Gå til innhold

nekin96

Medlemmer
  • Innholdsteller

    19
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om nekin96

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

492 profilvisninger
  1. I går hadde jeg en skikkelig sur dag, og når jeg har det kjipt eller har hatt en kjip dag får jeg nesten alltid lyst til å bare spise alt mulig slags usunt.. Så turen gikk såklart innom Rema for å kjøpe en svær ladning yoghurtnøtter, en pose tortillachips og en halvliter brus. Spiste halvparten av nøttene i går, resten når jeg stod opp i dag. Brusen drakk jeg ikke opp, litt under halvparten bare. Men spørsmålet er: Er det mulig å drite ut noe fra kvelden før? Jeg startet jo dagen med masse yoghurtnøtter, men etter det har jeg bare øst på med kaffe og te. Da føler jeg ofte at ting renner litt i
  2. Sist jeg var på trening var det en halvgammel, stirrende mann som gikk på ellipsemaskinen, ovenfor meg vendt mot det apparatet jeg satt å trente låra på.. Også når jeg går videre til neste apparat tar det ikke lange tida før han dukker opp på apparatet rett ved siden av meg. Så går jeg videre - til neste - mannen setter seg ved siden av meg igjen! Og tror du ikke han på mystisk vis havner på apparatet ovenfor meg enda en gang til?? Tilfeldig? haha, det var kanskje ikke så creepy men jeg lo litt for meg selv under hendelsesforløpet må jeg innrømme
  3. http://www.edbergen.no/hovedmeny/produkter/ipod-tilbehor/hodetelefoner/bose-sie2i-sport-oreplugger/ Ingenting som slår Bose! Holder seg på plass og, meeeget bra lyd:joyful:
  4. Jeg begynte å drikke kaffe fordi jeg sleit skikkelig med å holde meg våken gjennom dagen, var heelt underernært på søvn.. I starten likte jeg overhodet ikke smaken, men nå drikker jeg det hver dag til frokost og syns det er kjempedigg:nailbiting: Men ja, jeg mener ihvertfall at det bare er bra å drikke kaffe etter trening akkurat som å drikke det før trening, er jo deilig å få litt påfyll av koffein når man har trent skikkelig tungt!
  5. Prøv å blande det med mager vaniljekesam og masse kanel! Også tar du varme bringebær oppå.. sinnsykt godt:hungry:
  6. ..men andre typer kondistrening, så vil jeg anbefale spinning! Også er jo Synrgy skikkelig bra kombinasjon av styrke- og utholdenhetstrening!
  7. Jeg pleier å bestemme meg for hvor langt jeg skal løpe (for eksempel 5 km), og prøver å slå mine egne tider. Igår løp jeg for eksempel 5 km på 30 min og 27 sek.. Neste gang skal jeg klare det på 30:00!! Også har jeg alltid masse bra musikk, passer på å finne litt ny musikk ganske ofte også, så jeg ikke går lei.. For å få skikkelig "boost" er forresten Hardstyle å anbefale:cool:
  8. Ikke noe mat?? Må bare spørre, men hva er udos?
  9. 2 kokte egg, også mævla jeg spinat og søtpaprika.. Har fått helt hekta på paprika
  10. Åh, nå ble jeg sulten! Fikk skikkelig lyst til å prøve den carbonaraen:hungry:
×
×
  • Opprett ny...