Gå til innhold

Ting som gjør menn attraktive


Velvet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns også brannmenn var barske, helt til jeg lette etter de fysiske kravene for å bli brannmann. Var noe sånt som å løpe 3000m på under 14 minutter og ta 20 pushups.

Det varierer fra plass til plass, og det er minstekrav for i det hele tatt å kunne få jobben. Videre er det pålagt trening hver vakt osv. Så det er ikke akkurat representativt. Det blir det samme som å se på opptakskravene til politiskole eller fengselskole osv.

Det er f.eks et krav her om at man må gå 8 minutter på 12% motbakke i 6,4km i timen med flaskesett på ryggen (20kg). Det brenner leggene noe helt avsindig. Ikke lov å ta i mølla heller. Det er akkurat så fort at man ikke kan springe, men akkurat litt for fort for å gå komfortabelt. Slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er vel ikke noe IQ-test en skal begi seg utpå under dyna? Du forstår kanskje at jeg er ikke den første til å sette på Marvin Gaye og tenne på 200 telys med lukt.

For noen menn skulle man tro det var en IQtest. "skal vi se.. hva er dette? ÅÅÅJA"

HAHA, neida :p

Men å ha greie på ting under dyna er alfa og omegaaa. trallala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er vel ikke noe IQ-test en skal begi seg utpå under dyna? Du forstår kanskje at jeg er ikke den første til å sette på Marvin Gaye og tenne på 200 telys med lukt.

Var ikke det jeg tenkte på :p

Jeg tenkte på: Du treffer en jente, dere begynner åsnakke, typisk sånn sjekkeopphverandre-opplegg osv. Etter hvert må nødvendigvis dette eskalere til berøring og da skal IKKE hendene befinne seg på rompa og mellom lårene til å begynne med :p

De skal befinne seg i nedre del av rygg, skuldre, armer. Du tar bare ikke en jente du har prata med i to minutter på ræva :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det er vel ikke noe IQ-test en skal begi seg utpå under dyna? Du forstår kanskje at jeg er ikke den første til å sette på Marvin Gaye og tenne på 200 telys med lukt.

Hvem er Marvin Gaye?? :meh: Jeg liker ikke rolig musikk..Tar heller en barsk mann enn en fløtepus jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen menn skulle man tro det var en IQtest. "skal vi se.. hva er dette? ÅÅÅJA"

HAHA, neida :p

Men å ha greie på ting under dyna er alfa og omegaaa. trallala

Noen kvinner liker sikkert å fortelle han nøyaktig hva han skal gjøre:P

Personlig ser jeg helst at minstekunnskapen består i å vite hvor den skal inn og at jeg slipper å forklare og vise hver bidige detalj.

Skjønner veldig godt at kompisen min sier at jomfruer er oppskrytte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kvinner liker sikkert å fortelle han nøyaktig hva han skal gjøre:P

Personlig ser jeg helst at minstekunnskapen består i å vite hvor den skal inn og at jeg slipper å forklare og vise hver bidige detalj.

Skjønner veldig godt at kompisen min sier at jomfruer er oppskrytte :D

det er slikt lillesøster kom hjem og fortalte ved middagsbordet etter to uker i førsteklasse, så jeg tror ikke jeg ser på det som godkjent minstekunnskap! :D

slipper man først til her <-- får man faen meg prestere! Mohahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer fra plass til plass, og det er minstekrav for i det hele tatt å kunne få jobben. Videre er det pålagt trening hver vakt osv. Så det er ikke akkurat representativt. Det blir det samme som å se på opptakskravene til politiskole eller fengselskole osv.

Det er f.eks et krav her om at man må gå 8 minutter på 12% motbakke i 6,4km i timen med flaskesett på ryggen (20kg). Det brenner leggene noe helt avsindig. Ikke lov å ta i mølla heller. Det er akkurat så fort at man ikke kan springe, men akkurat litt for fort for å gå komfortabelt. Slitsomt!

Den er pain, de siste to minuttene går vannvittig seint. Har brukt å dekke til displayet, psyker meg ut når jeg ser klokka..

Enklere uten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke det jeg tenkte på :p

Jeg tenkte på: Du treffer en jente, dere begynner åsnakke, typisk sånn sjekkeopphverandre-opplegg osv. Etter hvert må nødvendigvis dette eskalere til berøring og da skal IKKE hendene befinne seg på rompa og mellom lårene til å begynne med :p

De skal befinne seg i nedre del av rygg, skuldre, armer. Du tar bare ikke en jente du har prata med i to minutter på ræva :p

Skjønner! Men syns fortsatt det er hårda bud :p

Hvem er Marvin Gaye?? :meh: Jeg liker ikke rolig musikk..Tar heller en barsk mann enn en fløtepus jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...