Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest SlettetBruker3
Skrevet
  "Lloyd skrev:
Ingrid B. Please respond.

Det har ikke vært det første jeg tenker på når jeg spiser tunfisk, nei. Noe jeg tror de fleste heller ikke tenker på, så da venninnen min sa det lo vi alle av henne. Men etter å ha lest om det, skjønner jeg at det absolutt ikke er det dummeste jeg har hørt. På langt nær, syns nå det hele er ganske forferdelig.

Men det kommer også an på hva slags tunfisk du spiser, om den er hermetisk eller fersk.

Sitat
Hermetisk tunfisk kan man spise med relativt god samvittighet, da den i stor grad består av tunfisk av typen albacore og skipjack. Disse er i bedre tilstand enn de fleste andre tunfiskartene, og det finnes til og med MSC-merket albacore fra det amerikanske AAFA (American Albacore Fishing Association)-fisket i San Diego. Spør etter MSC-merket tunfisk, og sjekk varedeklarasjonen slik at du er sikker på hva slags fisk som er i boksen.
WWF Norway - Spørsmål og svar om sjømat Her står det mer om MSC. http://www.msc.org/documents/fisheries-factsheets/aafa-tuna-ffs-a4-final.pdf
Skrevet
  "Ingrid B skrev:
Det har ikke vært det første jeg tenker på når jeg spiser tunfisk, nei. Noe jeg tror de fleste heller ikke tenker på, så da venninnen min sa det lo vi alle av henne. Men etter å ha lest om det, skjønner jeg at det absolutt ikke er det dummeste jeg har hørt. På langt nær, syns nå det hele er ganske forferdelig.

Men det kommer også an på hva slags tunfisk du spiser, om den er hermetisk eller fersk.

WWF Norway - Spørsmål og svar om sjømat Her står det mer om MSC. http://www.msc.org/documents/fisheries-factsheets/aafa-tuna-ffs-a4-final.pdf

Lulz, jeg bare køddet :p Jeg lo like godt som deg da jeg så hva du hadde skrevet. Jeg hadde fint spist en delfin også; CCL. IIFYM.

Gjest SlettetBruker3
Skrevet
  "Lloyd skrev:
Lulz, jeg bare køddet :p Jeg lo like godt som deg da jeg så hva du hadde skrevet. Jeg hadde fint spist en delfin også; CCL. IIFYM.

HAHA, du skremte meg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...