Gå til innhold

Til dere jenter... Om gutta


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uansett, jente eller gutt. Spørsmålet er vel ikke "hva vil de ha?" Er vel heller "hva kan jeg gi?". Ingen bør forandre seg bare pga man skal "få" noen... din partner bør være fornøyd med den du er. Ellers er et forhold dømt til å mislykkes!! Sånn er det ihvertfall fra begge sider I mitt forhold. Slanker meg ikke for henne, det er for min del. Osv.. være den man er, ingen bør forandre seg!

Høres fint ut på papiret, men i realiteten går vi alle rundt og gjør oss til for hverandre til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

Det aller viktigste er at man passer sammen, under det tilhører både fysisk tiltrekning og et nogenlunde likt verdisyn. Jeg for min del får fnatt av selvhøytidelige gutter uten humor, og mener omtanke for andre og et godt hode er noen av de viktigste egenskapene en gutt kan ha.

For øvrig mener jeg at folk som sier at utseendet ikke er viktig lyver, men en god personlighet kan få utseendet til å gro.. hvilket leder meg til neste spm:

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

Jeg tar hvilken som helst dag en flott personlighet over en flott kropp. I verste fall kan kropper tilegnes, mens drittsekker forblir drittsekker. Pene folk med ræva personligheter har en tendens til å gjøre seg selv stygge når de åpner munnen.

3. første dere ser på på en gutt?

På lang avstand: Stil og hår. På nært hold: Øyne og armer.

4. Ka bør gutten kunne?

Hele katalogen til Zappa på gitar, navnet på minst hundre regissører, opp/ned på en loddebolt, hvordan man skal steke en biff og navnet på hele besetningen i TNG. Nei, sannelig om jeg vet.

Har aldri vært noen tilhenger av krav. Hadde vært en fordel om han var litt teknisk av seg og/eller kunne lage mat, så jeg slipper å koble opp anlegget samtidig som jeg baker brød
:)

5.Størrelse av penis viktig?

Delvis, men god bruk kan kompensere for mangel på lengde og tykkelse. Ligger mye i litt ok hoftebevegelse, men det går en grense et sted der man reett og slett ikke får noe utav det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

Det aller viktigste er at man passer sammen, under det tilhører både fysisk tiltrekning og et nogenlunde likt verdisyn. Jeg for min del får fnatt av selvhøytidelige gutter uten humor, og mener omtanke for andre og et godt hode er noen av de viktigste egenskapene en gutt kan ha.

For øvrig mener jeg at folk som sier at utseendet ikke er viktig lyver, men en god personlighet kan få utseendet til å gro.. hvilket leder meg til neste spm:

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

Jeg tar hvilken som helst dag en flott personlighet over en flott kropp. I verste fall kan kropper tilegnes, mens drittsekker forblir drittsekker. Pene folk med ræva personligheter har en tendens til å gjøre seg selv stygge når de åpner munnen.

3. første dere ser på på en gutt?

På lang avstand: Stil og hår. På nært hold: Øyne og armer.

4. Ka bør gutten kunne?

Hele katalogen til Zappa på gitar, navnet på minst hundre regissører, opp/ned på en loddebolt, hvordan man skal steke en biff og navnet på hele besetningen i TNG. Nei, sannelig om jeg vet.

Har aldri vært noen tilhenger av krav. Hadde vært en fordel om han var litt teknisk av seg og/eller kunne lage mat, så jeg slipper å koble opp anlegget samtidig som jeg baker brød
:)

5.Størrelse av penis viktig?

Delvis, men god bruk kan kompensere for mangel på lengde og tykkelse. Ligger mye i litt ok hoftebevegelse, men det går en grense et sted der man reett og slett ikke får noe utav det.

