Gå til innhold

Ting som gjør menn attraktive


Velvet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Store sterke arbeidshender, fine øyne+smil. Og bryst/generelt fin overkropp :wub:

Ellers tings som har blitt nevt før, gentlemann, lukte godt (davidoff-champion feks. Flaska gjør nesten hele parfymen :p ), humor, ta vare på seg selv, takle litt girly-ness, være macho- men myk til tider. Og IKKE være tøffel! Jeg haaaater tøfler. Men trenger jo ikke være helt stabeist da ;) Gylden middelvei. (Og brannmenn er nam. som regel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store sterke arbeidshender, fine øyne+smil. Og bryst/generelt fin overkropp :wub:

Ellers tings som har blitt nevt før, gentlemann, lukte godt (davidoff-champion feks. Flaska gjør nesten hele parfymen :p ), humor, ta vare på seg selv, takle litt girly-ness, være macho- men myk til tider. Og IKKE være tøffel! Jeg haaaater tøfler. Men trenger jo ikke være helt stabeist da ;) Gylden middelvei. (Og brannmenn er nam. som regel)

De beste tøflene er de de "tøflene" som lar deg jobbe for å få viljen din :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det en del kommentarer, og for enkelhets skyld velger jeg kun å kommentere det første innlegget, samt legge til egne meninger i tillegg til de uenigheter jeg har med damen som lagde innlegget: ( Vi er alle forskjellige, dette er kun min mening )

Sitat fra første innlegg:

  • Menn som kaller jenta si for prinsessa. Jaja, han er opptatt, men kan vel være attraktiv for det:p
  • I krisesituasjon og han sier "jeg passer på deg"
  • Når han skifter dekkene på bilen min fordi det er a man's job ,selv om jeg kan gjøre det selv
  • Når han vet forskjellen på en hammer og ett skrujern og hvordan de brukes
  • Han kjører når vi skal på tur
  • Når han greier å være barnslig samtidig som ansvarlig
  • Når han leker med dyr og barn og både dyr og barn viner av fryd
  • Menn som triller barnevogn og/eller holder babyer :thumbsup:
  • Når han tørr kalle meg idiot fordi jeg er idiot
  • Når han går rundt i trange boxere, klør seg på magen og strekker seg.
  • Når de bruker styrken sin mot deg og holder deg fast under "tvang" (merk: frivillig tvang:p

Nei. Nei nei nei, jeg vil ikke være prinsessa di, eller bli passet på. Ikke fordi jeg absolutt må klare meg selv hele tiden, alle trenger noen som hjelper til innimellom, venner er gull uansett situasjon, men i en krisesituasjon må jeg nok passe på meg selv er jeg redd. Fint om venner er der, men å forvente en mann alltid er der...? Nei.

Vet du forskjell på hammer og skurjern betyr det mannen har IQ over 100 og det er bra. Det har jeg og.

Jeg kan kjøre min egen bil, og om du hviner av fryd, håper jeg det er fordi du har det gøy, ikke fordi du leker med utvalgte leker. Unger og babyer er ikke hot sammen med mannfolk. La menn være seg selv uten, helt ok om de ikke er det, men da er ikke jeg der.

Om han tør kalle meg en idiot og at jeg er det? :D Hell yeah :D (Ikke mange som tør, bortsett fra i denne tråden tror jeg, hvor folk kan være litt mer anonyme ;) Jeg blir kanskje angrepet som en karbohydrat på avveie. )

Skjønner ikke problem med boxere eller kløing på magen... Klø hvor du vil, ha på deg hva du vil...

Når trenger jeg å få brukt frivillig tvang mot meg? Når jeg ikke vil.... ahhhhhhhhhhhhhhhhh, okei! Get it :cool:

Andre kommentarer:

Jeg har kun ett krav til en mann, og det er at jeg liker han. Det virker ikke som mye, men i realiteten er det en del. Han må verken trene slik eller slik, mene sånn eller sånn, eller ha den og den favorittfargen, men rett å slett bli likt av meg.

Det finnes mange bra mennesker rundt omkring, og jeg har møtt mange, jeg liker de fleste (selv om kanskje ikke på den måten), men å faktisk møte en person man LIKER er litt mer vanskelig enn hva man skulle tro. Men... jeg har det kravet.

Ingen velger hvem man liker, og minst av alt meg. Det bare skjer. Jeg bare håper det ikke skjer med han duden som kaller meg for "prinsessa si" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange bra mennesker rundt omkring, og jeg har møtt mange, jeg liker de fleste (selv om kanskje ikke på den måten), men å faktisk møte en person man LIKER er litt mer vanskelig enn hva man skulle tro. Men... jeg har det kravet.

+ 1. Gidder ikke være med noen bare fordi "det er praktisk, koselig og greit".

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

# Lukter godt

# Tar vare på seg selv

# Kan tåle en god spøk

# Good sense of humor

# Seriøs når det kreves, hehe, nobody likes a clovn

# Ikke tro man kan bare trene biceps og bryst :eek:

# Pent smil

# Selvsikker og ikke eiesyk.. Sjalusi blir fort gammelt, veldig koselig at du bryr deg, det setter man pris på.. Men forskjell på å bry seg og :confused: crazytown

# Utseende er noe av det første man legger merke til og blir tiltrukket av.. Men Like viktig med noe i topplokket og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest tiltrekkende med en mann må nok være en veltrent kropp i grå joggebukser.

Ellers vil jeg vel si at et bra utseende tiltrekker oppmerksomheten min, men kun en bra personlighet beholder den!

Ish, ikke joggebukse aa. Er så dafft. Er nok ikke helt enig i mange inne på forumet her om klær: singlet og joggebukse er jeg ikke så glad i på gutter:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ish, ikke joggebukse aa. Er så dafft. Er nok ikke helt enig i mange inne på forumet her om klær: singlet og joggebukse er jeg ikke så glad i på gutter:p

Vi er alle forskjellige, men jeg ville heller gått i en pen dressbukse med en genser til eller en litt røffere dongeri...joggebukse er sånn man går med hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ish, ikke joggebukse aa. Er så dafft. Er nok ikke helt enig i mange inne på forumet her om klær: singlet og joggebukse er jeg ikke så glad i på gutter:p

Når jeg sa joggebukse mente jeg hjemme, å gå i joggebukse ute blant folk er lite attraktivt. Da er det finere med khaki eller jeans. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. hender er viktig! Selvsikker uten å være arrogant.. smart, sosiale antenner, må ha forstått av man ikke kan fylle alle roller for hverandre, derfor har vi venner og er fortsatt 2 og ikke1 klissete ball of loooove.... Kan ikke være mama`s boy, og helst ikke se på data spill som det kuleste i verden.. Må ha bittelitt ambisjoner og høy moralsk standard hva gjelder forhold.... Må ha lest flere enn 20 bøker.. ... Kan ikke produsere problemer og ikke hate mine guttevenner (jeg er nemlig ikke interessert i dem) .. må tåle at jeg ikke vil bo med ham, at jeg trener mye til tider, og ikke ser på ham som sentrum i universet og faktisk liker å ha tid for meg selv.. ofte... .. og såklart, fint om han kan hete Batman OG fly... (ja.. singel på 3 året..) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...