Gå til innhold

Ting som gjør menn attraktive


Velvet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Menn med humor
  • Menn som tørr å være seg selv uten å være selvgode.
  • Menn som får deg til å føle deg bra uten at de prøver for mye.
  • Pene øyne.
  • Menn som kommer med blomster som om det er verdens minste ting i verden.
  • Menn som ikke er redde for å si til kompisene sine om at de vil være hjemme med kjæresten.
  • Og la oss være ærlige, at de ser bra ut skader heller ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god parfyme er så viktig at jeg tror ikke noen skjønner hvor viktig det er !!!! LIVSVIKTIG!!! Han som tømmer søppelet her på jobben min har verdens beste parfyme og i de sekundene han går forbi glemmer jeg alt som heter søppel og bare tenker wooow

Hvilken parfyme er det? Jeg skulle gjerne hatt en parfyme som fikk jenter til å slutte tenke på søppel når de så meg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor er jo alfa og omega da...har jeg funnet ut.

En rask sjekk i bakhodet og det viser seg at av alle menn jeg har likt, vært betatt av, hatt forhold til etc så har alle bortsett fra èn hatt humor, og han siste han ble jeg veldig fort sliten av.

Jeg setter enormt stor pris på menn som kan ta ting på kornet, på spissen eller what not og som kan komme med både morsomme, ironiske og sarkastiske bemerkninger, for jeg er en stor fan av slikt :p MEN, han må kunne være alvorlig bare en sjelden gang. Det blir fort slitsomt om man aldri kan snakke alvor :p

...og jeg liker det når de skal bære ting for meg, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

utseende:

Fine armer med store sterke hender...;)(handyman arms)

Litt bred rygg og store lår.

Fint smil og sexy øyne...(vet ikke hvordan jeg skal beskrive det,men jeg synes mange ting blir mer og mer sexy med en person når man har blitt bedre kjent)

Personlighet:

Selvsikker-vet hva han vil

Omsorgsfull-bryr seg om sine medmennesker.

Elsker å være aktiv-dvs ikke gjennom en data..;)

HUMOR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god parfyme er så viktig at jeg tror ikke noen skjønner hvor viktig det er !!!! LIVSVIKTIG!!! Han som tømmer søppelet her på jobben min har verdens beste parfyme og i de sekundene han går forbi glemmer jeg alt som heter søppel og bare tenker wooow

Kunne ikke vært mer enig! Når guttemenn lukter godt blir jeg helt satt ut:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...