Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

En jeg kjenner kjøpte "magiske såler" til å legge i skoene som skulle "tappe" deg for fett mens du gikk sånn at sixpacken kom til syne. Trokke det funka for å si det sånn. Men han skal ha for forsøket da. Eller ikke.

Man mister jo helt trua på menneskeheten... Jeg ser det kan være fristende og se kjempemoro ut, men å gå så langt til å kjøpe det? :p Tappe fett av fotsålene ja.... hvordan skal det ha gått seg til? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man mister jo helt trua på menneskeheten... Jeg ser det kan være fristende og se kjempemoro ut, men å gå så langt til å kjøpe det? :p Tappe fett av fotsålene ja.... hvordan skal det ha gått seg til? :p

Vet du ikke at føttene er kilden til alle gifter i kroppen? Det er derfor det er mulig å gjøre en helkroppsdetox på spa, bare med fotbad :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man mister jo helt trua på menneskeheten... Jeg ser det kan være fristende og se kjempemoro ut, men å gå så langt til å kjøpe det? :p Tappe fett av fotsålene ja.... hvordan skal det ha gått seg til? :p

Helene da, dette er jo såre enkelt: Når man beveger seg så varmer man opp fettet, og da trekker de magnetiske sålene til seg det rennende fettet. Så da renner det av musklene og voila... slank som en sylfide! Også tror jeg fettet glir enda lettere av hvis man drikker litt Zalo til frokost. Herregud, det å trene er bare sååå last year liksom.

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på en til!

Tante var en av de som leste mangt og mye om den der afrikanske mangoen som skulle gjøre alle slanke for ikke så lenge siden. Godtroende (og stokk dum) som hun er, bestilte hun en eske av det der, til en 3-400kr. Noen dager senere ble hun oppringt av banken, noen hadde tappet kontoen hennes for det beløpet TI ganger iløpet av helgen, så banken hadde sperret kontoen hennes. Det værste med hele greia, var att hun ble irritert for att hun nå måtte finne en annen norsk importør av pillene, siden den første bare var svindel.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren til "Bundolo" under denne artikkelen her;

http://www.dagbladet.no/2012/05/31/tema/helse/klikk/21858140/

"En annen ting: Hvordan kan noe fungere i et underskuddstillstand? En kropp kan ikke leve når den ikke har det lille kalorioverskuddet den trenger til å sette det ene benet fremfor det andre, ergo er dette med kaloriunderskudd helt feil, på samme måte som en bil ikke kan kjøre om det er et underskudd av drivstoff, den bare stopper. Enkelt og greit." :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner kjøpte "magiske såler" til å legge i skoene som skulle "tappe" deg for fett mens du gikk sånn at sixpacken kom til syne. Trokke det funka for å si det sånn. Men han skal ha for forsøket da. Eller ikke.

Jeg som trudde folk som kjøpte sånn mage belte fra tv-shop var drøye. Det her tok kaka! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikk jeg høre i dag, av kjæresten til ei jeg bor sammen med.

"Hey, I heard you've started taking protein powder? I just want to warn you, like if you take that and you don't work out like a proper bodybuilder then you're just going to gain LOADS of fat.. It's happened to so many of my friends and I just wanted to warn you. You're much better off buying a meal-replacement shake with carbs and vitamins!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...