Gå til innhold

Til dere jenter... Om gutta


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er viktig!! Om en gutt er med hjem og ikke engang hilser på foreldrene på en ordentlig måte er det skikkelig turn off for meg. Da skjems jeg nesten..

Å oppføre seg underlegent er ikke synonymt med å hilse på en ordentlig måte. En underlegen måte å hilse på er å sette et kne i bakken og rette blikket ned mens en hilser.

En normal høflig og likeverdig måte å hilse på, er å stå oppreist og hilse med blikk kontakt.

Dersom underlegen oppførsel er påkrevd at dine foreldre, må de være av kongelig blod ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å oppføre seg underlegent er ikke synonymt med å hilse på en ordentlig måte. En underlegen måte å hilse på er å sette et kne i bakken og rette blikket ned mens en hilser.

En normal høflig og likeverdig måte å hilse på, er å stå oppreist og hilse med blikk kontakt.

Dersom underlegen oppførsel er påkrevd at dine foreldre, må de være av kongelig blod ;)

Haha, feil ordbruk fra min side - det var selvfølgelig ikke slik jeg mente:p Men at han sikter etter å bli likt av dem, slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, feil ordbruk fra min side - det var selvfølgelig ikke slik jeg mente:p Men at han sikter etter å bli likt av dem, slik!

:D - man kan aldri vite, men regnet med at det ikke var sånn du mente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, feil ordbruk fra min side - det var selvfølgelig ikke slik jeg mente:p Men at han sikter etter å bli likt av dem, slik!

Hvis det du mener, er at han bør ha en ydmyk holdning overfor foreldrene dine, er jeg helt enig! Det er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

At han har humor, selvtillit og ikke minst er ekte og snill :love:

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

Uten tvil med litt mage og fin personlighet :) Syns på ingen måte sixpack er nødvendig :)

3. første dere ser på på en gutt?

Kroppen og øynene, men oppførselen er det viktigste. Humor og sjarm kan få (nesten) en hver gutt til å bli sexy!

4. Ka bør gutten kunne?

Være sterkere enn meg (ikke veldig krevende...), lage mat :love: og få meg til å le på tunge dager :)

5.Størrelse av penis viktig?

Eksen min hadde ikke verdens største akkurat, men det værste med det var egentlig at han selv syns det var et problem:confused: Men må jo innrømme at jeg er veldig fornøyd med at samboeren min er godt utstyrt da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

3. første dere ser på på en gutt?

4. Ka bør gutten kunne?

5.Størrelse av penis viktig?

1) som jeg skal prøve å bygge noe med? Kjemi og gjensidig respekt.

2) Jeg har svært dårlig erfaring med å date noen utelukkende fordi de hadde fin kropp. That shit gets old fast. Når man er lei rillene på magen, så skal man jo gjerne kunne ha en passe interessant samtale gående også.

Nå har jeg heller mer sansen for menn som ikke er for slanke og definerte: liker den litt røffe arbeidtypen som ser ut som han har jobbet i skogen hele dagen.

3) Selvsikkerhet og sjarme: møter han blikket, smiler og generelt føles veltilpass, er det ofte smittende og jeg får lyst til å fortsette å snakke med vedkommende.

4) Bygge ikeamøbler. Og basic husholdningsskills som å lage middag av og til og sette på oppvaskmaskinen. Og han må fikse pc'en min med jevne mellomrom når den ikke gjør som jeg vil.

5) Meget sekundært, (i hvertfall med mindre vi snakker ekstremiteter). Menn som tror størrelse er avskrekkende/tiltrekkende, har misforstått noe meget essensielt om hva som gjør kvinner mo i knærne. (Og vær så snill! Ikke send bilde av den!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser etter en mann med bein i nesa som tør å stå for det han mener.

