Jump to content

Hayen

Members
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About Hayen

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/15/1987

Profile Information

  • Gender
    Kvinne
  • Location
    Vesterålen
  1. Jeg skriver dato, slik at jeg kan bla tilbake å se hva jeg løftet forrige uke eller forrige mnd. Hadde jeg brukt ark, så hadde det fort blitt bare rot.
  2. Har alltid med notatblokk og penn. Jeg kjører 3-splitt å klarer aldri å huske hvilke øvelser jeg har (noen husker jeg selvfølgelig) selv om det bare er snakk om 5-6 øvelser pr økt Ikke husker jeg hvor mye vekt jeg brukte forrige økt heller. Og med min gullfiskhukommelse så har jeg selvfølgelig glemt hele greia allerede når jeg kommer i garderoben etter endt økt. Så JA jeg går rundt med blokk på trening. Er helt avhengig av den men det skal sies at det er ikke mange ganger jeg har sett andre med blokk
  3. Ja bruker vanligvis å legge vekta død, men har merket at jeg noen ganger ikke gjør det. Så det er en ting jeg må printe inn i hodet mitt før jeg starter hvert sett
  4. Takk, skal prøve på det neste gang
  5. Noen som har kommentarer til markløft hos meg? Er ikke så flink til å se om det er noe feil på teknikk eller ikke... Fikk ikke til å laste video opp fra pc/tlf til fb, men fra til tlf til blogg , så dere finner den her: audkarinhay.blogspot.no: Endelig trening igjen -Markløft og benk!
  6. 2 ganger i uka i form av stående og sittende tåhev. Får kjørt seg litt på fjelltur og sykling innimellom tillegg.
  7. Jeg synes også det ser ut som lite mat. Jeg fikk erfare å gå OPP i vekt i stedet for ned, når jeg begynte å legge om kostholdet. Trente en del fra før, men når det ble kostholdsendringer ble det for lite mat for meg. Jeg begynte å spise større måltid, med vekt på proteiner, og da snudde vekta
  8. Hayen

    GUTTER ?

    Bare å kjøre på med knebøy du! :thumbsup:
  9. Er ikke sikker på om jeg poster på rett sted nå men det får nå være... Jeg skulle sette meg ned på gulvet sammen med min datter og fikk akutt vondt i rumpemuskelaturen på venstre side. Sett ikke så lenge på gulvet før jeg reiste meg igjen, og satte meg i sofaen og da fikk jeg enda mer vondt og det kjentes nesten ut som krampe. Det gikk over etter kort tid. Etterhvert fikk jeg følelse av å være støl i bakside lår også.. Noen som vet om dette kan være strekk? Og hva jeg evt kan gjøre for å bli bedre eller hva jeg ikke skal gjøre? Jeg kan også si at jeg har prøvd å gå litt rundt i stua etter at dette skjedde og det føles som det hjelper litt, men blir fort like vondt igjen om jeg sitter en stund..
  10. Hehe godt de ikke er bare meg. Legen ser bare rart på meg når vi skal avtale ny oppfølgingstime og jeg sier "nei jeg kan ikke da for da er jeg på trening" :whistling:
  11. -spretter opp av sengen kl halv 7 og er klar for å dra på trening med engang, men sliter ellers med å stå opp om morgen. -ser ofte på klokken for å se om det er lenge igjen til neste treningsøkt, også på fridager -veeeeldig rastløs på treningsfrie dager -ender opp med en eller annen form for cardio på planlagte treningsfrie dager -ser frem til ungene blir gammel nok til å være med på gymmen -leser på fb, treningsblogger og andre treningsforum når man spiser, har lagt seg for å sove, sitter på bussen, i selskap, på møte osv (bør kanskje begynne å la tlf ligge hjemme noen ganger ) -når pappa har fri fra jobb og ringer for å spørre: skal jeg kjøre deg til trening, du skal vel trene idag også? :thumbsup: -planlegger ukens treningsøkter utifra andre ting som skal skje i løpet av uken, for å være sikker på å få med seg alle øktene -når fysioterapeutene på treningssenteret 2 dager på rad går fra en pasient og bort til deg bare for å si at h*n er imponert over hvor mye og bra jeg trener, og kommentere forandringen jeg har hatt det siste halve året -når de eldre damene i pensjonistforeningen (de har egen treningsdag) kaller deg "stortrimmer'n, og i tillegg er på hilsern med de -skynder seg å få treningsklærne til vask med en gang man kommer hjem fra trening, i redsel for å plutselig ikke ha rene og tørre treningsklær til neste økt -er jente som shopper mer treningsklær, proteinpulver og kosttilskudd enn sminke, vanlige klær osv -avslår forslag om avtaler hvis du ser at det ikke passer det klokkeslettet og datoen i forhold til treningsplanen (man foreslår et annet tidspunkt)
  12. Det er bare en ting å si: Tåpelige regler! Aner ikke hvor man finner 3T, men om jeg ser det noe sted så skal jeg ikke dit for å trene iallefall Selv om JEG sikkert hadde fått lov til å trene i singlet..
  13. Hadde treningssentret vært åpent så hadde jeg dratt! Men jeg tar det igjen imorgen i stedet
  14. Har ikke bunad men kofte. Ofoten/Sør-Troms kofte. Kalles ofte Skånlandskofta. Noen kg siden dette bilde ble tatt så den passer bedre nå
  15. Femme Fatale uke1

×
×
  • Create New...