Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Det var vel strengt tatt ikke så dumt, bare dårlig formulert. Har du slapp kjerne og dårlig teknikk, så er vel ikke kb-snatch og swing det lureste du gjør her i verden. Det var vel litt av poenget i det blogginnlegget (?). Er en god del damer på kb-gruppetimene jeg er med på som sliter med diffuse ryggsmerter x antall kb-swing med dårlig teknikk gitt.

Problemet var for min del at hun ikke skriver noe som helst om dårlig teknikk (som jeg fikk med meg). Hun skriver bare at det eneste KB funker til er sumo. Ellers vil KB bare ødelegge deg.

Hadde hun understreket viktigheten av god teknikk, og at ikke kjør på med masse avanserte KB-øvelser uten kyndig hjelp først, ville det vært noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet var for min del at hun ikke skriver noe som helst om dårlig teknikk (som jeg fikk med meg). Hun skriver bare at det eneste KB funker til er sumo. Ellers vil KB bare ødelegge deg.

Hadde hun understreket viktigheten av god teknikk, og at ikke kjør på med masse avanserte KB-øvelser uten kyndig hjelp først, ville det vært noe helt annet.

Var det jeg mente med dårlig formulert. :) Kan hende dama er überteit og at jeg sterkt overfortolka teksten i hennes favør :p

Women should never ever DO this especially after birth.

Men should never ever do this exercise if they have weight in their belly.

Og det er vel ikke helt usant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg mente med dårlig formulert. :) Kan hende dama er überteit og at jeg sterkt overfortolka teksten i hennes favør :p

Og det er vel ikke helt usant.

Kikka litt på resten av bloggen hennes, og hun virker ikke helt god.

Når det gjelder utsagnet hennes om kvinner, så leser jeg det nesten slik:

Women should never ever do this, especially after birth. Tror hun faktisk har glemt et komma der. Og jeg er enig i at kvinner nok bør være forsiktige rett etter fødsel, men at kvinner aldri skal gjøre KB-øvelser er for drøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka litt på resten av bloggen hennes, og hun virker ikke helt god.

Når det gjelder utsagnet hennes om kvinner, så leser jeg det nesten slik:

Women should never ever do this, especially after birth. Tror hun faktisk har glemt et komma der. Og jeg er enig i at kvinner nok bør være forsiktige rett etter fødsel, men at kvinner aldri skal gjøre KB-øvelser er for drøyt.

99% av de med blogg er klin gærne. Når det er fitness/livsstilsblogg så er vel nærmere 100% crazy bananas, så jeg er ikke overraska. Kanskje jeg var litt "for snill" i fortolkninga mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tygg tyggis og brenn 20% flere kalorier!!!

Pop a piece of gum.

Researchers discovered that chewing sugar-free gum all day increases your metabolic rate by about 20%. That could burn off more than 10 pounds a year.

http://www.prevention.com/weight-loss/weight-loss-tips/35-one-minute-weight-loss-secrets?s=4

Om tyggis økte forbrenninga med 20% hadde man brukt (rundt regna) 500kcal ekstra hver dag. Regna om direkte til kalorier i fettvev utgjør det ca. en halvkilo i uka, altså 26kg eller 57 pounds per år.

:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om tyggis økte forbrenninga med 20% hadde man brukt (rundt regna) 500kcal ekstra hver dag. Regna om direkte til kalorier i fettvev utgjør det ca. en halvkilo i uka, altså 26kg eller 57 pounds per år.

:meh:

Dæven jeg trenger Hubba Bubba!!! o-o:facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest QueenWinther

NAF.<3

" Mono blir spaltet til glukose og di blir spaltet til sukrose, glukose blir tatt til glykogenlageret og sukrose blir til fett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tygg tyggis og brenn 20% flere kalorier!!!

Pop a piece of gum.

Researchers discovered that chewing sugar-free gum all day increases your metabolic rate by about 20%. That could burn off more than 10 pounds a year.

http://www.prevention.com/weight-loss/weight-loss-tips/35-one-minute-weight-loss-secrets?s=4

Og så ville, iallfall jeg, fått så vondt i magen at jeg ikke hadde orket å spise! Genialt. Fuck 5:2-dietten og PSMF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAF(Tilfeldig utvalgt medlem):

Ikke tren en muskel mer en en gang pr. uke. Alt handler om tung trening og god restitusjonstid. Ikke tren bein flere ganger i uka.

Du glemte han som sa, og jeg siterer; " å trene samme muskelgruppe 3-4 ganger i uken er definitivt overkill og det er ytterst få som klarer å få noen som helst fremgang med det uten steroider. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påsken 2012 var det en fyr på gymmet som var helt bombesikker på at jeg var full av steroider siden jeg hadde en "unaturlig" rask fremgang når det kommer til baseøvelsene og t.o.m fysikkmessig. Jeg avkreftet dette der og da, men da ble jeg også beskyldt for å lyve.

Fast forward høsten 2014 og utover. Nå som han samme fyrn har utviklet 10 år med gains på overkroppen, *hint*, sprer han rykter om at jeg er så VELDIG SENESTERK. Og da tenkte jeg bare "BITCH PLEASE, du kunne også ha lagt til at de lifetime drug free låra mine vasker gulvet med hele underkroppen din". #legdayNotEvenOnce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...