Gå til innhold

Hva er DU dritgod på?


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ganske rå på alt som har med webutvikling å gjøre. Php, sql-databaser, markup, css, JavaScript, biblioteker og klasser, standarder og hacks, generell problemløsning. Enneste innen den sjangeren jeg ikke har relativt god kontroll på (enda) er WebGL, utover det er alt fra XML, Soap og ren javascript til WebSockets, Canvas og jQuery godt behersket. Har også såpass god generell "språkforståelse" at jeg fint kan forflytte meg over til python, node.js, Ruby, Java, og de forskjellige Pascal- og Basic-derivatene uten noen store problemer. Yeah. :cool:

"Saying Java is good because it works on all operating systems is like saying anal sex is good because it works on all genders." -Unknown

Jeg skjønte egentlig ingenting av det du skrev i første avsnittet, men trykket like fordi quoten var morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker feel-good-stemninga på denne tråden:D

-Jeg er flink å smake til sauser og finne ut hva jeg skal tilsette for at den skal bli helt perfekt.

-Jeg har et skikkelig quizhode som husker alt fra hovedsteder i Afrika til rare fakta som f.eks hvor lenge en kylling har levd uten hode (Mike the headless chicken levde i 18 mnd uten hode, om noen lurte;))

-Jeg har laaang tålmodighet og en innstilling om at alt ordner seg til slutt, derfor er jeg veldig rolig i de fleste situasjoner.

-Jeg er en flink lytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er god på håndarbeid!

..Ok, egentlig tenkte jeg da på type kreative ting som å lage smykker, male, tegne (spesielt hester, hunder og å etterligne svarthvittbilder), rydde, snekre.. Men skjønner hvordan det kan misforstås! ...Men er god på det også jeg! Spør meg om en ting jeg ikke kan liksom, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god på å:

Huske datoer, klokkeslett og andre gjøremål som skal gjøres iflere uker fram i tid (hadde det bare vært slik med skolepensum også)

Tolmodighet

Dyr (spesielt hunder)

Jeg baker ikke ofte men når jeg først slår på stor tromma har det jeg baker en tendens til å forsvinne omtrent før bakevarene er ute av stekovnen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...

Tre andre ting jeg er god på, når jeg kommer på det.

Jeg lager tidenes sitronpai... (marginalt bedre enn omtrent noe annet jeg har fått tak i, men tar faenmeg hele dagen å lage... så det er ikke alt for ofte jeg lager den :p)

Jeg er en jævel på SLO (Stå lenge oppreist, evt. sluttet orden)

Heising og firing av flagg, måtte fanken meg assistere Drilltroppen i HMKG siden de var sjangseløse på det...

(er dette ting jeg får bruk for i hverdagen? Nah. Spesielt ikke SLO)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mester i å raskt interessere meg i et eller annet emne, for så å bruke timesvis/dagesvis/ukesvis på å lese om det, for så å aldri bruke kunnskapen til noe som helst.

Samma her! Det er det jeg er desidert flinkest til! Men bl.a. pga den "egenskapen" så ble jeg diagnosert med ADHD;)

Er også veeeldig flink til å bli hekta på tv-serier og filmserier og hadde ikke hatt noe problem med å se på noe jeg liker i strekk(inkl. do pauser og matpauser) i en uke-,-

men er en "egenskap" jeg prøver å legge av meg, ødelegger en del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig flink til å prate koffert, uten at jeg vet det (selvfølgelig).. Alle plukker opp kofferten, mens jeg fortsetter, og når jeg ikke skjønner hvorfor alle ler av meg må jeg gjerne ha noen til å påpeke at jeg snakker koffert, og da trenger jeg kanskje noen sekunder til :huh::joyful:

Generelt er jeg bare flink til å si veldig mye rart uten at jeg får det med meg selv, inniblant får jeg ikke med meg at jeg tenker høyt heller..

Og pga det så er jeg ekstremt flink til å rødme.. Hele ansiktet mitt blir sjokkrosa og det ser ut som jeg er fargelagt :lol::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...