Gå til innhold

Spiser dere 100% rent hele uka?


Anbefalte innlegg

Hei ;)

Det jeg lurer på er om dere spiser sunt hele uka? Har dere totalforbud mot feks en sjokolade på en dag midt i uka? Nå som sommeren (snart)er her kan det friste litt med en softis eller lignende i god været! Hvor ille er det da om du spiser en is når du resten av dagen/uka spiser sunt? Vil det sette en demper for vektnedgangen/ fremgangen?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ;)

Det jeg lurer på er om dere spiser sunt hele uka? Har dere totalforbud mot feks en sjokolade på en dag midt i uka? Nå som sommeren (snart)er her kan det friste litt med en softis eller lignende i god været! Hvor ille er det da om du spiser en is når du resten av dagen/uka spiser sunt? Vil det sette en demper for vektnedgangen/ fremgangen?

Takker for svar

En is ødelegger ikke for vektnedgangen din no mer enn det et salathode gjør, så lenge du fortsatt ligger i underskudd når dagen/uka/måneden er omme. Så lenge kaloriinntaket er mindre enn kaloriforbruket vil du gå ned i vekt, om du så bare spiser rent sukker og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser 100% rent hver dag, men er det konfirmasjon eller jeg får lyst på noe spesielt så kan det hende jeg tar. Men det skjer veldig sjeldent at jeg har lyst på dritt, og da spiser jeg det heller ikke. :p

MEN jeg tror ikke at en is i ny og ne ødelegger for vektnedgang så lenge du er obs på at det ikke er en is 5 ganger om dagen hver dag i 4 uker.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser skittent når det passer meg. I går: 1,5 liter sjokomelk, kjeks, grandis .. dagen før: kjeks, pops, potetgull .. spiser mye skitten mat, gjerne 1, 2, og 3 ganger i uka, men holder overskuddet moderat. Blir like lite fatgain av et slikt kosthold som med et reeeent kosthold. Spørsmålet er hvor stort overskuddet/underskuddet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente meg ned 12kg Ifjor. Spiste 90% lurt og unnet meg en liten utskeielse på kvelden de fleste dagene, og potetgull i helgene. For meg er det en livsstil, ikke diett. Jeg sklei inn i dårlige vaner da jeg fikk barn nr 3 og vi ikke kom oss like mye ut og rundt. Nå går vi, eller sykler, handler stort en gang i uka med bil, og ellers går vi til butikken og bærer varene hjem i en sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser meg god og mett på sunne måltider med minst mulig hel- og halvfabrikata. Er mer opptatt av at jeg får i meg det jeg skal av næringstoffer, vitaminer og mineraler, enn hva jeg ikke skal spise. Har jeg lyst på is, sjokolade eller smågodt en kveld så spiser jeg det enten det er mandag eller lørdag. Uten å kjenne ett snev av dårlig samvittighet. Jeg føler meg sunn og frisk, har mye energi og ser gradvis fremgang på treningen. Selv om det fort kan bli godis fire - fem dager i uka.:p Når det er sagt så prøver jeg ikke å gå ned i vekt, ligger bevist i ett lite overskudd på kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GuJunPyo
Hei ;)

Det jeg lurer på er om dere spiser sunt hele uka? Har dere totalforbud mot feks en sjokolade på en dag midt i uka? Nå som sommeren (snart)er her kan det friste litt med en softis eller lignende i god været! Hvor ille er det da om du spiser en is når du resten av dagen/uka spiser sunt? Vil det sette en demper for vektnedgangen/ fremgangen?

Takker for svar

Nja, jeg spiser mesteparten av maten sunt, men jeg bulker så jeg driter i om jeg får i meg noe usunt, siden målet er å gaine vekt driter jeg i om jeg gainer litt mer fett enn om jeg spiste et "rent" kosthold, skal jo uansett vekk til slutt så jeg driter i å bry meg om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker vin, men anser ikke det som noe usunt ;) Det handler om mengder og hyppighet.

Kan få lyst på is en sjelden gang, og da spiser jeg det. Ellers er jeg heldig, for jeg craver så og si aldri godteri, og potetgull er jeg ikke noe glad i.

Men jeg anser ikke disse tingene som noe jeg forsaker, eller noe som kan ødelegge for meg ergo må jeg unngå det. Man må unne seg ting man liker, være litt livsnyter, selv om man vil ha "drømmekroppen", mener jeg. Ellers blir livet stusselig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På diett, nå om dagene, spiser jeg 100% rent og etter planen 6 dager i uken og 1 cheatday. Ellers har jeg en slik kroppstype som sliter med å legge på seg så da blir det rettet mot mottoet "alle gains er gode gains". Altså blir det til at jeg spiser alt av alt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...