Gå til innhold

Idina

Medlemmer
  • Innholdsteller

    171
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Knebøy, pga buttwink som hindrer meg i å kjøre atg.... og jeg sliter med å bli kvitt den Går så sakte fremover, og det er lite motiverende.
  2. Elsker eggehviter i grøten! Gjerne med klumper, som det blir hvis jeg må lage det i mikro'n (da med lettkokte havregryn)
  3. Idina

    Om du fikk velge...

    Cottage cheese!
  4. Fordi jeg liker smerte....? Hehe, jeg vet ikke, men det er en tilfredsstillende øvelse, rett og slett. Ja, det er litt pain, men har alltid likt den. Og føler at det også tar på baksiden, og det må man jo bare synes er digg
  5. Triceps, bulgarsk utfall og beinpress + rotasjoner og hip openers (yoga)
  6. Hei! Henter opp denne tråden igjen, fremfor å starte en ny, og håper noen av dere med god peiling har innspill. Håper noen orker å lese, prøver å gi så mye info som mulig Liten rask oppdatering siden sist, og grunnlag for dette innlegget: Ble satt på en kostplan like etter trådstart. Den var satt opp med litt mer mat på treningsdager, ca 300 kcal mindre på treningsfrie. Roet ned treningen (spesielt kardio), og begynte fra scratch på fullkroppsprogrammet til fb, for å bygge opp en litt svekket og stresset kropp. Styrke tre ganger i uken, én saltime med høy intensitet. Progresjonen va
  7. Høyde: 165 Vekt: rundt 59 Mål: Bli strammere, litt ned i fettprosent. Ikke være så opphengt i vekten... (Målet da jeg kom inn her på fb var å komme meg ned til mine gode, gamle 55 kg. Noe som ble kalt på grensen til undervektig, men etter å ha lest denne tråden føler jeg ikke at det målet var så hårreisende gæli likevel.... )
  8. Idina

    Ang kostplaner

    Mulig hensikten var at jeg skulle spise såpass mye, men ettersom målet ikke var å gå opp i vekt, ble det litt bom.... Jeg var redd for å justere ned for å ikke nærme meg bmr, men jeg har jo massevis å gå på, hehe
  9. Idina

    Ang kostplaner

    Nettopp. Derfor stusser jeg over denne kostplanen. Jeg har trodd at jeg ligger lavt, spes på hviledager, men så ligger jeg jo faktisk ganske høyt Men er det vanlig at coacher regner slik som i hovedinnlegget mitt?
  10. Idina

    Ang kostplaner

    Dere som følger en oppsatt kostplan: er det vanlig å bare telle hovedmakrokilden i en matvare, f.eks 1/2 boks cottage cheese settes opp som 20 g protein, speltlompe som 10 g karb etc, uten å ta med resten for så å regne ut hvor mange kalorier det blir? Jeg har tidligere fått en kostplan der det var satt opp slik. Når totalen pr dag ble regnet ut, sto det f.eks 1900 kalorier. (Grønnsaker skulle ikke regnes med i det hele tatt.) Men logger jeg all maten i f.eks Shape Up-app'en havner jeg mye høyere på kaloriene. Teller man kalorier bør man da telle med alt, og ikke bare proteiner i pro
  11. Jeg bestiller flere fortløpende, få sekunders mellomrom. De har aldri slått sammen pakkene
  12. Idina

    Spania og kosthold

    Er i Spania i flere uker hvert år, spiser masse egg og kylling hver gang Er det stekt/kokt godt nok skal det ikke være noe problem. Har funnet cottage cheese der også Eller spiser jeg omtrent som hjemme. Fisk, tunfisk (i vann), kylling, egg, havregrøt, masse grønnsaker og frukt Vanskelig å finne grovt brød/grove baguetter, men det er alltids importerte knekkebrød (ryvita og husman) om du spiser det.
  13. Stakkars... Jenta trenger jo hjelp! Hetsing vil bare fyre oppunder slike. Trolling eller ekte, dette er jo bare trist og tragisk uansett
  14. Kan ikke uttale meg om hvor mye du trenger, men ang å trene om morgenen så spiser jeg karbohydrater i måltidet rett etter trening, og går så tilbake til opplegget de neste måltidene
×
×
  • Opprett ny...