Gå til innhold

Willing

Medlemmer
  • Innholdsteller

    101
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. ekkel.. tenkte det første gangen jeg så reklamen... Det så billig og ekkelt ut.. Jeg er en skikkelig sucker for burger, ribs eller unionrings. Men reklamen så bare ut som rennende fett.. my 2 cents
  2. det meste du trenger å vite: Kort og langt om kreatin - Fitnessbloggen Kreatin monohydrate slår knockout på konkurrentene - Fitnessbloggen 5 fakta om Kreatin monohydrate - Fitnessbloggen Hvilket kreatin er det beste? - Fitnessbloggen Ellers så er det en tråd under som heter kreatin også
  3. Hei, har gått på denne dietten en stund og gått ned 15 kilo. Her er mine tips: kort og godt: Først og fremst les artikklen flere ganger. Det står veldig klar og tydelig der. Det er din bibel. PSMF - Den sunneste ekstremdietten - Fitnessbloggen Hvis det ikke er nok er dette en link til Lyle McDonalds bok (fullversion): http://www.files.failedmiserably.com/data/aironz/The%20Rapid%20Fat%20Loss%20Handbook.pdf Du trenger ikke å tenke på kalorimengde for du vil gå i kaloriunderskudd uansett om du holder deg til planen i artikklen.Planlegg dine måltid. Det er en veldig sunn
  4. hehe, nei, jeg er ingen ekspert.. men "sammenpresset fett betyr mer fett". . . njæh
  5. jaha? jeg har sluttet å sitte
  6. Karbs har jeg funnet ut er veeeldig lett å holde lavt. Som det er nevt i artikklen så må man begrense inntaket av matvarer som feks karbonadedeig. For hvis du spiser mye mat som har 4-5 fett er karb så kan du like godt spise noe som har 6-7g karb eller fett.Man kan ikke spise uhemmet. Den store syndern hos mange er nettopp karbonadedeig og kesam eller cottage cheese, siden det lett er 5g fett pr 100g. Men ser jo ut som om du har dreisen på dietten Personlig har jeg alltid et par teskjeer med kesam til maten og har karbonadedeig 1-2 ganger i uka.. Har gått ned 14 kilo. Mitt råd er å ly
  7. Dag 1 & 3: Rygg, Bryst, skuldre, triceps Nedtrekk m/ smalt grep 2-3 sett Sittende roing 2-3 sett Benkpress 2-3 sett Dips 2-3 sett Militærpress 1-2 sett Chins 2 sett JM-press 2-3 sett Dag 2 & 4: Biceps, legger, lår, mage Kabelcurl/Bicepcurl 2-3 sett Stående/sittende lårcurl 2-3 sett Markløft 2-3 sett Knebøy / Beinpress 2-3 sett Strake Markløft 2-3 sett Planke, Sideplanke Hengende beinhev 1-3 sett Dag 1 & 2: 6-10 reps Dag 3 & 4: 10-15 reps Hvis jeg kun får tid til 3 treningsdager, kan jeg da sette sammen 2 dager og "gønne" på? Setter veldig pris
  8. Hei Jeg er ingen guru på området, men har gått ned min del av kilo igjennom mine 30 år. Som alle sier i denne tråden, det er kostholdet fremgangen lages. Fitnessbloggen har blitt en reddning. De skriver utrolig mye flott.. Sjekk disse linkene Enkle tiltak som kan forbedre kostholdet ditt - del 1 - Fitnessbloggen Enkle tiltak som kan forbedre kostholdet ditt - del 2 - Fitnessbloggen Enkle tiltak som kan forbedre kostholdet ditt - del 3 - Fitnessbloggen Anbefaler iherb.com for å finne substitutter for sukker. Jeg har gjort det og fant ut at stevie dråper av sjokolade til kaffen bli
  9. Er ikke fersk når det gjelder trening. Men lot meg selv slippe skikkelig for ca 7-8 mnd siden. Har trent aktivt med styrke 1 år før det. Ellers har det bare vært kardio. Gikk på NTG en gang i tiden, men det er en mannsalder siden.
  10. Det er et godt program, liker det godt. I og med at jeg jobber forskjellige døgnvakter hver uke så er det deilig å kunne trene styrke 2 dager på rad. Må ha hviledag mellom fullkroppsprogrammet og da kan det fort bli 2 styrkeøkter, noe jeg syns er lite.. Det ideele programmet er kanskje å trene hele kroppen 2 ganger i uke fordelt på 4 økter.. For hvis jeg bare får plass til 3 økter kan jeg ta de viktigste øvelsene fra programmet den 3 økta. Maybe?
  11. Etter å ha vært aktiv her inne en stund så: Syns det er mange som ikke leser artiklen til fitnessbloggen skikkelig. PSMF - Den sunneste ekstremdietten - Fitnessbloggen Om man kan spise mais eller ost. Drikke melk eller pepsi max. Spise kake eller drikke 70 liter øl. De fleste svar er i den artikklen. Du fortjener mer ære enn det du får Little Engine that Could..
  12. Dette er programmet jeg bruker nå siden jeg går på PSMF... Jakter etter nytt siden diett straks er ferdig Trenes 3 ganger i uken: 3x12 knebøy (bytter med markløft en gang i uken) 3x12 militærpress 3x12 benkpress 3x12 chins 3x12 med foroverbøyd roing Før det: Dag1 Benkpress 12x3 Markløft 12x3 Nedtrekk med smalt grep 12x3 Sittende roing med breit grep 10x3 Bicep cable curl 12x3 Tricep extention med cable 12x3 Cablecross 12x3 Dag 2 Knebøy 12x3 Beinpress 12x3 Planke Tåhev Syns ikke programmet henger sammen. Var en PT som satt det opp en gang.. Hatt fre
  13. Næringsinnholdet i kyllingkjøttdeig er for høyt for en PSMF. Prøv å loggfør alt.. Få god oversikt over makroene dine (det hjalp for meg). Personlig veier jeg meg bare 1 gang i uken under like forhold. Jeg veier meg tirsdager etter jeg har stått opp og vært på do.
  14. Hei Styrketrening er ikke ukjent for meg. Jeg er godt kjent med baseøvelsene og føler jeg har en god teknikk. Men oppsettet jeg har hatt tidligere har vært amatørmessig og trenger råd og veiledning. Er redd jeg gjør mye unødvendig og driver med hel del isolerte øvelser som ikke gir så mye. Jeg jobber i ambulansetjenesten og jobber derfor mellom 1 og 4 døgn i uka. Jeg trenger et fleksibelt treningsprogram som virkelig river i kroppen og gir muskelvekst. Det er jeg glad i Har lest meg opp på det meste av treningsprogram artikler her inne på fitnessbloggen og føler meg rådvill.. kan du h
  15. takk for et godt og utfyllende svar Kanskje ikke noe dum ide å begynne på kreatin ved diettslutt da?
×
×
  • Opprett ny...