Jump to content

Steven Iglesias.

Members
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Steven Iglesias.

  1. en muskel som blir brutt ned har et protein behov i 48-72 timer. 1 muskelgruppe i uka gir IKKE optimale resultat
  2. Hadde aldrig valgt chin ups som en øvelse for å bygge gode biceps. Velg en øvelse som isolerer biceps bro. Chin ups treffer først og fremst lats og øvre rygg, dvs at du burde du bruke den under rygg dagen din
  3. Bruker vanligvis det men beltet i gymmen er på reprasjon
  4. BRYST & RYGG Supersett: Pullups - failure Flatbench dumbbell press - Dropsett 5-10 x 3 setts Supersett: Cable rows - 8-10 Barbell rows - 8-10 x 3 setts Supersett: Lowpulley cable flyes 12-15 Incline dumbbel press 8-10 x 3 setts Closegrip pushdown 8-10 x 3 setts Supersett: Chest dips 10-12 Highpulley flyes 8-10 x 3 setts Supersett: One arm dumbbell row 8-10 One arm shotgun row 8-10 x 3 setts
  5. pop tarts,proteinshakes,gainer,frokostblanding,egg,laks,kvit ris,peanøttsmør! noen tips som er høye i kalorier og lavt i volum.
  6. http://instagram.com/p/hB4IGtBuvI/ http://instagram.com/p/gyi_YvhuuN/ http://instagram.com/p/gvHlbGBuqw/
  7. Har sett motiverende progress siste ukene etter 2 måner på bulk.. Armene mine er ikke mye å skryte av enda, men om jeg skal sammenligne dem fra tiligere er forskjellen sinnsyk.. har altid vært den som fikk random kommenterer over hvor tynne armene mine var og kan derfor ikke sammenligne meg med noen andre en meg selv.
  8. Kan være mange forskjellige grunner til det. Opplevde det samme under diet, men har aldrig opplevd det igjen siden jeg har begynt å bulke Her er noe av det jeg fant: "Grunnen til at noen mennesker føler seg kald etter å ha spist er trolig på grunn av en infeksjon eller ubalanse i fordøyelsen. Andre vanlige årsaker er lav blodprosent og lavt jern eller som et resultat av høyt blodtrykk. Videre er det antatt at en lav karbohydrat diett og stress kan være årsaken." Håper det her kan hjelpe!
  9. http://www.youtube.com/watch?v=RVeh-PRxZyk SUPERSETT dumbbell curls skullcrushers 8-12x3 SUPERSETT V-bar pushdown Straightbar cable curls 8-12x3 SUPERSETT Overhead tricep extensions Highpulley cable curls 8-12x3 SUPERESTT Rope curls Rope pushdowns 8-12(+partials past failure) x3
  10. Steven Iglesias.

    Tirsdag

    personlig ville jeg kjørt bryst og triceps og rygg og biceps. biceps blir involvert en del under rygg dagene og triceps under bryst dagene. Feks trenger du mindre volum for å bryte ned biceps om du kombinerer med rygg. (og tri med bryst) og du slipper å involvere såre muskler om du feks trener rygg og triceps dagen etter bryst og biceps om du skjønner
  11. Ja. Det er uten tvil mulig å kombinere løping og beholde muskelmasse. Kalorier ut og kalorier inn er det du må ha kontroll over Forbrenner selv veldig mye kalorier med harde treningsøkter og fotball, derfor har jeg vært på 3300 kalorier siste 2 månene med kun 2kg opp i vekta. Kalkulerer jeg hva jeg må spise for å bygge muskelmasse på diverse nettsider finner jeg ut at kcal må være på rundt 2700.. men hadde jeg vært der hadde vekta rast nedover! Så du må selv finne ut hvor mye ekstra du må spise i forhold til hvor mye du forbrenner
  12. Første jeg gjor da jeg startet i fjor sommer var å finne de sykeste programmene.. Følte ikke det var noe problem å komme seg gjennom de.. ble fort sterkere mentalt og energi etter trening var ikke et problem. Så jeg fortsatte med å oppgradere til enda høyere volum, helt til jeg brått fikk samme symptomer som du har.. Var i den værste perioda i mitt liv hvor jeg rett og slett avhengi av preworkouts for å få energi til å trene.. Etter og lest osv fant jeg ut at det va overtrenings symptom jeg hadde og at nervesystemet mitt var ødlagd. Tok det roligere, men havnet offte i samme periodene iløpet av første året mitt med trening.. Det du burde gjøre er å kjøre en deload.. hvor du kjører samme treningsprogram i en uke, men med lette vekter, men fortsatt samme reps.. og ikke vær i nærheten av failure! (søk etter deloads på youtube for bedre info) Men overtrening var ikke en dum ting for meg å gjøre personlig. Pågrunn av gangene jeg har overtrent og satt kroppen min i slike situasjoner, så kan jeg per dags dato kjøre 6 harde økter i uka hvor jeg treffer hele kroppen 2 ganger, med høyt volum og høyt energioverskudd! Kroppen må bli vandt til å bli kjørt hardt og at du kjører en knallhard økt med både knebøy og markløft samme økta er hardt for nervesystemet å takkle når du er nybegynner. MEN det som er overtrening for deg nå kommer ikke til å vær et problem for deg i fremtiden
  13. Sterk viljestyrke bro, er få andre som har det i seg til å gjøre det du har gjort. Respekt! Inspirerende,motiverende og imponerende!
  14. #epic#meal greek yoghurt , oreo yoghurt , pineapple , strawberry , banana & oreo topping - 116g carbs , 10g fat , 36g protein = 702kcal
  15. ja, de fleste påvirker søvnen pga koffein.. Derfor trente jeg tiligere på dagen uten problemer. Alle jeg har brukt har påvirket søvnen min (om jeg har trent seint). Akkurat der kan ikke jeg hjelpe, eneste er å trene så tilig som mulig.. for meg personlig funket det. Nå bruker jeg ikke PWO og trener om kvelden tho!
  16. Gode reviews på bodybuilding.com og diverse reviews på youtube er veldig positive skal bestille å prøve den, kan gi en ærlig tilbakemelding i ettertid
  17. startet på 12% fett. Fulgte if it fit your macros hele dietten og endte på 4.8% fett. Spiste usunne matvarer hver eneste dag (energi drikk,is,frokostblandinger høye i sukker,godteri,pizza blabla). Men med regler om å få inn frukt,grønnsaker,vann,protein og fiber. Du trenger ikke vær i nærheten av 100% sundt kosthold for å miste fett på kroppen. Da jeg gjor dette var det et ekspriment (etter og lest flere studier om det). Fulgte samme kalorier som da jeg kutta med 100% sundt kosthold. Det var ingen forskjell på hvor fort/seint fettet forsvant , men følte meg bedre på den usunne kuttinga en den 100% sunne. Følger samme stil nå når jeg bulker på 3300 kcal og har gått opp 1.3kg på 6 uker, fortsatt med en synlig sixpack. Så lenge du er disiplinert på kalori-intaket og treffer protein for muskelbevaring/muskelbygging Litt av de vitaminrike matvarene (DAGLIG for god helse) kan du spise whatever IIFYM
  18. Har mye å jobbe med, men er i kalorioverskudd helt til april #new-gains. Trener rygg to ganger uka, men armer er første prioritet å få opp.
  19. nylig kommet ut jack3d advanced på gg.com, noen som har prøvd den?
×
×
  • Create New...