Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Jester
Tja, om jeg husker rett, så kan du bestille time hos den fastlegen du har byttet til med en gang, altså rett etter du har byttet på MinID/side?

Ikke nødvendigvis, bytta på minside da jeg flytta, måtte vente en måned på at "journalen/papirene" ble oversendt til den nye fastlegen. Men mulig det er endret siden den gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som har legekontor med apekatter i respesjonen da:D

Nope, jeg mener også at behandlingstiden er på 3 uker eller noe. Selvfølgelig kan man jo bestille en time, men da har ikke den nye fastlegen "filen" din, så vet i grunn ikke hvor bra jobb han kan gjøre uten å vite om historikken din.

EDIT: Skrev mitt mens Eirich skrev sitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har, som mange andre hørt dette tuuuusen ganger: Andre jenter: Nei, jeg trener mest pilates og sånn, liker ikke så godt spinning og løping. Vil heller ikke trene styrke, for da blir jeg sikkert "stor".

Folk er jo livredde for å bli sliten/ha det ubehagelig, og så lurer de på hvorfor de aldri blir i bedre form...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også påstanden: har prøvd ALT men går ikke ned i vekt!

Det å prøve, er ikke det samme som å gjennomføre, sier bare jeg.

OG: Ei venninne fortalte at hun hadde hørt at en banan inneholdt like mange kalorier som en plate sjokolade, så hun droppet helst bananer. Hun ble overrasket da jeg fortalte at man kan spise en halv kilo bananer for å komme opp i samme kcl-nivå som en plate med 100 gram sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstera mi har gått ned en god del i vekt, noe som vises på kroppen hennes, og som er et resultat av mer trening og et sunnere kosthold. Mens hun slanket seg, var hun innom legen, og på en eller annen måte kom de inn på leggene hennes. Søstera mi ønsket å bli mindre, spesielt på leggene, men legen mente at leggene kom til å være samme størrelse uansett vektnedgang, fordi det var "hardt fett" som man sa. Det er jo en kjent sak at det er vanskelig å punktslanke seg, og at noen er uproposjonerte, men jammen forsvant noe av leggene også etter trening og slanking...Mye rare leger der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

Det er helt utrolig hva noen fortsatt tror!! En venninne som har trent med PT i 5 år (!) tror fortsatt at hun får store muskler av å trene med tunge vekter. Hun følger tydeligvis ikke med når hun trener med han, for hun løfter myyye i markløft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det hele tatt blir jeg matt av folk som ikke spiser, eller spiser svært lite og kresent, men samtidig er 15-40 kile tyngre enn meg, alltid på slanker'n og det helt uten resultat. Og så synes de at jeg spiser så mye (ja 3 ganger i løpet av en arbeidsdag er jo en del) og skjønner ikke åssen jeg får det i meg. Nei nei, greit det - men uansett hvor mye jeg eter og slafser i meg så er det jeg som tåler å ta på meg bikinien, ikke LavKarboEllen eller SuppeDiettTurid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...