Wife/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Humor, selvtillit og at han tåler å slå seg uten at jeg må synes synd på han med mindre det var en smule alvorlig...han må også hate sport på tv, være selvstendig og løsningsorientert. Følge med på hva som foregår rundt i verden, tåle å krangle og ikke være langsur eller sjalu

2.velger selvfølgelig mage og personlighet, men vet om mange flotte gutter med sixpack og super personlighet? Og mange skikkelig idioter med hengemage... personlighet er viktig, men en fin kropp er også viktig. For min del syns jeg menn i forskjellige størrelser er fiiiine, med eller uten sixpack, men det må være en sterk og velproposjonert kropp, tynne menn er ikke noe for meg? Ikke feite heller. Noe midt i mellom kanskje?

3.hvis han er hårete, skitten, brune tenner eller lignende er det det første jeg legger merke til. Om han ser normal ut er det smil og øyne og hår. Ellers er det nok like mye selvtilliten jeg ser først...

4. Bør kunne det meste:-)

5. Størrelsen teller såpass at man må passe sammen;-)

Og egentlig er jeg snill og grei og lite kravstor...har jo funnet mannen i mitt liv så jeg har det jeg trenger:-)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

Humor, sjarm og utseendet:)

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

Dårlig personlighet gjør deg uattraktiv i mine øyne uansett hvor pen du er å se på. Så valget må bli gutter med litt mage og fin personlighet. Har mange ganger syns en person ikke var særlig fin, så ble jeg kjent med han og syns han var drit fin på grunn av bra personlighet, og omvendt.

3. første dere ser på på en gutt?

Helheten egentlig: ansikt, klær og hår. Legger ikke så godt merke til kroppen med mindre det er noe veldig spesielt.

4. Ka bør gutten kunne?

Holde en samtale gående, få meg til å le. Kommer ikke på noe særlig mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av den helt latterlig irrasjonelle sammenstillingen [godt trent mann] =/= [mann med fin personlighet]. Det der er en typisk jenteting - hvis én jente (eller gutt) skriver at hun/han foretrekker godt trente menn så skal plutselig 1000 jenter skyte inn at "...men jeg foretrekker en med god personlighet", som om det å være godt trent på noen måte skulle ekskludere en god personlighet. Disse har overhodet ingenting med hverandre å gjøre. Akkurat like uvesentlig disjunkt som "jeg vil ikke ha en trent mann, for jeg liker menn som er 190 cm".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. At han har egne meninger og kan diskutere ting uten å si seg enig for å få motparten til å klappe igjen...og humor

2. Hvis en forutsetter at gutter med sixpack har forferdelig personlighet og gutter med mage har fin personlighet velger jeg det siste. Men jeg liker ikke p måtte leite og grave lizm...

3. Ansikt, holdning, måten å forholde seg til andre på...kort sagt: alt av totalpakka som synes første gang man ser en person...

4. Å ta vare på seg selv! (Ta egne avgjørelser, forsørge seg selv, kunne bytte sikring og lyspære...)

5. Til en viss grad. Innen man vet hva størrelsen er har man vel rukket å bli god kjent og ha bestemt seg for om man liker ham, stort sett...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

At han ikke er en gutt, men en mann! Ekte mannfolk med egne meninger, verdier og holdninger.

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

Jeg liker gutter(MENN) som ikke gir f*** i hva omgivelsene tenker om magene deres. Har en six pack så er det flott det, hvis ikke så er det selvsagt ikke en dealbreaker. En flott kropp kan gjøre en person spennende og interessant i begynnelsen, men om kjemien ikke stemmer så hjelper det fint lite med en flott six-pack.

3. første dere ser på på en gutt?

Kommer annpå hvem det er... :p Som regel er jo øynene noe av det en først får øye på hos et annet menneske, dersom en prater sammen. Noe av det første jeg bevisst ser etter på en gutt derimot, det er rumpa!

