Gå til innhold

Ting som gjør menn attraktive


Velvet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Menn med humor/glimt i øyet

*at han setter pris på mine "barske" sider -jeg vil skifte dekk på bilen min selv, jeg elsker mc og tattoveringer og tar meg en øl istedenfor ett glass vin. Men vil gjerne ha hjelp til å bære matvarene ;0))

*Menn som trener

* Omsorgsfulle/oppmerksomme menn

*At de lukter godt ;0)

Sikkert mye mer, men akkurat sånn på stående fot er det dette jeg kommer på :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parfymer jeg liker: Jean Paul Gaultier! <3<3, Quicksilver (den blå), CK (free spesielt..), noen fra Hugo Boss, One Million, Lacoste, Cool Water og Hot Water (Davidoff, hot water er nok litt begge kjønn)..

  • Jeg liker at gutta er matcho, men ikke at de absolutt må skryte av det, eller som nevnt over, bære ting for meg osv. Godt trent, og ikke en flis! Muuuskler <3<3 Men ikke pumpa. Vanlig godt trent (skiløper, turnere, fotballspillere...!<3)
  • Så kan kan ha egne meninger, men han fåkke bestemme over meg fordet, om han tror det!
  • Ikkeno snakk om at han skal kjøre bilen alltid, og at han alltid skal skifte dekk på bilen osv, det gjør jeg sjøl! Men: han må jo KUNNE det! Men mine ting klarer jeg sjøl liksom da..
  • IKKE lyseblå øyne. Klarer det ikke..
  • Ehh, homsefakter? Neitakk. Sorry.
  • At han er seg selv, og ikke perfekt, og at han tør å si meg i mot.
  • Flink med hendene: massasje.. <3<3 Og alt mulig av snekkergreier osv.
  • MÅ være glad i dyr, natur og folk, og ikke ego. Sjølironi <3
  • Fordel om han liker mat, og å lage det :)
  • Temperament: rolig! Så lei av mannfolk som er dumme og aggressive, og drikker for mye..
  • Ærlige gutter. Som ikke tøffer seg.

Jaja, alt med måte liksom! Ikke for mye muskler, ikke for fløtepus, ikke for matcho, ikke for pingle eller tøff.. :p:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. De er ikke så veltrente som man skulle tro. Går mye i kaffepauser og innebandy;)

På skolen sto vi gjerne opp i 06-tia og gjorde yoga, før timene.

Ikke at jeg klaga, jeg og 20 morgentrøtte mannfolk var greit det..:p

Kommer litt an på hvilken brannmann det er. Jeg har en kamerat som er brannmann og han er VELTRENT :D Men det er EN mann da :p haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden hadde jeg kveldsvakt med en (gift) dame som er litt hardt utenpå (slipper ingen inn på seg) liker ikke så godt nærkontakt og er ganske privat av seg. - så gikk brann alarmen, men vi fikk ringt for å si ifra at det var falsk alarm - men de kom likevel for rutinesjekk- tre brannmenn svære alle tre. Han ene kom inn i huset der vi jobbet. 1.90 høy, veltrent og så bra ut. Det morsomme var å si reaksjonen til kollegaen - fyfaen, hun fniste, flørtet- ble et helt annet menneske. Og når de dro -gikk vi inn på personalrom og hun skalv i hele kroppen (og pratet om han i en time etterpå -kjip vakt fo rmin del hahha). - Aldri sett noe lignende! Brannmenn altså!!!! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående parfyme. Var i London sist uke og hadde på meg en parfyme. Når jeg gikk fra resepsjonen og opp til rommet gikk jeg forbi en dame som helt uten videre kom helt borti meg og spurte meg "Oh my god, what parfume are you using?". Jeg hadde tatt parfymen på meg i 10-tiden på dagen og dette skjedde ved 6 tiden på kvelden :p Høres sikkert litt tatt-ut-fra-film aktig, men det er faktisk sant.

creed-green-irish-tweed.jpgKoster ca. 1700 på Gimle Parfymeri i Oslo, men billigere å bestilla fra USA. Litt dyr julegave, men helt sykt verdt det. Denne har jeg, "Green Irish Tweed", men "Aventus" er også sykt nice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, brannmennene bruker å komme for å trene hos oss presis klokka 9 hver morgen, og jeg blir faktisk litt lettere bekymret når jeg ser mengden "trening" de legger inn :p Riktignok har ett par av dem begynt å løpe og løfte seriøse vekter men mange av dem lider av å dille rundt. Riktignok er han ene verdensmester i taekwondo og ett par av dem like så veltrente... :p

...venter forsatt på den dagen det skal begynne å brenne og de skal springe ut i all hast, og hoppe i klærne sine som de GÅR av seg i gangen. :whistling:

  • Jeg liker menn som kan røre på jenter uten at de med en eneste gang går for rumpa eller mellom lårene (ikke nødvendigvis helt opp mellom beina heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...