Gå til innhold

Til dere jenter... Om gutta


Gjest

Anbefalte innlegg

[ATTACH=full]102492[/ATTACH]

Neida, joda eller?

Gutter/menn bryr seg vel like lite om hva jenter/damer vil/ikke vil ha, som jenter/damer bryr seg om hva gutter/menn vil ha? ;)

Edit: Skjønte ikke min egen setning. Retter på den når jeg ikke er så trett og ser hva jeg skriver. Skylder på lese-og skrivevansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Ka er det viktigeste med en gutt?

Humor og selvironi

2. Liker dere gutter med six-pack og forferdelig personlighet eller Gutter med litt mage og fin personlighet.

Bryr meg ikke om sixpack, ærlig talt. Litt mage og fin personlighet høres jo ut som win-win uansett.

3. første dere ser på på en gutt?

Blikk. Klarer ikke gutter som ser overlegne ut, da er de som oftest det.

4. Ka bør gutten kunne?

Dype knebøy

Er ikke så vanskelig, egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet

Uansett, jente eller gutt. Spørsmålet er vel ikke "hva vil de ha?" Er vel heller "hva kan jeg gi?". Ingen bør forandre seg bare pga man skal "få" noen... din partner bør være fornøyd med den du er. Ellers er et forhold dømt til å mislykkes!! Sånn er det ihvertfall fra begge sider I mitt forhold. Slanker meg ikke for henne, det er for min del. Osv.. være den man er, ingen bør forandre seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har da som eg håper du har skjønt ikke en partner, men eg er ikke villig til å forandre personlighet for en dam, kansje kropp siden eg er i gang med det, men ikkje personlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. At han er en trygg type som ikke vingler seg gjennom hverdagene, gir mye av seg selv, har glimt i øyet og en frekk/sarkastisk humor og at han tar muligheter som byr seg og bruker de ressursene han har. Folk som ikke utnytter sitt eget potensiale er sykt usexy.

2. Six-pack er ikke et must.

3. Øynene, smilet og skoene.

4. Skrive norsk, klare å samtale om alt og ingenting, være handy, forstå seg på mennesker (herunder evne til å vise empati, holde seg unna om man er sur, vite at mennesker er like mye verdt osv). Lista er selvsagt mye lengre, men man har et godt utgangspunkt om man innehar de egenskapene/ferdighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Humor, at han har peiling i senga og at han kan behandle jenta bra.

2. Heller litt mage enn at vedkommende er drittsekk. Da er det umulig å være med dem :p

3. Ansiktet (jeg ser jævlig dårlig så er du mer enn sånn 6-10 meter fra meg klarer jeg ikke å se så nøye. Så da blir det hele ansiktet).

4. Er han intelligent så kommer han langt. Vil ikke prate med et brødhue. Noe spesifikt er ikke nødvendig. Kan han ikke lage mat så får han lære seg det.

5. Jepp! Må ikke være kjempe stor eller noe sånt, normal fungerer veldig bra :) Men liten pikk - fungerer dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Humor, at han har peiling i senga og at han kan behandle jenta bra.

2. Heller litt mage enn at vedkommende er drittsekk. Da er det umulig å være med dem :p

3. Ansiktet (jeg ser jævlig dårlig så er du mer enn sånn 6-10 meter fra meg klarer jeg ikke å se så nøye. Så da blir det hele ansiktet).

4. Er han intelligent så kommer han langt. Vil ikke prate med et brødhue. Noe spesifikt er ikke nødvendig. Kan han ikke lage mat så får han lære seg det.

5. Jepp! Må ikke være kjempe stor eller noe sånt, normal fungerer veldig bra :) Men liten pikk - fungerer dårlig.

ahhah ærlig svart :) <3 det likte eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har da som eg håper du har skjønt ikke en partner, men eg er ikke villig til å forandre personlighet for en dam, kansje kropp siden eg er i gang med det, men ikkje personlighet!

Det behøver du ikke, såfremt personligheten din har kvaliteter som jenter synes er attraktive. Hvis ikke må du omsette og foredle det utgangspunktet du faktisk har til noe "bedre". Jobber med sistnevnte selv, har ikke stort å komme med av råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det behøver du ikke, såfremt personligheten din har kvaliteter som jenter synes er attraktive. Hvis ikke må du omsette og foredle det utgangspunktet du faktisk har til noe "bedre". Jobber med sistnevnte selv, har ikke stort å komme med av råd.

Jaja, men kroppen er eg allerede i gang med, så den er i gang. men skal ikke bli noe boler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som liker menn som kan å lage mat føltest plutselig så enkelt etter å ha gått kokkelinja i vgs :cool: :whistle:

Romantisk 3 retters neste date (y)

Hahaha lykke til man :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...