Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finnes det i det hele tatt økologiske sprøytemidler? :huh: Jeg har ikke satt meg så veldig inn i landbruk, men for meg høres det ut som to motstridende ting.

Det finnes ikke landbruk uten sprøytemidler, punktum. Greia med økologisk mat, er at de bruker økologiske sprøytemidler, og det ligger i navnet at disse sprøytemidlene ikke er syntetisk fremstilt, men "naturlige". Ofte innebærer det at sprøytemidlene er mer miljøskadelige, fordi miljøgiftene ikke kan fjernes. Da ville det ikke lenger være økologisk.

http://www.youtube.com/watch?v=fhBKtjDtTVk

Hele klippet er verdt å se, men akkurat dette temaet snakker de om fra rundt 5 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

mamma tviholder på at "potet og brød er jo sunt!" og forstår ikke hvorfor hun ikke klarer å slanke seg når hun spiser farseprodukter og potet eller ris og torosaus nesten hver dag, spiser alt som er "opplagt usunt" i helgene (fredag, lørdag, søndag) og deltar på en slapp zumbatime kanskje 1 gang i uka. MOM, Y U NO LISTEN TO ME?? Me the one loosing weight!! X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma: "Jaha, du kan gjøre sånn der markløft, men du kan ikke bli gravid? Hvis ryggen og hoftene dine hadde vært så dårlige som du skal ha det til, hadde det jo vært motsatt!"

Meg: "Njæh, nå er jo markløft en av de øvelsene som er med på å gi meg muskler i ryggen, og jeg er så mobil i leddene som jeg ikke har vært på mange år. En graviditet vil jo ha motsatt effekt, og sende meg rett tilbake på krykker..."

Mamma: "Treneren min sier man skal bruke lav vekt og mange repetisjoner under markløft, og att man skal være rett i ryggen. Hadde du vært det, og ikke hatt så utrolig mye vekt på, så hadde du ikke vært sånn her nå, og da hadde du godt tålt en graviditet!"

Meg: "mamma, jeg hadde 40kg på stanga. Det var ikke vekta som gjorde det, men en kombinasjon av prolaps, skoliose, leddgikt, hofteleddsdysplasi og grøvvel."

Mamma: "40?!! Er du gal?? Jeg løfter ikke mer enn 10 kg i markløft fordi jeg er redd for ryggen min!"

Æ vettafan....

Hehe, har vel like mye treningseffekt som å drikke en pils har på biceps =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :o Smal midje, stramme fine lår, spretten rumpe, osv er da vel fint og feminint det, og det er noe man får av trening :D Tror problemet til slike folk er at siden de ikke kan komme opp på det nivået, vil de heller dra folk ned på sitt triste nivå :)

Det har vel kanskje litt mer å gjøre med at jentene på bildene har store armer, brede skuldre, sixpack og adonisbelte. Hvis jeg viser et bilde av Ronnie Coleman til en jente vil hun mest sannsynlig si at det ikke er fint, men det betyr ikke at hun ikke liker veltrente gutter. Hadde det vært bilde av eks Jamie Eason hadde nok pipa hatt en annen låt ;)(Og hun er vel også et mye bedre bilde på hvordan du blir seendes ut av styrketrening).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud, har ikke ledd så mye på lenge!

Vel, min far er helt utti universet og lengre når det gjelder kosthold/mat/næring, han har ikke peiling. Jeg døde inni meg da han en dag sa:

"Så vidt jeg vet så er ikke stekt egg sunt"

.........................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Fra forsiden på nettavisen nå: "Tenk at vi puster i samme luft som han!"

Jente om møte med Justin Bieber!

Gikk forbi Grand Hotel i dag hvor det stod maaange fjortisser. Ble litt glad da jeg leste at de stod feil sted:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom på en til jeg hørte ved bussholdeplassen:

"jeg trener skikkelig mye og hardt når jeg trener, men vet liksom ikke hva jeg skal spise etterpå. En PT/utdannet fagperson (eller noe slikt) anbefalte sjokolademelk, men da vil jeg heller drikke noe sunt som appelsinjuice eller noe"

Og jeg vil ikke påpeke at det er noe galt med karbs eller appelsinjuice etter trening, men grunnen til at sjokolademelk anbefales er pga energien og ikke minst proteinene.

I tillegg er det bare å nevne alt av mirakelmaskiner som ab-pro eller noe slikt beltet fra TV-shop som gir deg six pack, du kan slanke deg med en slags stol man sitter i og så bøyer overkroppen i alle retninger, også fra tv-shop. TV-shop sin liste er lang, selv trodde jeg på dette da jeg var liten fordi de viste at en mann som løp på en tredemølle aktiverte kroppen/varmen/musklene i kroppen mye mindre enn det en ville gjøre i denne maskinen hvor man SITTER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt i garderoben mellom to 15-åringer:

Gutt 1: Han der Stian i klassen vår er ganske sterk, men han ser ikke så stort ut.

Gutt 2: Ja, men han trener armhevinger hjemme og etter fotballtrening og sånn.

Gutt 1: Blir man ikke stor av det da?

Gutt 2: Nei, når man trener hjemme får man bare sånne gay lange muskler...

Elixia har tydeligvis noe magisk i gulvene sine som gjør deg svær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma tviholder på at "potet og brød er jo sunt!" og forstår ikke hvorfor hun ikke klarer å slanke seg når hun spiser farseprodukter og potet eller ris og torosaus nesten hver dag, spiser alt som er "opplagt usunt" i helgene (fredag, lørdag, søndag) og deltar på en slapp zumbatime kanskje 1 gang i uka. MOM, Y U NO LISTEN TO ME?? Me the one loosing weight!! X)

Hvorfor er potet og brød usunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...