4. Ka bør gutten kunne?

Vanlige ting somer "normalt" å kunne; klesvas, bytte bildekk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av den helt latterlig irrasjonelle sammenstillingen [godt trent mann] =/= [mann med fin personlighet]. Det der er en typisk jenteting - hvis én jente (eller gutt) skriver at hun/han foretrekker godt trente menn så skal plutselig 1000 jenter skyte inn at "...men jeg foretrekker en med god personlighet", som om det å være godt trent på noen måte skulle ekskludere en god personlighet. Disse har overhodet ingenting med hverandre å gjøre. Akkurat like uvesentlig disjunkt som "jeg vil ikke ha en trent mann, for jeg liker menn som er 190 cm".

Var jo bare i dette scenarioet da. Tror ikke noen tenker at noen som har bra utseendet har dårlig personlighet, men det var vel mer ett "hvis du må velge ett av de" spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Humor, selvtillit og at han tåler å slå seg uten at jeg må synes synd på han med mindre det var en smule alvorlig...han må også hate sport på tv, være selvstendig og løsningsorientert. Følge med på hva som foregår rundt i verden, tåle å krangle og ikke være langsur eller sjalu

2.velger selvfølgelig mage og personlighet, men vet om mange flotte gutter med sixpack og super personlighet? Og mange skikkelig idioter med hengemage... personlighet er viktig, men en fin kropp er også viktig. For min del syns jeg menn i forskjellige størrelser er fiiiine, med eller uten sixpack, men det må være en sterk og velproposjonert kropp, tynne menn er ikke noe for meg? Ikke feite heller. Noe midt i mellom kanskje?

3.hvis han er hårete, skitten, brune tenner eller lignende er det det første jeg legger merke til. Om han ser normal ut er det smil og øyne og hår. Ellers er det nok like mye selvtilliten jeg ser først...

4. Bør kunne det meste:)

5. Størrelsen teller såpass at man må passe sammen;-)

Og egentlig er jeg snill og grei og lite kravstor...har jo funnet mannen i mitt liv så jeg har det jeg trenger:)

.

Vist en mann hater sport, er han enten bonde eller mekkis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist en mann hater sport, er han enten bonde eller mekkis

Eller IT-konsulent. :lol:

Dessverre ingen generalitet, all den tid de fleste kollegaene mine har ektefølte kjærlighetsforhold overfor britiske fotballag av en eller annen fascinerende årsak. Ikke er de britiske, ikke spiller de fotball selv, så hvorfor? :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha :D

Fordi fotball er en lidenskap. det er noe du elsker fra du vokser opp til døden er nær.

For meg så kan eg ikke være sammen med ei livslang Manchester suporter, som har heia sterk på dei i mangen år. Dette da PGA eg er STOR Liverpoolfan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

3. første dere ser på på en gutt?

4. Ka bør gutten kunne?

5.Størrelse av penis viktig?

1: At han er en snill og real kar

2: Litt mage og fin personlighet

3: Smilet

4: Han bør kunne ta vare på seg selv (jobb, økonomi, livet, alt generelt).

5; Til en viss grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av den helt latterlig irrasjonelle sammenstillingen [godt trent mann] =/= [mann med fin personlighet]. Det der er en typisk jenteting - hvis én jente (eller gutt) skriver at hun/han foretrekker godt trente menn så skal plutselig 1000 jenter skyte inn at "...men jeg foretrekker en med god personlighet", som om det å være godt trent på noen måte skulle ekskludere en god personlighet. Disse har overhodet ingenting med hverandre å gjøre. Akkurat like uvesentlig disjunkt som "jeg vil ikke ha en trent mann, for jeg liker menn som er 190 cm".

Illusjonen om å ikke fremstå som overfladisk (hvilket er en helt grunnleggende menneskelig kvalitet og slettes ikke dum/dårlig/slem) må opprettholdes og dyrkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illusjonen om å ikke fremstå som overfladisk (hvilket er en helt grunnleggende menneskelig kvalitet og slettes ikke dum/dårlig/slem) må opprettholdes og dyrkes.

enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...