Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Et par gutter jeg observerte på trening i går. Han ene var tydeligvis "ekspert" og skulle lære kompisen markløft. Kompisen gjorde det noenlunde ok, men han fikk mye kjeft fra "eksperten". Man må nemlig bøye seg veldig langt bak på toppen i markløft må vite:p Så ut som han skulle gå ned i bro! Har aldri sett noe så ekstremt før! Også var det viktig å ikke stoppe opp, men gynge bak før man går ned igjen... Okei:confused:

Pleier aldri legge merke til sånne ting, men det var så WTF å høre på den samtalen deres at jeg ble nesten sittende og måpe og tenke "stakkars kompis!":p

Haha, slike eksperter er no good:) sitt og hørt noen av de. Men morsomt er det jo selvsagt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx

Må forresten tipse om de dummeste damene ever... For real! Torsdager kl 22 på TLC sendes Mafiafruer. Eneste realty jeg greier å se på, og disse damene slåss med hverandre.... Funny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i går så jeg en mann som løp rundt på senteret med et IFORM blad :p som i damebladet liksom... :p

Han er på utsendt shopping med handleliste fra dama si. Det er sånne menn man ofte finner småsvettende ved tampong&bind-hylla med en lappe hvor det er skrevet BIND!!!!!!!! så hardt og med understrek at det har blitt hull i papiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på utsendt shopping med handleliste fra dama si. Det er sånne menn man ofte finner småsvettende ved tampong&bind-hylla med en lappe hvor det er skrevet BIND!!!!!!!! så hardt og med understrek at det har blitt hull i papiret.

jeg mente treningssenteret :p men det kunne absolutt ha vært tilfelle det å!! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta pakke fra gymgrossisten på posten i lunsjpausen, og når jeg gikk i garderoben for å sette den i fra meg sto en kollega å fiksa på sminken/håret. Hun snur seg nyskjerrig for å se hvilken pakke jeg har fått, og ser gymgrossisten-teipen som er surra rundt eska, og utbryter:

"Gymgrossisten?! Du har vel ikke tenkt å bli diger?!"

"Emh....:huh: "

"Du må ikke bli full av muskler og svær, du er fin sånn som du er nå!!"

Visste ikke om jeg skulle le eller grine, så jeg pressa frem et skeivt smil og gikk! :p

Hadde jeg bare blitt automatisk "svær" og muskuløs av en pakke fra gymgrossisten altså... Skulle vært så enkelt gitt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henta pakke fra gymgrossisten på posten i lunsjpausen, og når jeg gikk i garderoben for å sette den i fra meg sto en kollega å fiksa på sminken/håret. Hun snur seg nyskjerrig for å se hvilken pakke jeg har fått, og ser gymgrossisten-teipen som er surra rundt eska, og utbryter:

"Gymgrossisten?! Du har vel ikke tenkt å bli diger?!"

"Emh....:huh: "

"Du må ikke bli full av muskler og svær, du er finn sånn som du er nå!!"

Visste ikke om jeg skulle le eller grine, så jeg pressa frem et skeivt smil og gikk! :p

Hadde jeg bare blitt automatisk "svær" og muskuløs av en pakke fra gymgrossisten altså... Skulle vært så enkelt gitt! ;)

Da vil jeg bestille samme pakke som deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min kommenterte proteinshaken min og sa at alle som drikker sånt blir rynkete og skrukkete i løpet av noen få år. Jeg spurte hvorfor man da ikke blir det av kjøtt, melk eller egg f.eks da, og forklarte at proteinshaken min bare er melkeprotein. Men nei var nok ikke det samme, det var masse skumle greier i de shakene:P jeg bare himla med øynene og gikk. Den diskusjonen vinner jeg aldri. Men de andre ansatte trodde jo selvsagt på det.. Lurer på hvorfor jeg ikke har truffet på noen slike skrukketroll enda, bortsett fra de som har grilla seg litt for mye i sola da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min kommenterte proteinshaken min og sa at alle som drikker sånt blir rynkete og skrukkete i løpet av noen få år. Jeg spurte hvorfor man da ikke blir det av kjøtt, melk eller egg f.eks da, og forklarte at proteinshaken min bare er melkeprotein. Men nei var nok ikke det samme, det var masse skumle greier i de shakene:p jeg bare himla med øynene og gikk. Den diskusjonen vinner jeg aldri. Men de andre ansatte trodde jo selvsagt på det.. Lurer på hvorfor jeg ikke har truffet på noen slike skrukketroll enda, bortsett fra de som har grilla seg litt for mye i sola da..

