Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kommentar til diskusjonen som har vært ang. treningstøy på trening - om det betyr noe hva slags tøy man bruker.

Så har de innhentet kommentar fra diverse 'bloggdamer' (som har bra blogger) - de presterer å skrive slik jeg tolker det - at man ikke skal bry seg så mye om hva man har på seg.

Hvem er det jo som viser bilder hver dag av dagens outfit og linker til steder hvor man kan kjøpe nytt og fresht tøy - jo disse damene . Litt motsigende spør du meg .........

http://www.side2.no/trening/--jeg-blir-ordentlig-lei-meg-for-at-dette-i-det-hele-tatt-skal-vre-et-tema/8538534.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar til diskusjonen som har vært ang. treningstøy på trening - om det betyr noe hva slags tøy man bruker.

Så har de innhentet kommentar fra diverse 'bloggdamer' (som har bra blogger) - de presterer å skrive slik jeg tolker det - at man ikke skal bry seg så mye om hva man har på seg.

Hvem er det jo som viser bilder hver dag av dagens outfit og linker til steder hvor man kan kjøpe nytt og fresht tøy - jo disse damene . Litt motsigende spør du meg .........

http://www.side2.no/trening/--jeg-blir-ordentlig-lei-meg-for-at-dette-i-det-hele-tatt-skal-vre-et-tema/8538534.html

Synes det er ganske teit å anklage disse jentene for å vise frem dagens outfit, når ingen av de gjør det. Men at bloggere/eller jenter som er aktive på sosiale medier legger ut dagens outfit er en typisk stereotypi så du antar vel at de gjør det? :)

Det eneste de sier er at man skal kle seg komfortabelt, og ikke tenke på klestabber. De sier ikke at man ikke skal bry seg om hva man har på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske teit å anklage disse jentene for å vise frem dagens outfit, når ingen av de gjør det. Men at bloggere/eller jenter som er aktive på sosiale medier legger ut dagens outfit er en typisk stereotypi så du antar vel at de gjør det? :)

Det eneste de sier er at man skal kle seg komfortabelt, og ikke tenke på klestabber. De sier ikke at man ikke skal bry seg om hva man har på seg.

Inger i Dubai legger stadig vekk ut bilder av nye antrekk - nylig var hun i Usa og hadde men en koffert med nye klær hjem som hun la ut bilde av.

Nora og Kristine Weber er sponset av X-life og legger ofte ut bilder av klær de har på seg med sponsorlinker .

Maren Erdvik er jeg ikke sikker på hvem sponser men hun har også ofte bilder av klær - tror det er en miks av ting hun kjøper selv evnt. får sponset.

De andre kjenner jeg ikke - men de nevnte er vel de mest leste bloggerne.

Når man har bilder av nye klær så synes jeg ikke det oppfordrer til å ikke bry seg om hva man har på seg, andre må jo selvsagt mene noe annet . Synes jo det er bra at de oppfordrer til det og gjerne tror jeg at de mener at de mener det også - men jeg synes det blir litt selvmotsigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...