Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..

Anbefalte innlegg

Hørte senest i dag om hvor viktig det er å spise hver 3. time for å holde forbrenningen i gang. Ofte og små måltider.

Jeg hadde veldig lyst å avbryte denne husmor-samtalen med " Hva med å spise pittelitt en gang i halvtimen? Da får du superfobrenning da!"

Fortsetter under...

Og enda bedre:

En kar kunne ikke fatte hvordan det kunne være lov å sende Verdens sterkeste mann-konkurransen på tv. De var jo dopa hele gjengen. Kan umulig være slik at de har jobba hardt, i mange mange år liksom..

Og enda bedre:

En kar kunne ikke fatte hvordan det kunne være lov å sende Verdens sterkeste mann-konkurransen på tv. De var jo dopa hele gjengen. Kan umulig være slik at de har jobba hardt, i mange mange år liksom..

Nå er de jo faktisk stort sett dopa hele gjengen, da :)

Nå er de jo faktisk stort sett dopa hele gjengen, da :)

Arrester meg gjerne om jeg tar feil, men jeg trodde det var dopingkontroll i strongman. Jeg forsto det som om at doping er mer utbredt i fitness og bodybuilding.

Arrester meg gjerne om jeg tar feil, men jeg trodde det var dopingkontroll i strongman. Jeg forsto det som om at doping er mer utbredt i fitness og bodybuilding.

Jeg trodde også det.. Min bror startet nettopp i en klubb for å trene seg opp, virker ganske strengt ut.

Annonse

Denne karen har i alle fall trent mange runder med RYP Ekstrem muskelvekst!

2865640665_dd3df6cbfd.jpg

Sett i køen på McDonald, av en kar som minst veide 175kg: ( mao minst 60 kg mer enn undertegnede på det tidspunktet )

"Kan jeg få to dobble ekstra store Bigmac menyer, med milkshake til ?

- Og en medium cola zero .".

Annonse

Gymlærer:

Proteinpulver er tull fordi det pisser man bare ut uansett...

Jeg

Det er samme protein i melk som i proteinpulver(myse).

gymlærer

Man trenger ikke så mye protein uansett... Bare placeboeffekt.

Jeg

*facepalm*

Veganer

Planteproteiner bygger bedre muskler enn animalsk protein, men det tar lenger tid.

Animalsk protein blir ikke tatt opp i kroppen fordi det ligger så lenge i magen

Spiser man animalsk protein og vegetabilsk protein i samme måltid er det enda verre, fordi da blir også det vegetabilske proteinet ikke tatt opp.

... Så sendte jeg link til noen studier.

De studiene der er ikke verdige fordi de er ikke godkjent i den kristne troen

Fattern's steinalder-kostholdstips; Spis potitt'n din og drikk et glass melk, så skarru se at muskla vokser. Trenger ikke proteiner.

Ot: poteter inngikk ikke i steinalderkostholdet. Ikke i Europa ihvertfall. Vi ble først introdusert for pottiten da spanjolene og portugiserne tok den med seg fra sør-amerika mot slutten av 1500-tallet.

En venninne vurderer å begynne på proteinpulver fordi "da fjernes magefettet raskere"..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...