Jump to content

Ingridavels

Members
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

About Ingridavels

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/11/1994

Contact Methods

  • Website URL
    http://instagram.com/ingridha/

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. SQUATS Utfall (stående, bakover, framover, gående, bulgarsk) Strakmark Ettbeins beinpress Lårcurl Leg-ex Tåhev Nordic hamstrings Glutebridge
  2. Ny motivasjonsblogg! http://fitnessista.blogg.no/
  3. Dårlig lys, men høyre arm kommer seg! Håper på å få med venstre arm snart også
  4. Har nettopp skrevet et motivasjonsinnlegg på bloggen, here you go: http://ingridavels.blogg.no/1328550331_10_gode_grunner_til__.html
  5. Nothing tastes as good as lean feels!
  6. Trener 45-60 min styrke 4 ganger i uka, mer trengs ikke så lenge du er effektiv, og evt kjører supersett
  7. Det er bare bullshit! Vil du trene skikkelig styrke, kom deg i frivektsavdelingen
  8. Har en treningsblogg selv: http://www.ingridavels.blogg.no
  9. Damn, grattis! Kanskje jeg burde prøve dette? MÅ slutte en eller annen gang uansett, går jo ikke å holde på sånn...
  10. Ja, jeg prøvde onico, men så leste jeg denne artikkelen: http://nrk.no/nyheter/1.5608662
  11. Herlig! Dette blir bra vettu Lykke til!
  12. Æh, det høres så grusomt ut når man leser slikt... Har jo hørt alt dette før, så skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter! Må bare bestemme meg, og holde hodet kaldt
  13. "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated"
  14. Haha! Oppskriften min er tung styrketrening 4 ganger i uka, kombinert med sunn, proteinrik mat Løp en del før, men fikk ikke de resultatene jeg ville ha. Styrketrening er tingen! Anbefaler dessuten denne øvelsen på det sterkeste:
×
×
  • Create New...