"To use a common example, whey is doubly processed in the sense that it’s not only a powdered form of milk protein, but it’s a separated fraction of milk protein. Yet, when combining the results of standard ranking methods (biological value, protein efficiency ratio, net protein utilization, and protein digestibility corrected amino acid score), whey has a higher total than all other proteins tested, including beef, egg, milk, and soy [5]. Furthermore, research has shown not only its benefits for training applications [6], but whey has a surprisingly wide range of potential for clinical applications as well [7-10]. Therefore, despite whey being a refined/processed food, it has multiple benefits and minimal downsides." - Alan Aragon

http://www.wannabebig.com/diet-and-nutrition/the-dirt-on-clean-eating/

5. Hoffman JR, Falvo MJ. Protein-which is best? J Sport Sci Med 2004; 3: 118-30.

6. Hulmi JJ, et al. Effect of protein/essential amino acids and resistance training on skeletal muscle hypertrophy: A case for whey protein. Nutr Metab (Lond). 2010 Jun 17;7:51.

7. Xu R. Effect of whey protein on the proliferation and differentiation of osteoblasts. J Dairy Sci. 2009 Jul;92(7):3014-8.

8. Krissansen GW. Emerging health properties of whey proteins and their clinical implications. J Am Coll Nutr. 2007 Dec;26(6):713S-23S.

9. Parodi PW. A role for milk proteins and their peptides in cancer prevention. Curr Pharm Des. 2007;13(8):813-28.

10. Marshall K. Therapeutic applications of whey protein. Altern Med Rev. 2004 Jun;9(2):136-56.

Sånn, nå kan du vinne diskusjonen ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"To use a common example, whey is doubly processed in the sense that it’s not only a powdered form of milk protein, but it’s a separated fraction of milk protein. Yet, when combining the results of standard ranking methods (biological value, protein efficiency ratio, net protein utilization, and protein digestibility corrected amino acid score), whey has a higher total than all other proteins tested, including beef, egg, milk, and soy [5]. Furthermore, research has shown not only its benefits for training applications [6], but whey has a surprisingly wide range of potential for clinical applications as well [7-10]. Therefore, despite whey being a refined/processed food, it has multiple benefits and minimal downsides." - Alan Aragon

http://www.wannabebig.com/diet-and-nutrition/the-dirt-on-clean-eating/

5. Hoffman JR, Falvo MJ. Protein-which is best? J Sport Sci Med 2004; 3: 118-30.

6. Hulmi JJ, et al. Effect of protein/essential amino acids and resistance training on skeletal muscle hypertrophy: A case for whey protein. Nutr Metab (Lond). 2010 Jun 17;7:51.

7. Xu R. Effect of whey protein on the proliferation and differentiation of osteoblasts. J Dairy Sci. 2009 Jul;92(7):3014-8.

8. Krissansen GW. Emerging health properties of whey proteins and their clinical implications. J Am Coll Nutr. 2007 Dec;26(6):713S-23S.

9. Parodi PW. A role for milk proteins and their peptides in cancer prevention. Curr Pharm Des. 2007;13(8):813-28.

10. Marshall K. Therapeutic applications of whey protein. Altern Med Rev. 2004 Jun;9(2):136-56.

Sånn, nå kan du vinne diskusjonen ;).

Hihi, takk:p Men blir desverre overkjørt hver gang jeg prøver å si noe. Hvorfor skal de tro på det jeg sier når de har lest noe helt annet i et ukeblad, evt. hørt det av noen andre gamle kjerringer:confused:

Jaja, vi får se hvem som blir skrukkete:P Jeg har planer om å være ganske glatt i sommer i alle fall:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke treningsrelatert - og ikke bare i dag, men lell: Jeg jobber i en butikk på et kjøpesenter, hvor det går en melding over høytaleranlegget når vi stenger, av typen "Kjære kunde, klokken er nå XX og Senteret er nå stengt. Bla bla bla, velkommen igjen". Kollega går bort til en etternøler, og spør om hun kan hjelpe til med noe, siden vi nå egentlig har stengt, og vekterne kommer til å gå runden hvert øyeblikk, hvorpå kunden svarer "Jeg hørte det, jeg skal bare titte litt!" - HVA FAEN?! Senteret er STENGT, kom deg til %"/&%#&" ut, din nisse! Det verste er at dette skjer nesten på ukentlig basis - folk tror virkelig at butikkansatte ikke har noe liv, hva?

Eller de som kommer inn to minutter før det stenger som har tusen spørsmål eller bare titter i 15 minutter, men ikke kjøper noen ting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...