Jump to content

Sjøstjerne

Members
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

About Sjøstjerne

  • Rank
    Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ekornfisk.com
  1. Jeg lå i overskudd helt til jeg begynte å reagere på alt, dermed havnet jeg jo automatisk i underskudd. Nå når jeg først orker å spise så spiser jeg ting som avokado, fet fisk og grønnsaker, har greid å holde meg på 2000kcal +/-, med enkel trim som gåtur. Har bestilt legetime til neste uke, jeg ville bare høre om det var noen som hadde fått en diagnose på noe jeg tenker kan være relevant, siden jeg fant lite om det på norske nettsider. Herregud
  2. Det er nok ikke det, den siste tiden har formen min nådd bunn, selv om jeg trener og spiser ren, hjemmelaget mat. Nå i det siste har jeg reagert på nesten alt av mat, magen gjør opprør og jeg orker ikke å spise, samtidig er jeg vannete og går opp i vekt. Kaldsvetter om nettene, sover dårlig og er trøtt hele tiden, selv om jeg legger meg ni og står opp sju. Så det er nok ikke "horoskop" symptomer, livskvaliteten har nådd bunn.
  3. Jeg husker ikke produktet, men trur ikke det var MoreWoman. Jeg tenkte ikke å kjøpe produktet, men etter litt google søk så fikk jeg opp ett par treff om kvinner som har fått det diagnosert og så fått resept på legemiddel, en krem. Dette handler om sykdommen, ikke produktet.
  4. Hei, satt å leste et blad hvor jeg kom over en annonse til et produkt som hjalp mot Østrogen dominans. Jeg har aldri hørt om at østrogen kan bli et problem, men da jeg leste igjennom symptomene så var det mange av disse som stemte overens med meg. Jeg lurer på om det er noen andre som sliter med dette? om det er noen som vet mer eller har fått diagnosen stil av leger? Ha en fin dag!
  5. Kan legge til at jeg begynte å tøye og endte opp med overbelastet skulder, har ikke kunnet løfte noe med venstre arm de siste tre dagene...spikern i kista var benkpress, av alle ting. Legen sa den bare trengte hvile da.
  6. Æsj, skatt, moms og frakt, mine erkefiender. Noen som har handlet fra eBay? Btw. Ikke se på VS siden i timen hvis du går i klasse med kun gutter..
  7. Har sett mye snacks fra VS, men bestiller dere fra nettbutikken dems?
  8. Jeg merker jeg har bedre kontakt med rumpa hvis jeg trener litt lettere på f.eks knebøy og markløft, og heller fokuserer 100% på rumpa. Så synes jeg også glute brudge er bedre en hipthrust, selv om det er mindre ROM, bare fordi jeg får bedre "tak" på toppen.
  9. Jeg har ikke fått forsøkt det enda, før har jeg bare trent knebøy og markløft. Har også treningsfri denne uka. Begynner igjen på Mandag :/
  10. @Linjemann, . Det er bare det at jeg går i yogabukser mesteparten av tiden, men nå skulle jeg prøve meg på jeans igjen, å det GIKK ikke! Har en ellers trøblete fortid med bukser pga min såkalte "pære" fasong. Er nervøs for å ende opp som et slags freak med monsterbein og ingen overkropp...
  11. Jeg er jo veldig glad i både bøy og mark, jeg føler det er litt drøyt å kutte dem kun for estetiske grunner. Rumpa har jo strammet seg opp, men lårene virker gigantiske! Jeg har lagt til Glute bridge, amerikansk markløft (på onsdager, hvis jeg trener vanlig markløft tar jeg pullthrough) og reverse hyper i kabel på Fredag. Kanskje det vil etterhvert jevne seg ut
  12. Jeg trener tre ganger i uka, fullkropp. Markløft og knebøy annenhver økt.
  13. Overnight oats (2dl gryn, 2dl lettmelk) med 1 scoop ON 100% whey i sjokolade. Smudi med gulrot, ingefær, eple og rødbete ved siden av. Yum :3
  14. Har trent SS en stund, men har nå gått over til ett litt mer selvkomponert program med tung, medium og lett dag. Mistet litt trenings lysten for en stund tilbake, samt overbelastet skuldern, så måtte "leke" meg litt. Uansett, jeg trener knebøy og markløft, trener ikke mer bein en det, jeg trener også HIIT to dager i uka, Torsdag og Lørdag (det er etter medium og lett dag for meg.) med hoppetau. Tingen er at jeg vil jo ha en skikkelig dat ass, men det eneste som skjer er at jeg har fått massive quads! Samt et lite rumpeløft da. Det er såpass at låra ikke passer i buksene lenger. Leste denne artikkelen og har nå lagt til Glute bridge på tung dag, Amerikansk markløft eller pull through på medium dag og reverse hyper på lett dag. FØR markløft eller knebøy. Spørsmålet er, i artikkelen står det "i verste konsekvens" at man skal kutte ut markløft og knebøy, skal jeg gjøre det fremover? eller kan jeg ha med bøy og mark etter rumpe øvelsene?
×
×
  • Create New...