Gå til innhold

Spiser dere 100% rent hele uka?


Anbefalte innlegg

Ideen til innlegget er inspirert fra boken Individual Biochemistry og tankene rundt metabolsk typing. Ikke ta alle eksempler altfor bokstavelig. Da jeg ofte tar tilfeldige eksempler for å gi et lite bilde av hva jeg mener, for enkelthetensskyld. Bør kanskje unngå det videre for å unngå forvirring.

Ikke meningen å gi et kort innlegg, men debatten blir litt lang om vi skal diskutere dette. Jeg vil helst holde tråden til mine tanker, også kan vi diskutere det som står i en annen tråd eller via PM? Ellers blir det fort litt rot i tråden.

Håper du forstår herr transaminering av alanin.

PS!

Det var ikke nødvendigvis en mangel på salt, men et sug etter noe salt, som kan forøvrig bety mye rart eller ingenting.

Metabolsk typing er et interessant tema, men per d.d. er det vel på sitt beste spekulativt. Full forståelse for og enig i at diskusjonen blir vel lang, og helt greit at vi kutter det her og tar resten på PM. Takk for boktips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...