Han skal være kjærlig og omsorgsfull uten å være klengete og iallefall ikke være sjalu*grøss*

Han må ha humor og ikke være selvhøytidelig

Han må være glad i å oppleve nye ting og være nysgjerrig på hva livet har å tilby

Han MÅ like gaming eller iallefall forstå min passion for det :p

Utseende har faktisk ikke noe å si da jeg faller for personlighet, ikke utseende(snakker av erfaring og er ikke bare noe jeg sier), men han må selvsagt være opptatt av å ta vare på seg selv og se fresh ut da det er noe jeg finner tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der finnes ingen fasit på hva jenter vill ha. det er dessverre ekstremt individuelt, men jeg tror at det som tiltrekker oss først er selvsikkerhet og om gutten faktisk viser interesse for oss, og i første omgang da hvordan han ser på oss. Dette er noe alle kan jobbe med, og det er vel derfor det sies at det finnes en for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ITT: Hykleri av verste sort. Borderline komisk :D

2chart-ratingsys.gif

Money and Power: 50%

Attraction: 40%

Things Women Say They Care About But Do Not: 10%

(this includes intelligence, sense of humor, honesty, sensitivity etc. )

Kilde: http://laddertheory.com/ratingsystem.htm

/thread

"the average female bitch has a rating system that works like this" - altså en "bitch" tenker kanskje slikt. Hadde vært OK om han hadde tjent ca det jeg tjener, så slipper man å ha dårlig samvittighet for å bruke penger :-) Lyver sikkert mye - humor er nice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"the average female bitch has a rating system that works like this" - altså en "bitch" tenker kanskje slikt. Hadde vært OK om han hadde tjent ca det jeg tjener, så slipper man å ha dårlig samvittighet for å bruke penger :) Lyver sikkert mye - humor er nice.

Kanskje noe spenstig formulering, men dette er fortsatt beinharde fakta. Alt det tullet i denne tråden hvor jentene ikke sier ett ord om status og inntekt er direkte kvalmt. Det må være slitsomt å lyve så jævlig hardt og bevisst. Hva er poenget? Det finnes helt klart mer politisk korrekte og akademiske måter å formulere dette konseptet på, feks vha sosiologi, men det blir bare undøvendig mye tastaturarbeid. Vi kaller en spade for en spade. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noe spenstig formulering, men dette er fortsatt beinharde fakta. Alt det tullet i denne tråden hvor jentene ikke sier ett ord om status og inntekt er direkte kvalmt. Det må være slitsomt å lyve så jævlig hardt og bevisst. Hva er poenget? Det finnes helt klart mer politisk korrekte og akademiske måter å formulere dette konseptet på, feks vha sosiologi, men det blir bare undøvendig mye tastaturarbeid. Vi kaller en spade for en spade. :)

Spenstig formulering, twice - er vel vanlig å like noen som ligner en selv, eller er bedre... Syntes bare grafen var litt vel slem :-) -men ser ditt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noe spenstig formulering, men dette er fortsatt beinharde fakta. Alt det tullet i denne tråden hvor jentene ikke sier ett ord om status og inntekt er direkte kvalmt. Det må være slitsomt å lyve så jævlig hardt og bevisst. Hva er poenget? Det finnes helt klart mer politisk korrekte og akademiske måter å formulere dette konseptet på, feks vha sosiologi, men det blir bare undøvendig mye tastaturarbeid. Vi kaller en spade for en spade. :)

Snakker om å dra alle under en kam. "Alle menn er bare ut etter modelldamer" da? Har faktisk aldri brydd meg om penger og status. Jeg vil ha en ekte mann som kan forsørge seg selv, hva yrke han har driter jeg i så lenge han trives med jobben. Om han vasser i penger spiller ingen rolle om han har personligheten til en drøvlende ku.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om å dra alle under en kam. "Alle menn er bare ut etter modelldamer" da? Har faktisk aldri brydd meg om penger og status. Jeg vil ha en ekte mann som kan forsørge seg selv, hva yrke han har driter jeg i så lenge han trives med jobben. Om han vasser i penger spiller ingen rolle om han har personligheten til en drøvlende ku.

Enig - det er forskjeller på folk - og da både på mannfolk og kvinnfolk.

Heldigvis!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...