Gå til innhold

Hva er DU dritgod på?


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

Da er vi to, Grefsch! For min del kommer dette av altfor mye tid brukt på disse spillere (og alle andre årsutgavene)! :D

Championship_Manager_01_02_cover.jpg

fm13-pack-en.png

Football Manager 2013 Handheld:

Type: Career

Club Managed: Leeds

Time Played: 2 days, 13 hours and 13 minutes. For det meste på do... :p

Addictedness Rating: Addicted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er ingen begrensning på hvor god jeg er til å miste ting i golvet. Det har medført at jeg aldri kommer til å skaffe meg iPhone eller barn.

Neida.

Joda.

Men fra spøk til alvor; Jeg er rimelig god på katteadferd, og kommer nok til å ende opp som crazy cat woman på grunn av det.

Jo, og så mener ene kollegaen min at jeg har en sjette sans hva angår mikroskoper og innstilling av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er god på å lære meg ting, gir ikke opp før jeg kan det.

Veldig flink med dyr.

God på å snakke med eldre mennesker og demente. Flink til å roe dem ned og få dem til å stole på meg. Eller å le. Eller begge deler.

God på å være sta? Er det noe man er god på? Veel, jeg gir i hvert fall aldri opp om jeg går inn for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...