Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Skulle hente sønnen min i barnehagen i forrige uke, kom rett fra trening.

Ansatt: Har du vært på trening du da?

Meg: Joda

Ansatt: Blitt helt treningsnarkoman du nå hehe

Meg: Neida, men har mye tid til overs så litt trening er jo kjekt å drive på med

Ansatt: Hva trener du da?

Meg: Nei altså foreløpig bruker jeg apparatene mest, pluss litt sykling, gåing og svømming.

Ansatt: Oi det var mye, pass på så du ikke treffer veggen snart og mister motivasjon

Meg: Neida ser jo litt resultater og vektnedgang, så det går nok bra, dessuten liker jeg veldig godt å trene.

Ansatt: Men trener du ikke på sånne gruppetreninger da, sånn pump med vekter osv?

Meg: Nei jeg gjør nok ikke det, men skal begynne å trene med frivekter nå snart da ( jeg kaller det frivekter, usikker på om det er rett, men folk skjønner hva jeg mener i allefall).

Ansatt: Åh skal du bli sånn dær bodybuilder du nå da * fnise fnise*

Meg: -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe også en litt søt en fra en sms samtale i går:

Han: Hva gjør du for noe sprell?

Jeg: Ikke så mye, sitter å leser litt på forumet på Fitnessbloggen og lurer på hva jeg skal lage til middag senere :)

Han: Off føler meg nesten dårlig som ikke gjør det samme som deg!

Jeg: Dårlig, hvorfor det ?

Han: Fordi du er så flink med å trene og se på fitnessblogger og sånt, og det gjør ikke jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte på en "PT" på byen i forrige uke, og tenkte at "hey, endelig en jeg kan skryte litt av prestasjonene mine til uten å få blafrtende øyenbryn i retur" - svaret jeg fikk var ikke HELT det jeg forventa - "Passe deg så du ikke blir utslitt og overtrent du vet jenter har ikke så mye å gå på og kan ikke løfte så tungt og pass på å sove nok" - Meg: Hva faen? "Dust."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To menn på treningen:

Mann1: Tror jeg dropper å trene mage idag, vil ikke få så store magemuskler, spesielt ikke når jeg har så mye fett, da ser jeg bare feit ut

Mann2: ja, det tror jeg er lurt, er ikke vits med magemuskler når vi har fett utenpå..

Jeg bare: whaaat! :eek: Greit 100 situps er unødvendig, men liksom.. ja! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To menn på treningen:

Mann1: Tror jeg dropper å trene mage idag, vil ikke få så store magemuskler, spesielt ikke når jeg har så mye fett, da ser jeg bare feit ut

Mann2: ja, det tror jeg er lurt, er ikke vits med magemuskler når vi har fett utenpå..

Jeg bare: whaaat! :eek: Greit 100 situps er unødvendig, men liksom.. ja! :huh:

HAHAHA :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHAHA :)

To menn på treningen:

Mann1: Tror jeg dropper å trene mage idag, vil ikke få så store magemuskler, spesielt ikke når jeg har så mye fett, da ser jeg bare feit ut

Mann2: ja, det tror jeg er lurt, er ikke vits med magemuskler når vi har fett utenpå..

Jeg bare: whaaat! :eek: Greit 100 situps er unødvendig, men liksom.. ja! :huh:

Det at du mener det han sier er latterlig, er noe av det dummeste jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...