Gå til innhold

Til dere jenter... Om gutta


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei av den helt latterlig irrasjonelle sammenstillingen [godt trent mann] =/= [mann med fin personlighet]. Det der er en typisk jenteting - hvis én jente (eller gutt) skriver at hun/han foretrekker godt trente menn så skal plutselig 1000 jenter skyte inn at "...men jeg foretrekker en med god personlighet", som om det å være godt trent på noen måte skulle ekskludere en god personlighet. Disse har overhodet ingenting med hverandre å gjøre. Akkurat like uvesentlig disjunkt som "jeg vil ikke ha en trent mann, for jeg liker menn som er 190 cm".

Det er jo ikke irrasjonelt en plass! Bolere er jo som kjent ekstremt ego- og kroppsfiksert. Selvfølgelig har de da en elendig personlighethet. Sannsynligvis er de under 190 cm også og har liten tiss. Treningen kompenserer jo for noe..

*ironi hvis det ikke kom gjennom ;)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

1. Oppskrift? Ærlighet + en god porsjon humor blandet med litt forståelse og livsglede! Viktige ingredienser altså :-)

2. Gutter med six pack og ekkel personlighet? No thanks :) personlighets først, så kan vi heller trene sammen!

3. Jeg har det med å se rett på brystkassa og så annsikte :) hihi

4. KOMMUNISERE!!! være ærlig og tåle en spøk :-)

5. Ja, det er vel det :-P men det betyr ikke alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GuJunPyo
1. Humor, at han har peiling i senga og at han kan behandle jenta bra.

2. Heller litt mage enn at vedkommende er drittsekk. Da er det umulig å være med dem :p

3. Ansiktet (jeg ser jævlig dårlig så er du mer enn sånn 6-10 meter fra meg klarer jeg ikke å se så nøye. Så da blir det hele ansiktet).

4. Er han intelligent så kommer han langt. Vil ikke prate med et brødhue. Noe spesifikt er ikke nødvendig. Kan han ikke lage mat så får han lære seg det.

5. Jepp! Må ikke være kjempe stor eller noe sånt, normal fungerer veldig bra :) Men liten pikk - fungerer dårlig.

Ok, men det er vennskaps og forholds ting. Og det er veldig positivt at jenter tenker slikt! Men viss man snakker om one night stand kvalitet? Er det sånn at vi må være de mest kjekke og rippede dudene for å få den største muligheten for de fleste jenter på senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men det er vennskaps og forholds ting. Og det er veldig positivt at jenter tenker slikt! Men viss man snakker om one night stand kvalitet? Er det sånn at vi må være de mest kjekke og rippede dudene for å få den største muligheten for de fleste jenter på senga?

Hmmm, hvordan ville du "rangert" hvis du skulle finne ei for natta?

Jeg ville gått for en jeg syntes virka grei og pålitelig, ikke drittsekk, voldteksmann el.. OG kjekk, fin kropp/vanlig, selvtillit, og at han klarer å forføre meg.

Så skal det sies at det absolutt ikke er alle som er interessert i one night stands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GuJunPyo
Hmmm, hvordan ville du "rangert" hvis du skulle finne ei for natta?

Jeg ville gått for en jeg syntes virka grei og pålitelig, ikke drittsekk, voldteksmann el.. OG kjekk, fin kropp/vanlig, selvtillit, og at han klarer å forføre meg.

Så skal det sies at det absolutt ikke er alle som er interessert i one night stands.

Og det vei jeg allerede at mange jenter er mye mer interesert i ordentlig forhold en one night stand. Jeg ville personlig ha valgt ei pen jente, med normal kropp. Ikke superanoreksia kropp, eller for stor. Hadde ikke trengt silikonpupper eller operasjoner på kroppen for min del. Og at hun har en ok eller bra personlighet, hadde ikke orka med en som var veldig slem/frekk/mobbete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men det er vennskaps og forholds ting. Og det er veldig positivt at jenter tenker slikt! Men viss man snakker om one night stand kvalitet? Er det sånn at vi må være de mest kjekke og rippede dudene for å få den største muligheten for de fleste jenter på senga?

Haha, nei. Jenter har veldig ofte ølbriller! Gi henne tequila og så ordner resten seg. Men ikke gi for mye heller. Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, men det er vennskaps og forholds ting. Og det er veldig positivt at jenter tenker slikt! Men viss man snakker om one night stand kvalitet? Er det sånn at vi må være de mest kjekke og rippede dudene for å få den største muligheten for de fleste jenter på senga?

Spørs veldig på jenta, jeg har ikke hatt one night stand på typ 6 år fordi jeg vil ikke ha sex med folk jeg ikke kjenner.. MEn kan godt bli med de hjem og sove over og rote litt, og med engang de prøver å gå lenger må jeg stoppe de:) JEg kan til og med være drit forelska med en fyr og fremdeles ikke ligge med han.... Så spørs nok mer på jenta enn på gutten tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

- Humøret og gjerne glimt i øyet

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

- Sexy-lubben og godt humør, ja takk:)

3. første dere ser på på en gutt?

- Om smilet når øynene, det er iallfall et godt tegn.

4. Ka bør gutten kunne?

- Ha hodet på plass og være litt praktisk anlagt, gjerne kunne montere en billy hylle

5.Størrelse av penis viktig?

En viss symmetri er ønskelig, det estetiske er viktigere enn størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

hahaha :D

Fordi fotball er en lidenskap. det er noe du elsker fra du vokser opp til døden er nær.

For meg så kan eg ikke være sammen med ei livslang Manchester suporter, som har heia sterk på dei i mangen år. Dette da PGA eg er STOR Liverpoolfan :D

, jeg heiet på LFC (ikke sånn GIGAfan, men dog) og X'en var svoren Manu-supporter. Tror det var tøffest for ham :p ble hengt opp både LFC og MANUdrakt på datarommet :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

At han lytter, omsorgsfull

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

Gutter med litt mage og FIN personlighet ( definitift), men klart six- pack gjør ingen ting..

3. første dere ser på på en gutt?

Ansiktstrekk, skuldre. Kjekk, ikke kjekk?

4. Ka bør gutten kunne?

Være seg selv, ikke være redd for litt tårer, beslutsom..+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

At han genuint bryr seg om meg, at han er lett å snakke med/har humor og ikke minst at han har respekt. Ikke bare mot meg, men mot andre mennesker. Han må også vise underlegenhet for mine foreldre, det er veldig viktig for meg at de liker han

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

Fin personlighet er ALLTID det viktigste. En mage kan trimmes opp, det er det veldig vanskelig å gjøre med en stygg personlighet. (dessuten er ikke sixpack/dvs lav fettprosent synonymt med sexy. Heller arnold enn skinnypack)

3. første dere ser på på en gutt?

Stilen er vel det første - så øyne og smil. Det er det som sjarmerer meg i senk

4. Ka bør gutten kunne?

Han bør kunne lage mat, vaske klær og ikke være avhengig av mamma til slike ting. DET er usexy.

5.Størrelse av penis viktig?

Om man liker noen godt, blir det godt uansett. Men altså, jo mindre den er, jo mer må han jobbe for at det skal bli bra - så for min del har ikke størrelsen noe å si så lenge man kan sine saker med det man er tildelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må også vise underlegenhet for mine foreldre, det er veldig viktig for meg at de liker han

Kanskje noe av det rareste jeg har lest så langt denne uka.. :woot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...