Gå til innhold

Ting som gjør menn attraktive


Velvet

Anbefalte innlegg

Glem dress og bunad, mokkasiner og slitte tennissokker.

Her vil jeg høre om ting dere syns gjør menn attraktive/sexy, altså ting de sier eller gjør.

  • Menn som kaller jenta si for prinsessa. Jaja, han er opptatt, men kan vel være attraktiv for det:P
  • I krisesituasjon og han sier "jeg passer på deg"
  • Når han skifter dekkene på bilen min fordi det er a man's job ,selv om jeg kan gjøre det selv
  • Når han vet forskjellen på en hammer og ett skrujern og hvordan de brukes
  • Han kjører når vi skal på tur
  • Når han greier å være barnslig samtidig som ansvarlig
  • Når han leker med dyr og barn og både dyr og barn viner av fryd
  • Menn som triller barnevogn og/eller holder babyer :thumbsup:
  • Når han tørr kalle meg idiot fordi jeg er idiot
  • Når han går rundt i trange boxere, klør seg på magen og strekker seg.
  • Når de bruker styrken sin mot deg og holder deg fast under "tvang" (merk: frivillig tvang:P

Se bort fra fysikken, her er det babyen som gjør 60% av bildet :p

firefighter-hot.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg klarer å huske snart det hva menn er så skal jeg svare.

Men akkurat nå kommer jeg på det at menn med parfyme på eeeeeeer meget sexy for meg. Vel,ikke alle parfymer som passer selfølgelig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn med selvtilitt!! Som gjør deg akkurat nok usikker til at det er gøy, men sikker nok til at du føler deg trygg:)

Jaa-aah. Han som akkurat greier å holde deg på tå hev, ulikt mange menn som mest er opptatt av å smiske med deg. Han der som er sikker nok på seg selv at han får meg til å jobbe for å få han...hehe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Menn som er morsomme og får deg til å føle deg bra
  • At de er omsorgsfulle
  • At de passer inn i min familie/venner
  • Når de har litt sjegg, og tar i et tak
  • En mann som jakter er gull for meg ;) (føler det hadde vært rart, når jeg jakter, så sko ikke han...)

Derimot, det VÆRSTE noen kan gjøre for meg er å være OVERGENTLEMAN.

Det er teit, for ja, det er stort sett for omsorg osv, men når en mann skal bære alt for deg, osv, blir jeg gal. Jeg skal bære det selv, basta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Menn som er morsomme og får deg til å føle deg bra
  • At de er omsorgsfulle
  • At de passer inn i min familie/venner
  • Når de har litt sjegg, og tar i et tak
  • En mann som jakter er gull for meg ;) (føler det hadde vært rart, når jeg jakter, så sko ikke han...)

Derimot, det VÆRSTE noen kan gjøre for meg er å være OVERGENTLEMAN.

Det er teit, for ja, det er stort sett for omsorg osv, men når en mann skal bære alt for deg, osv, blir jeg gal. Jeg skal bære det selv, basta.

Menn som jakter ja! Det er tingen! :) Hva jakter du?

Selv jakter jeg på ryper, men utrolig dårlig i år! Har sett en rype totalt, som ikke kunne skytes på.. Kjipt -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som jakter ja! Det er tingen! :) Hva jakter du?

Selv jakter jeg på ryper, men utrolig dårlig i år! Har sett en rype totalt, som ikke kunne skytes på.. Kjipt -.-

stort sett rådyr;) Jakter gjerne både fugl og elg, om det blir mulighet, men har nå kun en kombi, å rådyr er mest praktisk , og gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stort sett rådyr;) Jakter gjerne både fugl og elg, om det blir mulighet, men har nå kun en kombi, å rådyr er mest praktisk , og gøy ;)

Tror jeg skal prøve meg på storvilt neste år, men får se ;) Virker ganske gøy, man må få sykt adrenalinkick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skal prøve meg på storvilt neste år, men får se ;) Virker ganske gøy, man må få sykt adrenalinkick!

Gøy med andre jenter som jakter :D Ja, storvilt er gøy, men jeg *kremt* har enda ikke skutt noe.... Har fått på post, og det er sykt spennende! Men nei, muligheten har ikke vært til å skyte:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med andre jenter som jakter :D Ja, storvilt er gøy, men jeg *kremt* har enda ikke skutt noe.... Har fått på post, og det er sykt spennende! Men nei, muligheten har ikke vært til å skyte:S

Ja :D Gøy med jakt selv om man ikke får skutt! Men muligheten kommer nok snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...