begynte på kreatin for et par dager siden har hørt at dette kan gi bivirkninger hos enkelte. Var også utmattet så hjalp å hvile. Da jeg våkna ble jeg sulten og kom på at, hey, jeg savner brød:wub: . Spiste et par grove rundstykker med mager servelat og brunost og et glass med myoprotein mocca:thumbsup: Har dere kuttet ut brødmat helt 100%? Jeg får mine sprekker iblant.
  21. Er selv en sucker for brød, men merker store forskjeller når jeg kutter det ut. Nå går det i herlige gryn og shake til frokost. Gryn trenger ikke være kjedelig. Ha i dine favoritt nøtter i grøten din, peanøttsmør, sjoko proteinpulver, sukkerfritt syltetøy, banan, rosiner, vaniljekesam...you name it! Allikevel merket jeg enda større forskjell på midjen når jeg kutta ut gryn og spise veldig rent. Til min "forbauselse" ble jeg humørsyk og fikk masse dumme cravings av å spise så minimalt med karbs. Drømte om havregrøt og sjokolade:rofl: så hvis du kutter ut korn/mel/brød hel 100% så forbered deg p
  22. Huff, hva gjøre dere de de dagene dere har kjørt tung styrke og absolutt ikke har noe matlyst? Jeg er nødt å få i meg litt ekstra idag, men var ikke sulten da jeg våkna imorges eller resten av dagen. Tips? Er som regel sulten som en ulv noen dager, men idag og ofte i perioder...null matlyst. Blir kvalm av å tenke på mer mat.
  23. Ja er vel litt bedre. Ang sorbet..frys en skyr. Særlig skyr med sitronsmak. Smaker himmelsk! Minner om sitron sorbet eller kald sitron fromage:thumbsup:
  24. I 14-16 årsalderen (tynn som en strek) og et ønske om å bli like tynn som Olsentvillingene:eek: (why!?) noe som resulterte i 1 kjeks om dagen og et glass melk og timevis med steppemaskin, gåing og løping. Gjerne en kaffe eller ti for å dempe sulten. Har heldigvis fått meg bedre forbilder! Streng lavkarbo i 1 mnd (forbanna og umotivert. siklet på alt søtt hver dag) Veganer en liten stund (enda mer humørsviginger) Min stakkars kropp! Neida jeg er ikke et lettpåvirkelig kvinnfolk som slukte alt. Å kopiere dumme kjendis dietter hadde jeg gullmedalje i. Har endelig kommet ut av fengselet:p Nå håp
×
×
  • Opprett ny...