Jump to content

Sunna-Inga

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About Sunna-Inga

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 05/07/1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://frokengardist.wordpress.com/

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 'Syk' I dag, satser på en bedre dag i morgen..

  2. Sunna-Inga

    Dagens negative

    Bisj.. Sov bort hele dagen pga dårlig form.. Mistet treningen pga dette også! Hadde gledet meg til å prøve å slå ny egen rekord på 3000-m men dog ei Skulle ønske at mage/hode smerter var ikke-eksisterende her i verden.
  3. Nå er vakta mi snart over, så er det kurs, og i ettermiddag trening! Wooh, gleder meg! :smug:

  4. Nattevakt.. Prøver å planlegge videre treninger, slik at jeg klarer å holde motivasjonen min på topp!

  5. En måte å avreagere på. Det er underholdende. Man ser raskt resultater, og blir dermed fornøyd. Man blir rett og slett HAPPY! av det.
  6. Hei og hopp! Er ganske ny her selv, men jeg har vært av og på trening i mange år. Trente styrke aktivt da jeg var omtrent like gammel som det du er nå, og ut ifra mine egne erfaring, så tror jeg at det kanskje er best om du tar en titt på denne: http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ Den er kjempehjelpsom! Personlig så tror jeg også at det er best at du trener generelt hele kroppen. Det er ihvertfall det som funker best for meg, og jeg synes også at det er morsommere. Så langt i hvertfall I tillegg til å følge rådene i linken ovenfor, har jeg begynt å gå/småjogge. Har nå gått 5 km nesten hver dag, og planlegger å gjøre det samme neste uke. Bare vanlig gange tror jeg kan være greit for restitusjon. Det er koselig å gå turer, samt at du holder blodgjennomstrømningen i hvertfall litt gående, i forhold til om du setter deg foran tv'n/datan og liknende. Jeg har ihvertfall hørt at gåing er nok det beste for fettreduksjon, og gåing kombinert med styrke burde være bra, tror jeg! Alle har godt av å gå litt uansett Kosthold kan jeg vel egentlig ikke hjelpe deg med, men slik jeg liker å tenke på det er at du må spise med sunn fornuft. Variert kosthold og ikke dilldall, mener nå jeg da. Men som sagt, så er jeg ingen proff. Men ønsker deg uansett lykke til videre!
  7. Andre økt ferdig for dagen. Så nå er det bare å slappe av.. <3

  8. Lader opp til kartleggingen av programstart! Gleder meg til å komme i gang! :D

  9. God morgen! Har vært en lang vaktnatt, men satser på å gå ihvertfall 5 km med ca. 10 kg's sekk. Avreise forhåpentligvis 0900. :D me talast!

  10. God morgen verden!

  11. Nei! nå har man skeiet helt ut.. IGJEN! På tide med skerpings. Har i det minste trent/beveget meg nesten hver dag den siste uken. WOOH

  12. Da har man endelig skaffet seg en liten logg. Planen med denne er å få meg selv motivert til å nå nye høyder! Ett mål er i sikte! :D

×
×
  • Create New...