Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..

Anbefalte innlegg

To jenter på vei fra mølla ("oppvarming") og inn i styrkerommet:

Jente 1: Æææææsj! Se her 'a! (løfter opp den ene armen)

Jente 2: Hva da?

Jente 1: Jeg har jo SVETTEMERKE på t-skorta! Det er SKIKKELIG ekkelt, ass!

Fortsetter under...

Annonse

Gjest SlettetBruker3
Ingrid B. Please respond.

Det har ikke vært det første jeg tenker på når jeg spiser tunfisk, nei. Noe jeg tror de fleste heller ikke tenker på, så da venninnen min sa det lo vi alle av henne. Men etter å ha lest om det, skjønner jeg at det absolutt ikke er det dummeste jeg har hørt. På langt nær, syns nå det hele er ganske forferdelig.

Men det kommer også an på hva slags tunfisk du spiser, om den er hermetisk eller fersk.

Hermetisk tunfisk kan man spise med relativt god samvittighet, da den i stor grad består av tunfisk av typen albacore og skipjack. Disse er i bedre tilstand enn de fleste andre tunfiskartene, og det finnes til og med MSC-merket albacore fra det amerikanske AAFA (American Albacore Fishing Association)-fisket i San Diego. Spør etter MSC-merket tunfisk, og sjekk varedeklarasjonen slik at du er sikker på hva slags fisk som er i boksen.
WWF Norway - Spørsmål og svar om sjømat Her står det mer om MSC. http://www.msc.org/documents/fisheries-factsheets/aafa-tuna-ffs-a4-final.pdf
Brb, kun økonomi-crew som forstår snakket.

Brb, begynner å snakke om oraniskereaksjonmekanismer

Brb, snakker om aktive metabolitter til ulike stoffer.

inb4 Lloyd studerer økonomi for å forstå hvorfor FrP er retarded

Det har ikke vært det første jeg tenker på når jeg spiser tunfisk, nei. Noe jeg tror de fleste heller ikke tenker på, så da venninnen min sa det lo vi alle av henne. Men etter å ha lest om det, skjønner jeg at det absolutt ikke er det dummeste jeg har hørt. På langt nær, syns nå det hele er ganske forferdelig.

Men det kommer også an på hva slags tunfisk du spiser, om den er hermetisk eller fersk.

WWF Norway - Spørsmål og svar om sjømat Her står det mer om MSC. http://www.msc.org/documents/fisheries-factsheets/aafa-tuna-ffs-a4-final.pdf

Lulz, jeg bare køddet :p Jeg lo like godt som deg da jeg så hva du hadde skrevet. Jeg hadde fint spist en delfin også; CCL. IIFYM.

Annonse

Hun her skal jeg begynne å ta trenings- og kostholdsråd fra;

Viser rumpa igjen:- Jeg spiser mye protein... - God Kveld Norge - TV 2 Underholdning

Les bare; jeg kan egentlig spise hva jeg vil hvis jeg løper på tredemølla!

Kanskje du klarer å kapre Ice-T fra henne...

Skal man bli / holde seg slank å drikke mye brus.

Anbefalles at man faktisk kjøper brus med sukker, og tillsett sukker i brusen. ( sukkere vil synke i bunnen, all kullsyre vil blåse ut ). Da kullsyren har mye av grunnlaget for at folk kan virke stor i magen, når de ikke er overvektige.

Jesus....

Tør jeg å trykke på den der? Hvor mye derp på en skala fra 4 til 342?

PS: Sjekk den her, hjernen din kommer til å smelte:

"If you're using any diet products, you're gonna die."

Unngå light-produkter -> lev evig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...