Gå til innhold

Til dere jenter... Om gutta


Gjest

Anbefalte innlegg

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

3. første dere ser på på en gutt?

4. Ka bør gutten kunne?

5.Størrelse av penis viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Det viktigste er at han respekterer meg som jeg er og innrømmer at ingen er 100% perfekt. Det finnes ikke og sånn er det med den saken.

2. Jeg personlig vil gjerne ha i pose og sekk, men jeg har jo selvsagt skjønt at det ikke er så lett. Det viktigste er jo selvfølgelig personligheten, det vil det jo alltid være, kan ikke være sammen med en kokosnøtt. Anyways, muskler turns me on, kanskje litt mer enn jenter normalt vis, og det kommer det alltid til å gjøre.

3. Forfra: skuldre og bygningen. Bakfra: rumpa :love::rolleyes:

4. Han burde kunne det jeg ikke kan ;) Det er et veldig vanskelig spørsmål, og jeg har ikke gidd til å liste opp alt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta en lignende tråd ja ;)

1. At han er snill, kjærlig og glad i dama uten å være eiesjuk. Glimt i øyet, og passer til meg.

2. Sixpack er ikke så farlig, men ikke fatpack. Heller ikke ripped eller for stor, synes jeg. Naturlig trent kropp som fungerer, ikke bare ser bra ut. Kroppen kan man alltids gjøre noe med, verre med personlighet, derfor er den absolutt viktigst.

3. SER jo på ansiktet, så kommer jeg kanskje i kontakt, og da blir det om det er kjemi, om han er høflig (og interessert), snill osv., og at han passer meg. At vi har like holdninger til visse ting er greit. Øynene har ofte en del å si, og smilet, på hvordan ansiktet virker. Om han ser sunn, frisk og blid ut! :)

4. Tja, litt uklart spørsmål.. Det meste kan læres, men høflighet, og en del verdier. + om han har ydmykhet må han ha. Men massasje! Diiigg. Absolutt ikke et must, men et stort pluss. Og at han er kosete. Og glad i dyr (synes JEG er viktig).

Synes og det er en fordel at han kan noen "handy" ting, hvis ikke vil jeg føle meg som mannen i forholdet (siden jeg kan det meste som å skifte dekk, snekre osv.).

Svømme. Det må han faktisk kunne. Sorry altså, men det synes jeg er viktig.

Sikkert mye anna også, men kort oppsummert synes jeg at personlighet er viktigere enn utseende, men ja, er jo viktig at jeg ikke synes utseende er frastøtende. Folk blir ofte "penere" når man blir kjent med dem og finner ut at de har nydelig personlighet. Men sixpack er absolutt ikke viktig, heller motsatt: er det en fyr som har alt for mye fokus på seg selv og kroppen sin vil jeg kalle han egoistisk: ergo ikke tid til meg, sorry. :)

Og alle har ulike meninger om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Hadde jeg sagt ikke utseende teller hadde jeg lyvd. Utseende er viktig, men det må bygge på hverandre. Noen ganger når jeg møter gutter jeg ikke syns er spesiellt kjekke endre jeg mening etter en stund når jeg blir bedre kjent med dem. ør å snakk med dem!

2. Six-pack er selvfølgelig drit heit, men så lenge dere er tynne er jeg fornøyd.

3. om dere ser meg i øynene (og nei det er ikke creepy!)

4. Si hva ham mener selv om han vet jeg er uenig, vi er tross alt individuelle mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hadde jeg sagt ikke utseende teller hadde jeg lyvd. Utseende er viktig, men det må bygge på hverandre. Noen ganger når jeg møter gutter jeg ikke syns er spesiellt kjekke endre jeg mening etter en stund når jeg blir bedre kjent med dem. ør å snakk med dem!

2. Six-pack er selvfølgelig drit heit, men så lenge dere er tynne er jeg fornøyd.

3. om dere ser meg i øynene (og nei det er ikke creepy!)

4. Si hva ham mener selv om han vet jeg er uenig, vi er tross alt individuelle mennesker

takk takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er jævlig kjedelig når det kommer til slike tråder. En får følelsen av at de enten ikke tørr være ærlige eller at de egentlig ikke tenner på noe som helst. Men slik er det jo ikke... Det er nok som det nevnes over her - de vet ikke selv hva de ser etter.

Greit nok det, så lenge en selv, som mann, finner ut hva en bør tilby.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heheh :) Så skal det vel legges til at jeg opptil flere ganger har blitt forelska i badguys. (Litt kortvarig da men..)

Kommer an på hva jeg er ute etter: forhold, flørt, venn eller annet! :)

Det er det som irritere meg litt... Pga eg er ikke ''badguy'', heller fin personlighet. føler meg om selv digger, men tar de kommentarene eg får :D.

http://4.bp.blogspot.com/-bUlZwctQYPU/TfhIAXSWqkI/AAAAAAAAApE/Dw9zwwE-tV8/s1600/why+do+girls+like+bad+guys.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. En bra personlighet, humor, pålitlighet, respektfull, han må tåle at jeg har mange kompiser, han må være tollmodig!

2. Han må ha bra personlighet, utsenede er ikke så veldig viktig, men han MÅ være sterkere enn meg!

3. Øyne og bredde på skuldrene, deretter hake og armer. Muskuløse armer er noe av det peneste jeg vet, etter en muskuløs rygg og skuldre<3

4. Han bør være en handymann, man må kunne litt av alt her i livet, men et stort pluss om han i tillegg er dyktig på gitar eller bass! Han må også være selvstendig, ha egene meninger og ikke være noe tøffel.

5. Selvfølgelig!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som irritere meg litt... Pga eg er ikke ''badguy'', heller fin personlighet. føler meg om selv digger, men tar de kommentarene eg får :D.

http://4.bp.blogspot.com/-bUlZwctQYPU/TfhIAXSWqkI/AAAAAAAAApE/Dw9zwwE-tV8/s1600/why+do+girls+like+bad+guys.jpg

Fordi jenter ikke har særlig kontroll over hva de føler attraksjon overfor. Badboys har visse innate kvaliteter som får jenter på kroken. Hvorvidt det er dominansen, "assertivenessen", følelsen av at de kan beskytte dem og potensielle barn er ikke godt å si, men det kan sannsynligvis spores tilbake til hva som har vært evolusjonært hensiktsmessig for overlevelse og videreførsel av gode gener. En skulle kanskje ønske at antitesen til badboys var mer attraktivt i et moderne samfunn, men man kan ikke lure automatiske handlingsmønstre og biologiske prosesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

Det viktigste er vel at en gutt respekterer de rundt seg, og at han ikke går rundt og tror han eier verden. At han kan vise godhet og rett og slett er snill, og har litt humor :)

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

Har møtt gutter med både sixpack og fin personlighet, så ville ikke nødvendigvis kategorisert det slik. Liker gutter som har både en muskuløs kropp og fin personlighet, men det går ikke akkurat an og være sammen med noen som ikke har en fin personlighet..

3. første dere ser på på en gutt?

Øynene, smilet og stil. Øynene og smilet fordi det er noe av det første man legger merke til hos andre, og med et sjarmerende smil kommer man langt! Stil er også litt viktig - går han kledd som en boms, kan det virke som at han ikke tar seg selv så altfor høytidelig. Er han altfor forfengelig, kan det bli for mye :p

4. Ka bør gutten kunne?

Muntre meg opp dersom jeg har en dårlig dag, være litt romantisk iblant. Lage mat :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...